Проект "Три С": Мирослав Скорик, Євген Станкович і Валентин Сильвестров | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Проект
Пірієв Олександр Валерійович
Сильвестров Валентин Васильович
Скорик Мирослав Михайлович
Станкович Євген Федорович
Проект "Три С": Мирослав Скорик, Євген Станкович і Валентин Сильвестров
Корона «Дня»: За новий формат просування найкращих досягнень сучасного українського музичного мистецтва
29 грудня 2017, п'ятниця

«Три С» — це три «кити» сучасної української класичної музики — легендарні композитори Мирослав Скорик, Євген Станкович і Валентин Сильвестров. За першими літерами прізвищ славетних композиторів і утворилася символічна назва «ТРИ С», яка лягла в основу потужного всеукраїнського проекту, з’ініційованого та організованого віолончелістом і музичним продюсером Олександром Пірієвим. Кожному із цих композиторів належить окрема сторінка історії музичної України і, відповідно, окремий етап у проекті «ТРИ С», який тривав протягом двох років — 2016-го та 2017-го й ознаменувався концертами на кращих сценах Києва, Львова, Харкова, Одеси, Чернівців, Вінниці, Житомира, Коломиї, Івано-Франківська та інших міст України.


Проект «Три С» — справді унікальне явище. Це новий формат промоції найкращих досягнень сучасного українського музичного мистецтва, що вражає своїм масштабом: схід, захід, північ та південь — майже всі регіони України об’єдналися навколо цієї знакової події. Так, цеглинка — до цеглинки, нота — до ноти, створювався унікальний проект з унікальним контентом.

Музикознавець Любов МОРОЗОВА відзначає: «Історія зарубіжної музики тримається навіть не на чесному слові, а всього лише на декількох прізвищах. Бах, Берліоз, Бетховен і Брамс — табір композиторів на «Б», що притягає прихильників чіткої структури, логіки та обґрунтованості. Шопен, Штраус, Шуберт, Шуман, Шнітке — компанія композиторів на «Ш», чию музику люблять натури романтичні й жагучі, замкнуті, але разом з тим схильні до розваг (сім’я Штраусів з вальсами і польками недаремно тут опинилася). Історія ж української музики тримається на одній «С» і трьох авторах: Євген Станкович, Валентин Сильвестров та Мирослав Скорик... «Три С» — це маестро найвищого рівня, яких давно вже визнано «живими класиками». Двоє з них зробили чудову кар’єру в рідній державі, є загальнонаціональними улюбленцями, щедро нагороджені владою та увагою національних колективів. Третій — Сильвестров, більш знаний саме на Заході, — зовсім нещодавно вважався «маргіналом», якого навіть виганяли зі Спілки композиторів...

«Три С» — це прекрасна ілюстрація основних тенденцій української музики останніх п’ятдесяти років. Скорик, Станкович і Сильвестров — кожен по-своєму — своєю творчістю висловили щось важливе не тільки для себе, а й для своєї країни. Хтось досягнув цього за допомогою фольклорних цитат, хтось — на рівні культурного коду, який легше проспівати, ніж оформляти у слова. Замість класичної трійки «пісня — танок — марш» ці автори запропонували парадигму «битва — гімн — медитація».+

«Три С» — це капсула української музики, яку можна запускати у відкритий космос. Якщо жителі позаземних цивілізацій мають розум та аудіогарнітуру, то, прослухавши запис цих трьох, вони неодмінно переймуться повагою до землян і відчують високодуховні вібрації...»


Автор: Ольга СТЕЛЬМАШЕВСЬКА
Композитори:Валентин Сильвестров, Мирослав Скорик, Євген Станкович
Діячі мистецтв: Олександр Пірієв
Джерело: Газета "День"



Додати: Share on Facebook

Інші:

Захоплююча історія Віоли Сміт – 106-річної барабанщиці, яка досі продовжує грати і пити вино
У Львові демонізували Вагнера...
Чи розкриється знову скринька Пандори?
Левко Ревуцький: геній, який знищив свій талант, щоб не танцювати під кремлівську дудку
Як впливає музика на мозок і чи розумнішають від Моцарта?
Священик УГКЦ протягом життя записав понад 4 тис. українських народних мелодій
«Святий Франциск Ассізький» Олів’є Мессіана як духовний досвід
“У селі немає жодної сім’ї, де б хтось не грав у сопілку”. Іван П’ятничук і його сопілкарі
«День» надихає на шедеври
Слова іноді потребують музики, але музика не потребує слів...
Спадщина Січинського: Станіславський «Боян» та українські пісні за крону
Галицька додекафонія: Юзеф Кофлер і Тадеуш Маєрський
Звуки – живі: вони можуть бути цілющими або вбивчими…
Музичні столиці Європи: де послухати академічну музику в Гамбурзі
Методика Сузукі, або Як навчають музики з трьох років
"Кантус" – хор, який дарує крила
Композитор, що вмів дружити
Той, що відкрив світові музику української бандури
Як Ліст захворів Україною, а світ — Лістом
Заспівала ''Щедрик'' українською і підкорила світ: британська співачка розповіла, як це вийшло
Аккомпанемент искусству дирижера - музыка
Леонтович-ґейт: чи буде щасливий фінал в історії про нищення будинку легендарного композитора?
Рік під знаком «Мелодії»
Час сміливих, зухвалих, талановитих...
Музикант і громадянин на всі часи
«Травіата» — подорож у часі
Viva, Пуччіні!
Магічна трембіта, дзвінка зозулька та інші українські музичні інструменти, які мають особливий характер та колорит
Бетховен присвятив коханій "Місячну сонату"
Класична музика покращує серцебиття
Сміливі ініціативи Одеської опери
МАЙСТЕР ТРИ РОКИ ШУКАВ У КАРПАТАХ ЯЛИНУ, ЩОБ ЗРОБИТИ З НЕЇ СКРИПКУ
Уроки доброти
Легенды и были Одесской филармонии
Композитори пишуть спеціально для неї
Учитель Давида Ойстраха: "Деточка, сыграй мне эту фразу, как вкусный борщ"
Соломія Крушельницька в образі Аїди на фото 1900 року
Патрік Генрі Хьюз: незрячий хлопець, який став віртуозним музикантом
Київський король світового фортепіано
Як вибрати музичну школу і не помилитися?
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
1.jpg