Диригент Ревакович: "Музика незалежності" відбулася завдяки синергії українських і польських установ | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Диригент Ревакович:
Диригент Ревакович: "Музика незалежності" відбулася завдяки синергії українських і польських установ
30 листопада, п'ятниця

Україна та Польща в 2018 році святкують 100-річчя відновлення власної Незалежності. На честь такого знаменного для кожної з країн ювілею у Києві відбуваються три різнопланові концерти — ораторіальний, хоровий та симфонічний, які були об'єднані в проект "Музика незалежності". Про важливість культурної співпраці в програмі "Музична сієста" говорили автор проекту "Музика Незалежності" польський диригент Роман Ревакович та експерт з інформаційних питань Польського інституту в Києві Тетяна Артушевська.

Ведуча:
Світлана Галась

Що готує для глядачів третій концерт проекту?

Роман Ревакович: я дуже радий, що наші заходи будуть відбуватися в Києві. Фінальною точкою проекту "Музика незалежності" стане концерт, який відбудеться 4 грудня. До програми увійдуть композиції Ганни Гаврилець, Ігоря Щербакова.

Чому Польща зацікавлена в підтримці української музики?

Роман Ревакович: сьогодні Польща намагається переймати досвід країн Західної Європи. Саме тому, що там вже давно існують такі програми підтримки, Польща теж намагається бути відкритою до музики світу, зокрема української. Польща вже дозріла й може перейматися долею музики інших країн.

Які заходи відбувалися до столітнього ювілею відновлення незалежності?

Тетяна Артушевська: сьогодні завершається наша виставка, яка проходила на сайті метрополітену протягом місяця й мала назву "Сторіччя відновлення незалежності". До цього ювілею ми почали готуватися заздалегідь, деякі проекти почали працювати ще в листопаді минулого року. Одним з таких стало відкриття виставки "Велика війна поляків" у Національному заповіднику "Софія Київська". Крім того, до газети "Український тиждень" виходив цікавий додаток "Ми є", який розповідав про події саме 10-11 листопада 1918 року очима поляків. Також, ми проводили багато авторських виставок та виставок, які пропонувало Міністерство закордонних справ. Таким проектом став "Жінки незалежності".

Хто підтримав проект "Музика незалежності"?

Роман Ревакович: цей проект звучить, адже відбувалася колосальна підтримка від Інституту Адама Міцкевича з Варшави. Однак, треба наголосити на найголовнішому: "Музика незалежності" відбулася завдяки синергії українських та польських установ. Концерт, до речі, відбудеться за участі Національного симфонічного оркестру України, який нещодавно відсвяткував 100 років.

Ваша багаторічна праця принесла плоди? У Польщі зараз краще знають про українське мистецтво?

Роман Ревакович: так, знають краще. Є очевидні прориви в деяких галузях, особливо в літературі, бо зараз стало більше перекладів відомих українських авторів. Однак, хочеться сказати, що досі в сезонні програми дуже рідко ставлять українську музику, адже самі люди, що формують ці програми, погано ознайомлені з українською музикою. Від України повинні бути акції, які відкриють для людей вашу культурну діяльність. В той же момент, в професійних колах, які пов'язані з музикою, добре знають українське музичне мистецтво.

Нагадаємо, що 4 грудня о 19.00 у великій залі Національної музичної академії відбудеться завершальний концерт проекту "Музика незалежності". Концерт відбудеться за участю Національного симфонічного оркестру України під диригуванням Романа Реваковича. Вхід вільний.

Прослухати детальніше можете за посиланням




Концертна організація: Національна радіокомпанія України
Джерело: Українське радіо



Додати: Share on Facebook

Інші:

25 років на Волині: організатор міжнародного фестивалю про повернення «райського куточка» світового класика
От хора к театру
Вікторія Лук'янець: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
"Ти щаслива людина, якщо можеш займатися улюбленою справою" - скрипаль-віртуоз Олександр Божик про концерт в Івано-Франківську та свою творчість
Скрипаль-віртуоз Олександр Божик: "Покажу тернополянам, як за допомогою телевізійного пульта керувати оркестром"
«Мені казали, що потрібно народитися в штанях, аби стати диригентом»
Вікторія ЛУК'ЯНЕЦЬ: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
Дмитро КАЦАЛ:"Іноді з "глухарів" виростають солісти"
Анжеліна ШВАЧКА. Вдача дикої птицi
Диригент Ревакович: "Музика незалежності" відбулася завдяки синергії українських і польських установ
Володимир Сіренко про 100-річчя оркестру, класичну музику та українських композиторів
Ми плануємо довгострокові проекти з Українським культурним фондом - Моніка Гроховська
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
Більшість композицій виконані творчими колективами Українського радіо — редакторка UA: Класична музика
«Виступати перед сьогоднішніми захисниками України для нас велика честь…»
Остап Шутко: «Музика – це мова, яку не треба перекладати»
«Моя «зброя» – голос!»
Директор Ужгородської музичної школи знає, чому коли людина щаслива, її душа співає
Андрій Кошман, баритон, соліст формації «NOVA OPERA»
«Життя моє - опера!»
Класична музика є пропуском у «клуб цивілізованих» – Василь Василенко
Галина Стеценко: «Відчуваю дідову присутність у своєму житті»
День відкритих дверей у музеї Кошиця
Дві сотні мелодій однієї садиби
Від Баха до Гласса: як навчитися розуміти класику
Людина і... гаджети
Надія Величко: “Коли заграв орган, я наче почула голос Бога”
«Любовний напій» Ольги Кульчинської та Андрій Бондаренка
«Хто ж не мріє злетіти на Олімп! Але не ціною втрати голосу»
Український фестивальний оркестр зі Львова записав цикл для міжнародного проекту "Пісні для Юдіт"
Оксана Линів: "Розвиток культурного життя в Україні буде тоді, коли житиме позитивна творча конкуренція"
Володимир Шейко: "Диригент – це покликання"
Джазовий бандурист, одесит Георгій Матвіїв: Батькам сказали, що у мене нема ні слуху, ні голосу
«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine