Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С» | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
Пірієв Олександр Валерійович
Сильвестров Валентин Васильович
Скорик Мирослав Михайлович
Станкович Євген Федорович
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
8 листопада 2017, середа

Уже несколько лет масштабный проект «Три “С” знакомит жителей разных городов с их произведениями.

Подробности узнаем от инициатора проекта и одного из исполнителей, Александра Пириева.


Михаил Кукин: Как вам удалось эти три «С» собрать на одной сцене?

Александр Пириев: Все началось очень давно. В 2008-м году я стал инициатором создания в Украине первого информационного ресурса, который посвящен именно классической музыке. Но мы поняли, что информации недостаточно, нужно делать концерты. И в небольшом зале на Подоле в сердце Киева мы решили делать такие камерные концерты. И один из таких проектов я задумал вместе с союзом композиторов, чтобы мы начали предлагать интересные программы, с интересным оформлением и исполнителями. Я задумался, а с кого начинать такой проект? Конечно, же со столпов – Мирослав Скорик, Евгений Станкович, Валентин Сильвестров. И теперь о том, что существует проект «Три «С» знают все, имеющие отношение к классической музыке.

Михаил Кукин: Это не совсем классическая музыка, это академическая музыка, но исполнители уже стали классиками.

Александр Пириев: Безусловно, они уже стали «живыми классиками». Это Мирослав Скорик, который написал «Легендарную мелодию», это Евгений Станкович, который автор бессмертной фольк-оперы «Цвет папоротника», а также Валентин Сильвестров, который входит в пятерку самых известных композиторов-авангардистов.

Михаил Кукин: С нами на связи Евгений Станкович. Что для вас этот весь проект и гала-концерт?

Евгений Станкович: Цей гала-концерт – це завершення проекту, який робить Олександр Пірієв. Це нове явище, яке пропонують у сфері культури, і це початок, який може мати дуже гарне майбутнє в тому розумінні, що участь можуть приймати різні по стилям і по жанрам виконавці. Це новий метод продукції культури сьогодення. Я можу сказати, що для мене як для людини, яка багато всього бачила в сфері культури, це така несподівана та свіжа і досить потужна акція з боку менеджера Пірієва.

Михаил Кукин: Я правильно понимаю, что когда вы задумывали этот проект, то были сомнения, будет ли публика в тех городах, куда вы будете приезжать с концертами?

Александр Пириев: Даже не сомнения, а волнения. Мы старались подбирать музыку, более доступную для широкого слушателя, но в то же время эта музыка для интеллектуалов, которые приходят не только развлечься, а и задуматься. Но, как показала практика, даже на первых этапах проекта было много просьб провести этот проект в других городах. Сейчас на гала-концерте, который состоится через несколько дней, мы подразумеваем абсолютный аншлаг на это событие, что подтверждает для нас, что это правильный проект. 


Автор: Кукін Михайло
Композитори:Валентин Сильвестров, Мирослав Скорик, Євген Станкович
Діячі мистецтв: Олександр Пірієв
Джерело: Громадське радіо



Додати: Share on Facebook


Інші:

Еміл Сокач: Ніщо і ніколи мене так не вражало, як музика
Класика – це завжди модно
Львівський скрипаль-віртуоз підкорює Європу
Лінні Хостетлер: «З приїздом в Україну я вперше виконала українські музичні твори Скорика, Колесси, Людкевича»
Диригентка Вікторія Свалявчик-Цанько: «Музика — це любов. А любов’ю треба ділитися»
«Оперні співаки схожі... на атлетів»
Тiльки голос і світові шедеври!
Січень Iвана Карабиця
Володимир Шейко: "Сонячна Італія – країна високого мистецтва"
Олександр ГОРНОСТАЙ: «Українська публіка — найвдячніша»
Якісно і чесно з музикою
«Оперним театрам треба розширювати коло традиційного репертуару»
Що в "скрині" у Оксани Линів?
Василь ТИМКІВ: У Івано-Франківській філармонії кожен концерт - прем'єра
Скрипач одесской национальности. Павел Верников об учителях, смехе и грусти
Михайло М’якуш: «У 16 років я поїхав з Підгайців на Донбас, щоб купити гармошку…»
Зоряна Кушплер: "З Пласідо Домінго ми на "ти"
Магія та харизма диригента
Сліпий кобзар, що бачив сонце
Український скрипаль-віртуоз Ілля Бондаренко: "Було б символічно, якби в будинку Леонтовича відкрили музичну школу"
Наталя Пасічник: «Україна — це не лише фолк»
Ірина Френкель: «Радію тому, чого я… не досягла»
«Виступити на сцені зі симфонічним оркестром для школяра велика честь»
Зоряна Кушплер: "Даліла написана просто для мене"
Яна Кухарук: «Цікаво вчитися у приїжджих диригентів»
Михайло Сосновський: «Львівська філармонія живе у швидкому музичному темпі»
Валерій Соколов: "У Львові шалене музичне життя"
Українська класична музика має високий рівень якості, — Мирослав Скорик
Як звучав Тернопіль минулого століття
"Мовчазний голос" українського композитора Василя Барвінського зазвучав у Німеччині
"Я завжди буду чернівчанином", - диригент з Ізраїлю Марк Волох
Мирослав Скорик та Олександр Пірієв про гала-концерт «Три с»
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
Японська мрія, втілена у Дніпрі: як дівчина із Країни Сонця стала солісткою театру опери та балету
Фортепіано як... перекладач
Зірка фільму "Танцівник" розповів, у чому знаходить натхнення
Шевченківський комітет – перенавантаження
Киянка Яна Саленко розповіла про шлях до успіху в Берлінській опері
Нам потрібне нове законодавство про авторське право в сфері культури, — група РПР «Культура»
Вона була першою українкою, яка сама сіла за кермо автомобіля
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
pyryev.jpg