Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!” | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
Шейко Володимир
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
15 січня 2019, вівторок

Відбір юних учасників проекту “Я — віртуоз” здійснюється через мережу мистецьких навчальних закладів.


Про це в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні.Вдень" розповів художній керівник і головний диригент Заслуженого академічного симфонічного оркестру Українського радіо Володимир Шейко.

"Відбором опікується Алла Шейко. Вона вже років 12 займається професійно молоддю в Національній музичній академії. Вона має цю інформацію, базу, спілкується з навчальними закладами. Перш за все, це наші десятирічки, спецшколи, школи мистецтв, тобто ті заклади, де серйозно ставляться до поняття “мистецтво”. Всі ці діти лауреати конкурсів і вже є переможцями. Надалі, я думаю, що ми розвинемо якусь систему відбору тих дітей, які ще не стали з певних причин лауреатами, але які вже є нашими маленькими зірочками. Далі це буде рухатися до якогось, можливо, всеукраїнського конкурсу, який би включав музикантів різних жанрів", — розповів Володимир Шейко.

Зазначимо, наприкінці 2018 року Українське радіо започаткувало проект “Я — віртуоз!”, який має на меті популяризувати і надати всебічну підтримку творчих досягнень талановитих українських дітей, лауреатів і володарів Гран-Прі всеукраїнських та міжнародних музичних конкурсів.

Перші два концерти в рамках проекту відбулися 12 жовтня та 9 листопада минулого року, в рамках яких молоді віртуози зіграли на сцені Великої концертної студії Будинку звукозапису Українського радіо разом із Симфонічним оркестром Українського радіо. Наразі ведеться підготовка до третього концерту.

Послухати повну версію розмови можна за посиланням https://goo.gl/4F2va7


Диригенти: Володимир Шейко
Концертна організація: Національна радіокомпанія України
Джерело: Українське радіо



Додати: Share on Facebook

Інші:

«Життєві цінності кардинально змінюють вектор...»
Музичний продюсер Олександр Пірієв: Шоу-бізнес не може стати взірцем ідентичності держави
Наталія Петій-Потапчук: про життя Закарпатського народного хору та про те, чому його місія здійсненна
Екатерина Кухар и Александр Стоянов: Мы не можем прожить друг без друга
Мирослав Скорик: Уночі до нас прийшли: "На збори вам дві години". У вагон для худоби посадили і до Сибіру вивезли
Національна оперета України святкує 85-річний ювілей
"Я завжди досягала мети, яку ставила перед собою"
Скрипаль Роман Кім: "Сучасному музиканту не можна бути надто у "формах" та боятися зіграти неправильні ноти"
Кшиштоф ПЕНДЕРЕЦЬКИЙ: "Музика повинна бути живою..."
Володимир СИВОХІП: "Генетичний код нації не заженеш у смартфон"
АНАТОЛИЙ СОЛОВЬЯНЕНКО: ЗРИТЕЛЬ УЖЕ НЕ ВОСПРИНИМАЕТ ГЕРОЯ-ЛЮБОВНИКА, КОТОРЫЙ ВЕСИТ 100 КГ
Харьковское "Лебединое озеро" ошеломило бельгийскую публику
25 жовтня в усьому світі вперше відзначався Міжнародний день опери
Вікторія Московенко про проблему оренди Будинку актора, реставрацію, унікальний акустичний зал та різноманіття заходів
Володимир Шейко про ювілей Симфонічного оркестру Українського радіо: хочеться, щоб з концерту люди пішли просвітленими
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
Василь ВОВКУН: "Дайте нам відчуття опери нового століття"
«Доки буду викладати у Канаді, мої студенти знатимуть, де Україна»
Головний диригент оркестру Українського радіо Володимир Шейко: музика і нація - це сто відсотків об'єднані речі
Валерія БАЛАХОВСЬКА: "Орган - частина мого життя"
Чем классическая музыка обязана женщинам? Объясняет музыковед Фиона Мэддокс
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
Директор музичної школи Лисенка: ми маємо виховати аристократа і тоді буде країна аристократів, а не жебраків
Василь Вовкун: "До мого приходу у Львівську оперу аншлаги були рідкісним явищем"
Про музику як найшвидший шлях до серця
"Найкращий співак світу" Андрій Кимач: Після Консерваторії я працював на заводі у Польщі
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
"Iндустрій академічної музики в Україні катма"
Майкл Гуттман: "Мою скрипку звати Карло"
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Про подальшу долю навчальних закладів естетичного освіти в інтерв'ю ZN.UA.
Музика Дилецького у знаковому просторі
«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
      © 2008-2018 Music-review Ukraine