Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
За цей час він зробив 180 інструментів. Цьому ремеслу навчався самотужки.
17 березня, субота

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Робота над скрипкою починається з кусків дерева, які склеюються з двох половинок. Потім підганяється по-формі. Приклеюються клоци, обмальовується все. Потім по ці формі вигинаються форми”.



Володимир Соложук зацікавився скрипками у 9 класі, переглянувши фільм про скрипкового майстра. За його словами,тоді і не мріяв, що у майбутньому займатиметься цією справою. У 90-х роках Володимир влаштувався на роботу в Чернівецький органний зал – налаштовувати музичні інструменти. Тоді ж почав вчитися майструвати скрипки.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Я розібрав одну фабричну скрипку. По образу її почав робити свій інструмент”.

Зробивши 15 скрипку – поїхав навчатися до майстра Олександра Крилова, який тоді мешкав в Італії.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Ті знання, які я отримав там від нього – це складало мабуть 95% від того, що я знав. Закони фізики не скасовані. Звукові хвилі розповсюджуються по поверхні провідника. І він навчив робити мене правильно цю поверхню”.

Володимир розповідає, у 1997 році в італійському місті Кремона брав участь у конкурсі скрипкових майстрів імені Страдіварі. За звучанням його скрипка посіла сьоме місце з понад 400 інструментів. Майстер каже, тепер його скрипки звучать у багатьох країнах Європи.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Перша скрипка симфонічного оркестру в Португалії, звучить в квартеті «Прометей» та в квартеті «Шимановського», а ще в«Грузинському» квартеті”.

На кожній скрипці Володимир Соложук викарбовує своє ім’я, рік виготовлення та місто Чернівці. За словами майстра – замовники знаходять його вже самі. Нині нам показує готову скрипку, яку замовили з Польщі. Працював над нею понад 2 місяці.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Сьогодні я поставив струни. Можемо почути перші струни. До нього треба зробити ще підборіддя. Інструмент має ще деякий час вистояти під струнами і може йти до рук музиканта”.


Джерело: Буковина



Додати: Share on Facebook

Інші:

25 років на Волині: організатор міжнародного фестивалю про повернення «райського куточка» світового класика
От хора к театру
Вікторія Лук'янець: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
"Ти щаслива людина, якщо можеш займатися улюбленою справою" - скрипаль-віртуоз Олександр Божик про концерт в Івано-Франківську та свою творчість
Скрипаль-віртуоз Олександр Божик: "Покажу тернополянам, як за допомогою телевізійного пульта керувати оркестром"
«Мені казали, що потрібно народитися в штанях, аби стати диригентом»
Вікторія ЛУК'ЯНЕЦЬ: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
Дмитро КАЦАЛ:"Іноді з "глухарів" виростають солісти"
Анжеліна ШВАЧКА. Вдача дикої птицi
Диригент Ревакович: "Музика незалежності" відбулася завдяки синергії українських і польських установ
Володимир Сіренко про 100-річчя оркестру, класичну музику та українських композиторів
Ми плануємо довгострокові проекти з Українським культурним фондом - Моніка Гроховська
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
Більшість композицій виконані творчими колективами Українського радіо — редакторка UA: Класична музика
«Виступати перед сьогоднішніми захисниками України для нас велика честь…»
Остап Шутко: «Музика – це мова, яку не треба перекладати»
«Моя «зброя» – голос!»
Директор Ужгородської музичної школи знає, чому коли людина щаслива, її душа співає
Андрій Кошман, баритон, соліст формації «NOVA OPERA»
«Життя моє - опера!»
Класична музика є пропуском у «клуб цивілізованих» – Василь Василенко
Галина Стеценко: «Відчуваю дідову присутність у своєму житті»
День відкритих дверей у музеї Кошиця
Дві сотні мелодій однієї садиби
Від Баха до Гласса: як навчитися розуміти класику
Людина і... гаджети
Надія Величко: “Коли заграв орган, я наче почула голос Бога”
«Любовний напій» Ольги Кульчинської та Андрій Бондаренка
«Хто ж не мріє злетіти на Олімп! Але не ціною втрати голосу»
Український фестивальний оркестр зі Львова записав цикл для міжнародного проекту "Пісні для Юдіт"
Оксана Линів: "Розвиток культурного життя в Україні буде тоді, коли житиме позитивна творча конкуренція"
Володимир Шейко: "Диригент – це покликання"
Джазовий бандурист, одесит Георгій Матвіїв: Батькам сказали, що у мене нема ні слуху, ні голосу
«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine