|
Як реклама може стати музичним шедевром
5 березня 2018, понеділок
Поширити у Facebook
"Отбеливатель звука", "Мама - купи!", "Спам", "Кофе пати", "Lambor-Джiнi", "Diamante Momento", "… Тончайших пальцев белизна"… Це не креативні рекламні назви, а оригінальні музичні шедеври!
І їх вінничани та гості міста почують на фестивалі CONTEMPORARY MUSIC DAYS IN VINNYTSIA-2018, який 17-18 березня за підтримки Сергія Моргунова і Вінницької міськради пройде у залі облфілармонії М.Леонтовича.
Свій гумористичний авангардний проект "Хвилина реклами" презентує ансамбль нової музики "Рикошет" на чолі з диригенткою Вікторією Рацюк і художнім керівником Сергієм Пілютіковим.
- Цей проект стане ексклюзивною подією у музичному житті країни! - обіцяє директорка фестивалю, заслужена артистка України Ірина Френкель.
Спеціально і на замовлення ансамблю "Рикошет" відомі академічні композитори написали рекламні ролики до продукції відомих вітчизняних і закордонних фірм, однак, в авангардному, академічному розумінні.
- Зазвичай у нашому житті ми сприймаємо рекламу на телебаченні як спам і миттєво перемикаємо канали. У нашому ж проекті ми покажемо глядачам маленькі і тонкі шедеври сучасного музичного мистецтва, - відзначає автор проекту, художній керівник ансамблю "Рикошет" Сергій Пілютіков.
Зараз квитки на концерт можна придбати зі знижкою - за 50 гривень. Мульти-квиток на всі чотири концерти фестивалю CONTEMPORARY MUSIC DAYS IN VINNYTSIA-2018 коштує 150 гривень.
Інформаційний центр фестивалю, де можна отримати вичерпну інформацію про всі концерти, працює у бібліотеці ім.Тімірязєва (вул.Соборна, 73) - щодня з 10.00 до 19.00, без вихідних. Телефон для довідок: (0432) 690 - 025.
Колективи: Ансамбль "Рикошет"
Концертна організація: Вінницька обласна філармонія
Джерело: Місто
|