Головний режисер Одеської опери | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Головний режисер Одеської опери
Головний режисер Одеської опери
Головним режисером Одеського Національного академічного театру опери та балету (ОНАТОБ) стала киянка Оксана Тараненко
6 вересня 2013, п'ятниця

Оксана ТараненкоДо цього вона займала посаду режисера і помічника художнього керівника Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва.

Нового режисера представила колективу Одеського оперного театру генеральний директор Надія Бабич.

У минулому театральному сезоні Оксана Тараненко здійснила в театрі дві постановки в якості запрошеного режисера. Це опера-буффа «Служниця-пані» Джованні Батіста Перголезі на малій сцені «Бельетаж» і музична казка для всієї родини «Смарагдове місто» на музику видатних композиторів XVIII – XX століть.

Зараз вона бере активну участь у роботі над постановкою опери «Пікова дама» Петра Чайковського (режисер-постановник – народний артист Росії Олександр Тітель, диригент-постановник – народний артист Республіки Молдова Олександру Самоїле).

Цей спектакль стане головною подією нинішнього, 204-го, театрального сезону (прем'єри – 19, 20 і 25 жовтня).

Майбутньої весни новий головний режисер поставитеме у театрі оперу «Любовний напій» Гаетано Доніцетті. Прем'єра вистави запланована на травень 2014 року.

Посада головного режисера ОНАТОБ вакантна з 2000 року. Останнім її займав заслужений діяч мистецтв РРФСР, заслужений діяч мистецтв Казахської РСР Борис Олександрович Рябікін.

Біографічна довідка

Оксана Тараненко Закінчила Київське вище музичне училище ім. Рейнгольда Глієра в 1994 році та режисерський факультет Київського державного інституту театрального мистецтва ім. Івана Карпенка-Карого у 2000 році (курс народного артиста України Леся Танюка).

10 років працювала на телебаченні в якості режисера-постановника, журналіста, ведучої. Поставила безліч телесеріалів і телевізійних фільмів різної тематики.

Поставила музичні спектаклі – опери «Кощій Безсмертний» Миколи Римського- Корсакова (2000 рік) , «Самотність?!» Анастасії Комликової (2009 рік) і мюзикл «Бременські музиканти» Геннадія Гладкова (2003 рік) на сцені оперної студії Національної музичної академії ім. Петра Чайковського. У 2005 році в Донецькому театрі опери та балету ім. Анатолія Солов'яненка поставила опери «Директор театру» Вольфганга Амадея Моцарта і «Шлюбний вексель» Джоаккіно Россіні, а в 2009-му і 2010 роках – концерти пам'яті видатної співачки, народної артистки СРСР Євгенії Мірошниченко в Національній філармонії України.

З 2010 року – режисер-постановник, а з 2012 року – помічник художнього керівника Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. На сцені цього театру поставила мюзикл «Дванадцять місяців» Сергія Баневича (2010 рік), театралізовані концерти на закриття сезонів «Італійський фреш» (2009 рік) і «Тринадцятий місяць» (2010 рік) , концерт колективу «Хорові арабески» (2011 рік) . У 2012 році здійснила постановки освітньої програми «Музичні класики – 2. Балетна абетка для дітей та їх батьків» і концерту, присвяченого 30-річчю театру.


Концертна організація: Одеський Національний академічний театр опери та балету
Джерело: Одеський національний академічний театр опери та балету



Додати: Share on Facebook

Інші:

Слова іноді потребують музики, але музика не потребує слів...
Спадщина Січинського: Станіславський «Боян» та українські пісні за крону
Галицька додекафонія: Юзеф Кофлер і Тадеуш Маєрський
Звуки – живі: вони можуть бути цілющими або вбивчими…
Музичні столиці Європи: де послухати академічну музику в Гамбурзі
Методика Сузукі, або Як навчають музики з трьох років
"Кантус" – хор, який дарує крила
Композитор, що вмів дружити
Той, що відкрив світові музику української бандури
Як Ліст захворів Україною, а світ — Лістом
Заспівала ''Щедрик'' українською і підкорила світ: британська співачка розповіла, як це вийшло
Аккомпанемент искусству дирижера - музыка
Леонтович-ґейт: чи буде щасливий фінал в історії про нищення будинку легендарного композитора?
Рік під знаком «Мелодії»
Час сміливих, зухвалих, талановитих...
Музикант і громадянин на всі часи
«Травіата» — подорож у часі
Viva, Пуччіні!
Магічна трембіта, дзвінка зозулька та інші українські музичні інструменти, які мають особливий характер та колорит
Бетховен присвятив коханій "Місячну сонату"
Класична музика покращує серцебиття
Сміливі ініціативи Одеської опери
МАЙСТЕР ТРИ РОКИ ШУКАВ У КАРПАТАХ ЯЛИНУ, ЩОБ ЗРОБИТИ З НЕЇ СКРИПКУ
Уроки доброти
Легенды и были Одесской филармонии
Композитори пишуть спеціально для неї
Учитель Давида Ойстраха: "Деточка, сыграй мне эту фразу, как вкусный борщ"
Соломія Крушельницька в образі Аїди на фото 1900 року
Патрік Генрі Хьюз: незрячий хлопець, який став віртуозним музикантом
Київський король світового фортепіано
Як вибрати музичну школу і не помилитися?
Українські "Варіації" у Скандинавії
Вуличним музикантам у Львові заборонили виступати без дозволів. Як все працює на практиці?
Чого найбільше боявся Фридерик Шопен?
Дует батька і сина Бочеллі
Музика пам'яті
Класична музика в контексті реклами і маркетингу
Вересень: творчий пошук ідей
Дні музики Мирослава Скорика у Львові
Мирослав Скорик і музика Львова
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
100910_058.jpg