Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
За цей час він зробив 180 інструментів. Цьому ремеслу навчався самотужки.
17 березня 2018, субота
Поширити у Facebook

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Робота над скрипкою починається з кусків дерева, які склеюються з двох половинок. Потім підганяється по-формі. Приклеюються клоци, обмальовується все. Потім по ці формі вигинаються форми”.



Володимир Соложук зацікавився скрипками у 9 класі, переглянувши фільм про скрипкового майстра. За його словами,тоді і не мріяв, що у майбутньому займатиметься цією справою. У 90-х роках Володимир влаштувався на роботу в Чернівецький органний зал – налаштовувати музичні інструменти. Тоді ж почав вчитися майструвати скрипки.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Я розібрав одну фабричну скрипку. По образу її почав робити свій інструмент”.

Зробивши 15 скрипку – поїхав навчатися до майстра Олександра Крилова, який тоді мешкав в Італії.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Ті знання, які я отримав там від нього – це складало мабуть 95% від того, що я знав. Закони фізики не скасовані. Звукові хвилі розповсюджуються по поверхні провідника. І він навчив робити мене правильно цю поверхню”.

Володимир розповідає, у 1997 році в італійському місті Кремона брав участь у конкурсі скрипкових майстрів імені Страдіварі. За звучанням його скрипка посіла сьоме місце з понад 400 інструментів. Майстер каже, тепер його скрипки звучать у багатьох країнах Європи.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Перша скрипка симфонічного оркестру в Португалії, звучить в квартеті «Прометей» та в квартеті «Шимановського», а ще в«Грузинському» квартеті”.

На кожній скрипці Володимир Соложук викарбовує своє ім’я, рік виготовлення та місто Чернівці. За словами майстра – замовники знаходять його вже самі. Нині нам показує готову скрипку, яку замовили з Польщі. Працював над нею понад 2 місяці.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Сьогодні я поставив струни. Можемо почути перші струни. До нього треба зробити ще підборіддя. Інструмент має ще деякий час вистояти під струнами і може йти до рук музиканта”.


Джерело: Буковина



Інші:

"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
“До перемоги”
Як народжується музика?
“Тримаємо культурний фронт”
      © 2008-2024 Music-review Ukraine