Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!” | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
Шейко Володимир
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
15 січня, вівторок

Відбір юних учасників проекту “Я — віртуоз” здійснюється через мережу мистецьких навчальних закладів.


Про це в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні.Вдень" розповів художній керівник і головний диригент Заслуженого академічного симфонічного оркестру Українського радіо Володимир Шейко.

"Відбором опікується Алла Шейко. Вона вже років 12 займається професійно молоддю в Національній музичній академії. Вона має цю інформацію, базу, спілкується з навчальними закладами. Перш за все, це наші десятирічки, спецшколи, школи мистецтв, тобто ті заклади, де серйозно ставляться до поняття “мистецтво”. Всі ці діти лауреати конкурсів і вже є переможцями. Надалі, я думаю, що ми розвинемо якусь систему відбору тих дітей, які ще не стали з певних причин лауреатами, але які вже є нашими маленькими зірочками. Далі це буде рухатися до якогось, можливо, всеукраїнського конкурсу, який би включав музикантів різних жанрів", — розповів Володимир Шейко.

Зазначимо, наприкінці 2018 року Українське радіо започаткувало проект “Я — віртуоз!”, який має на меті популяризувати і надати всебічну підтримку творчих досягнень талановитих українських дітей, лауреатів і володарів Гран-Прі всеукраїнських та міжнародних музичних конкурсів.

Перші два концерти в рамках проекту відбулися 12 жовтня та 9 листопада минулого року, в рамках яких молоді віртуози зіграли на сцені Великої концертної студії Будинку звукозапису Українського радіо разом із Симфонічним оркестром Українського радіо. Наразі ведеться підготовка до третього концерту.

Послухати повну версію розмови можна за посиланням https://goo.gl/4F2va7


Диригенти: Володимир Шейко
Концертна організація: Національна радіокомпанія України
Джерело: Українське радіо



Додати: Share on Facebook

Інші:

«Доки буду викладати у Канаді, мої студенти знатимуть, де Україна»
Головний диригент оркестру Українського радіо Володимир Шейко: музика і нація - це сто відсотків об'єднані речі
Валерія БАЛАХОВСЬКА: "Орган - частина мого життя"
Чем классическая музыка обязана женщинам? Объясняет музыковед Фиона Мэддокс
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
Директор музичної школи Лисенка: ми маємо виховати аристократа і тоді буде країна аристократів, а не жебраків
Василь Вовкун: "До мого приходу у Львівську оперу аншлаги були рідкісним явищем"
Про музику як найшвидший шлях до серця
"Найкращий співак світу" Андрій Кимач: Після Консерваторії я працював на заводі у Польщі
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
"Iндустрій академічної музики в Україні катма"
Майкл Гуттман: "Мою скрипку звати Карло"
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Про подальшу долю навчальних закладів естетичного освіти в інтерв'ю ZN.UA.
Музика Дилецького у знаковому просторі
«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
Ольга Нагорна: «Мрію, щоб у кожному місті країни був оперний театр»
Наталія Пономарчук, шеф-диригент Київського камерного оркестру Національної філармонії України
Антоній Баришевський: "В Україні збільшується аудиторія, яка готова сприймати "складну" музику"
Головний учитель – це сцена! I ми вчимося все життя
«Керувати країною легше, ніж керувати оркестром»
Нове звучання забутої спадщини
Оркестр Національної філармонії України повернувся з гастролей по Китаю
Коли Нацрада з питань телебачення і радіомовлення оголосить форматний конкурс на 14 ФМ-частот в обласних центрах для розбудови мережі суспільного радіо «Промінь»?
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Новатор Луїджі Гаджеро
Керівниця Академічної капели Українського радіо Юлія Ткач: «Не знаю досконалішого явища, ніж хоровий спів»
Німецький режисер Штурм: "Україна може більше ставити Вагнера"
Тарас Демко з Органного залу: Найскладніше – дивувати далі
Пласідо Домінго у Києві
''Щось в країні відбувається'' – прима-балерина Національної опери анонсувала '' Лебедине озеро ''
Іван Остапович: "Диригент не повинен бути ідіотом"
Взяли і зробили: Органний зал
Вікторія Польова: «Коли в тебе потрапляє музика, більше не відчуваєш болю»
«Бути сильною вимагає життя...»
«Наш основний конкурент – це бажання залишитися вдома». Молоді керівники Органного залу про перший рік роботи
У Києві напередодні дня народження Моцарта зіграють оперу "Дон Жуан"
Наталія Пономарчук: «Із музикою я проживаю іноді більш справжнє життя, ніж у дійсності»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine