Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С» | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
Пірієв Олександр Валерійович
Сильвестров Валентин Васильович
Скорик Мирослав Михайлович
Станкович Євген Федорович
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
8 листопада 2017, середа

Уже несколько лет масштабный проект «Три “С” знакомит жителей разных городов с их произведениями.

Подробности узнаем от инициатора проекта и одного из исполнителей, Александра Пириева.


Михаил Кукин: Как вам удалось эти три «С» собрать на одной сцене?

Александр Пириев: Все началось очень давно. В 2008-м году я стал инициатором создания в Украине первого информационного ресурса, который посвящен именно классической музыке. Но мы поняли, что информации недостаточно, нужно делать концерты. И в небольшом зале на Подоле в сердце Киева мы решили делать такие камерные концерты. И один из таких проектов я задумал вместе с союзом композиторов, чтобы мы начали предлагать интересные программы, с интересным оформлением и исполнителями. Я задумался, а с кого начинать такой проект? Конечно, же со столпов – Мирослав Скорик, Евгений Станкович, Валентин Сильвестров. И теперь о том, что существует проект «Три «С» знают все, имеющие отношение к классической музыке.

Михаил Кукин: Это не совсем классическая музыка, это академическая музыка, но исполнители уже стали классиками.

Александр Пириев: Безусловно, они уже стали «живыми классиками». Это Мирослав Скорик, который написал «Легендарную мелодию», это Евгений Станкович, который автор бессмертной фольк-оперы «Цвет папоротника», а также Валентин Сильвестров, который входит в пятерку самых известных композиторов-авангардистов.

Михаил Кукин: С нами на связи Евгений Станкович. Что для вас этот весь проект и гала-концерт?

Евгений Станкович: Цей гала-концерт – це завершення проекту, який робить Олександр Пірієв. Це нове явище, яке пропонують у сфері культури, і це початок, який може мати дуже гарне майбутнє в тому розумінні, що участь можуть приймати різні по стилям і по жанрам виконавці. Це новий метод продукції культури сьогодення. Я можу сказати, що для мене як для людини, яка багато всього бачила в сфері культури, це така несподівана та свіжа і досить потужна акція з боку менеджера Пірієва.

Михаил Кукин: Я правильно понимаю, что когда вы задумывали этот проект, то были сомнения, будет ли публика в тех городах, куда вы будете приезжать с концертами?

Александр Пириев: Даже не сомнения, а волнения. Мы старались подбирать музыку, более доступную для широкого слушателя, но в то же время эта музыка для интеллектуалов, которые приходят не только развлечься, а и задуматься. Но, как показала практика, даже на первых этапах проекта было много просьб провести этот проект в других городах. Сейчас на гала-концерте, который состоится через несколько дней, мы подразумеваем абсолютный аншлаг на это событие, что подтверждает для нас, что это правильный проект. 


Автор: Кукін Михайло
Композитори:Валентин Сильвестров, Мирослав Скорик, Євген Станкович
Діячі мистецтв: Олександр Пірієв
Джерело: Громадське радіо



Додати: Share on Facebook


Інші:

Музичні шістдесяті: велич і трагедія
Ігор Закус: "Джаз є міжнародною мовою музичного спілкування"
Я живу у двох культурах, тому не маю потреби називати себе виключно поляком чи виключно українцем, - диригент Роман Ревакович
Діаманти музичної корони
Юлія ТКАЧ: "Музика для мене завжди була особливим Всесвітом"
Композитор Мирослав Скорик у Франківську: «Я завжди цікавився джазом»
«Цей рік буде експериментальним»
Повернутися до України створювати скрипки
У студії Громадського радіо поговорили з солісткою Національної опери, засновницею проекту «Балеруша» Ольгою Морозенко.
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
Богдана Півненко: "Пріоритети конкурсу Которовича — молоді українські виконавці"
Назарій Пилатюк:«Оленочко, він знає що таке любов?»
Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
Віктор Рудь: «Рушійні сили для мене — інтерес, бажання і виклик, який несуть у собі ролі різних стилів та епох»
«Я боюся дорогих подарунків...»
Як фінансист став оперною зіркою
Станіслав Христенко: «Хотілося б, щоби Харків увійшов у нішу «най-най» з KharkivMusicFest»
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Орф-педагогіка: Черкащанка Анна Комкіна закохує діток у музику
Полтавська філармонія готується до насиченої концертної весни
Монтсеррат Кабалье: "Я страшная сладкоежка"
Синергія KharkivMusicFestа
Етелла Чуприк: "Я не можу жити без рояля"
«До музики слід ставитися з благоговінням, інакше...»
«Моє покоління музикантів можна назвати пограбованим»
«У своїй творчості опираюся на народну пісню»
Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
Як змінюється Львівський будинок органної музики
Валентин Сільвестров: «Сенс авангарду — ризик»
Еміл Сокач: Ніщо і ніколи мене так не вражало, як музика
Класика – це завжди модно
Львівський скрипаль-віртуоз підкорює Європу
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
pyryev.jpg