Найзатребуваніший хореограф у світі про успіх, стереотипи та Україну | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Найзатребуваніший хореограф у світі про успіх, стереотипи та Україну
Найзатребуваніший хореограф у світі про успіх, стереотипи та Україну
Як почати танцювати у 18 років та стати найзатребуванішим хореографом у світі. Історія Дуайта Родена
18 лютого 2017, субота
Поширити у Facebook

Коли одні бояться робити щось нетипове, щось, що руйнує стереотипи, успішні люди зважають тільки на свої передчуття та дослухаються тільки до себе. Імовірно, у цьому і полягає секрет їхнього успіху – робити те, що інші бояться.



Прикладом людини, яка зламала кордони та стала найкращою у своїй справі, є американський хореограф, постановник шоу світових зірок Дуайт Роден.

The New York Times визнали його одним з найбільш затребуваних хореографів сучасності, а Los Angeles Times - одним з найкращих хореографів сьогодення. І не дивно, адже його хореографія, його авторський стиль вплинули на розвиток сучасного танцю в цілому.

Дуайт Роден працює у стилі модерн-танцю. У своїх постановках він наче осучаснює класичний балет, роблячи його близьким та зрозумілим усім глядачам: і шанувальникам традиційного балету, і прибічникам новаторства в усьому. Роден скеровує рух сучасного танцю та визначає його тенденції.

Дуайт Роден є співзасновником і художнім керівником всесвітньовідомого Complexions Contemporary Ballet, для якого поставив понад 80 балетів. Роден співпрацював з Прінсом, Ленні Кравітцем, Девідом Боуї, U2, Патріком Свейзі та іншими зірками.

Зараз Дуайту Родену 53. Але його пластиці, рухам, працездатності може позаздрити будь-який молодий танцівник. Він продовжує створювати нові постановки, які залишаються в репертуарах найпрестижніших театрів по всьому світу.

Напередодні українського туру балету The Great Gatsby в Україні, постановником якого є Дуайт Роден, Еспресо.TV поспілкувалося з видатним хореографом.


Про успіх і страхи

Окрім таланту Дуайта Родена, вражає і те, з якою цілеспрямованістю він ішов до своєї мрії. Роден почав танцювати у 17 років. Це вік, коли артисти балету вже закінчують хореографічні училища та академії. Для Дуайта Родена шлях у танцях тоді лише розпочався.

"Це дуже нерано. І мене непокоїло, що потрібно зламати ці вікові стереотипи. До того ж, я народився в штаті Огайо, на батьківщині американського футболу. Тож, усі хлопці мріяли стати зірками футболу. А я обрав танці", - розповідає Роден.

Університет, у якому Дуайт Роден вчився на актора, він згодом покинув. Адже зрозумів, що йому по-справжньому подобається робити, – танцювати.

Зараз у нього докторський ступінь у галузі танцю. На запитання щодо секрету успіху відповідає коротко: "Є лише один секрет, щоб стати успішним, – багато працювати".

Про ідеального танцівника

"Танцівник повинен мати серйозну балетну базу, бути досконало розвинутим та не боятися виходити із зони комфорту. Він також повинен бути унікальним та індивідуальним", - розповідає Дуайт Роден.

Питання ваги чи зросту артиста його цікавлять найменше.

"У нас є одна дівчина в Complexions, яка навіть вища за мене. Її зріст 1,9 м, а коли вона встає на пуанти, то стає ще вищою. Деякі учасники нашої команди немініатюрні, але в гарній фізичній формі. Вони всі різні, а моя робота зробити їх гармонійними", - ділиться хореограф.

За тривалу кар’єру постановника Дуайт Роден неодноразово співпрацював і з українськими танцівниками. Найперше, що відмічає майстер, - українські артисти мають дуже сильну класичну базу.

"Я б сказав, що у вас сильні танцюристи з гарною класичною базою, але їм треба бути більш відкритими, підкреслювати свої індивідуальні особливості. Адже важливо не просто танцювати, а висловлюватись у танці", - зазначає він.

Позитивно Роден відгукується не лише про українських артистів, а й про Україну в цілому. Тривалий час він жив у Києві, коли проходили репетиції балету The Great Gatsby напередодні європейського туру в 2016 році.

"У вас чарівна країна. Я думаю, люди пишаються своєю нацією та своїм корінням. У мене Україна асоціюється з національними стравами, особливо з варениками. А ще я навіть маю красиву вишиванку", - ділиться він.

Про розвиток та популяризацію танцю

"Я думаю, це нинішня зміна в танці - візуальна, і зумовлена вона історією та культурою. У моїй хореографії ви можете побачити класичні рухи, поєднані з модерном. Але знати класичну базу вкрай важливо. Тож я б не викреслював класичний балет повністю", - Дуайт Роден.

Сучасний танець – це симбіоз усіх стилів. "Наприклад, Дездмонд Річардсон – один з найкращих зірок танцю у США - прийшов з хіп-хопу. І цей його досвід вчинив істотний вплив на те, що ми робимо в Complexions", - пояснює хореограф.

Натхненні красою рухів професійних танцюристів нині все більше людей починають займатися танцями у дорослому віці. І найголовніша проблема, з якою вони стикаються, – це страх.

"Ніколи не пізно почати слідувати за своєю мрією, - вважає Дуайт Роден. - Я вірю, що ми самі робимо вибір, зводимо або ламаємо кордони. Зробіть перший крок і наступний буде набагато простішим".

Звісно, не можна забувати і про фізіологію. Але цей фактор не може стати на шляху до танців. "Якщо у вас гарна фізична форма та пристрасть у серці, для вас не існує кордонів. Звісно, ви не будете танцювати на великій сцені, але для себе робитимете це чудово", - наголошує хореограф.

Українці зможуть подивитись одну з постановок Дуайта Родена The Great Gatsby з одним з найуспішніших українських танцівників Денисом Матвієнком у головній ролі цієї весни


Джерело: Espreso.tv





Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine