Нести «розум» у маси | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Нести «розум» у маси
Дяченко Олександр
Школьнікова Анна
Нести «розум» у маси
У Черкасах композитори та виконавці об’єдналися заради популяризації академічної музики
26 травня 2019, неділя
Поширити у Facebook

Донести до сучасного слухача «розумну» академічну музику. Таку мету вже четвертий рік поспіль ставлять у Черкасах організатори Міжнародного фестивалю академічної музики «Музичні імпрези України». Минулого тижня фест представив поціновувачам «травневу трилогію» — камерний концерт, симфонічний концерт і конференцію на тему «Нова сучасна українська музика».

Про важливі для розвитку професійної музики питання: де почути сучасну академічну музику, як її популяризувати і яким має бути слухач професійної музики, — говорили ми разом із композиторами Юрієм Алжнєвим (Харків), Олександром Щетинським (Київ), Анною Школьніковою (Львів), солістами Оленою Якуніною (Київ) та Маркіяном Свято (Сербія), а також з організаторами фесту, композиторками Євгенією Марчук і Тетяною Бачул, заслуженим діячем мистецтв України Олександром Дяченком.

«Приємно, що Черкаси створили такий масштабний проект, тут поєднані різні види сучасної композиторської музики», — зауважила Анна ШКОЛЬНІКОВА. «Класична музика — це не легке заняття, а певна мисленнєва робота, — вважає Олександр ЩЕТИНСЬКИЙ. — Людина, яка просто з вулиці зайде на концерт, почерпне значно менше інформації, аніж та, яка перед концертом підготувалася і прослухала твори тих чи інших композиторів». Але щоб таки донести цю музику до слухача, значна відповідальність покладається і на виконавця. «Переконана і знаю з досвіду: якщо музика якісна й цікава слухачеві, то її треба якомога більше виконувати на різних платформах і перехрестях. Але й від майстерності виконавця залежить 95% успіху твору. Маємо викладати увесь свій талант, зусилля, щоб музика прозвучала», — підсумувала піаністка і концертмейстер Національної музичної академії Олена ЯКУНІНА.

Після конференції в органній залі Черкаського музичного училища ім. С. Гулака-Артемовського прозвучав камерний концерт «Від класики до сучасності» за участю київських та черкаських солістів — як своєрідне поєднання старовинної та сучасної класичної музики. Кульмінацією трилогії став симфонічний концерт «Українська музика ХХІ століття» в Черкаській обласній філармонії з творів сучасних композиторів.

За словами композиторки та співорганізатора фесту Євгенії Марчук, продовження музичної імпрези поціновувачі почують також у літньому й осінньому сезонах цього року.




Автор: Інна Молчанова
Диригенти: Олександр Дяченко
Композитори:Анна Школьнікова
Концертна організація: Черкаська обласна філармонія
Джерело: Газета День



Інші:

Як диригентка Наталія Пономарчук ламає стереотипи через музику та культурну дипломатію
Магія кохання на сцені: у столиці презентували одноактний балет на музику Джорджа Гершвіна
У Дніпрі філармонія реалізувала масштабний проєкт
Три великих «Ш»: миколаївцям зіграли найкращі твори композиторів-романтиків
В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
      © 2008-2024 Music-review Ukraine