Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
За цей час він зробив 180 інструментів. Цьому ремеслу навчався самотужки.
17 березня, субота

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Робота над скрипкою починається з кусків дерева, які склеюються з двох половинок. Потім підганяється по-формі. Приклеюються клоци, обмальовується все. Потім по ці формі вигинаються форми”.



Володимир Соложук зацікавився скрипками у 9 класі, переглянувши фільм про скрипкового майстра. За його словами,тоді і не мріяв, що у майбутньому займатиметься цією справою. У 90-х роках Володимир влаштувався на роботу в Чернівецький органний зал – налаштовувати музичні інструменти. Тоді ж почав вчитися майструвати скрипки.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Я розібрав одну фабричну скрипку. По образу її почав робити свій інструмент”.

Зробивши 15 скрипку – поїхав навчатися до майстра Олександра Крилова, який тоді мешкав в Італії.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Ті знання, які я отримав там від нього – це складало мабуть 95% від того, що я знав. Закони фізики не скасовані. Звукові хвилі розповсюджуються по поверхні провідника. І він навчив робити мене правильно цю поверхню”.

Володимир розповідає, у 1997 році в італійському місті Кремона брав участь у конкурсі скрипкових майстрів імені Страдіварі. За звучанням його скрипка посіла сьоме місце з понад 400 інструментів. Майстер каже, тепер його скрипки звучать у багатьох країнах Європи.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Перша скрипка симфонічного оркестру в Португалії, звучить в квартеті «Прометей» та в квартеті «Шимановського», а ще в«Грузинському» квартеті”.

На кожній скрипці Володимир Соложук викарбовує своє ім’я, рік виготовлення та місто Чернівці. За словами майстра – замовники знаходять його вже самі. Нині нам показує готову скрипку, яку замовили з Польщі. Працював над нею понад 2 місяці.

ВОЛОДИМИР СОЛОЖУК, МАЙСТЕР: “Сьогодні я поставив струни. Можемо почути перші струни. До нього треба зробити ще підборіддя. Інструмент має ще деякий час вистояти під струнами і може йти до рук музиканта”.


Джерело: Буковина



Додати: Share on Facebook

Інші:

Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
Віктор Рудь: «Рушійні сили для мене — інтерес, бажання і виклик, який несуть у собі ролі різних стилів та епох»
«Я боюся дорогих подарунків...»
Як фінансист став оперною зіркою
Станіслав Христенко: «Хотілося б, щоби Харків увійшов у нішу «най-най» з KharkivMusicFest»
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Орф-педагогіка: Черкащанка Анна Комкіна закохує діток у музику
Полтавська філармонія готується до насиченої концертної весни
Монтсеррат Кабалье: "Я страшная сладкоежка"
Синергія KharkivMusicFestа
Етелла Чуприк: "Я не можу жити без рояля"
«До музики слід ставитися з благоговінням, інакше...»
«Моє покоління музикантів можна назвати пограбованим»
«У своїй творчості опираюся на народну пісню»
Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
Як змінюється Львівський будинок органної музики
Валентин Сільвестров: «Сенс авангарду — ризик»
Еміл Сокач: Ніщо і ніколи мене так не вражало, як музика
Класика – це завжди модно
Львівський скрипаль-віртуоз підкорює Європу
Лінні Хостетлер: «З приїздом в Україну я вперше виконала українські музичні твори Скорика, Колесси, Людкевича»
Диригентка Вікторія Свалявчик-Цанько: «Музика — це любов. А любов’ю треба ділитися»
«Оперні співаки схожі... на атлетів»
Тiльки голос і світові шедеври!
Січень Iвана Карабиця
Володимир Шейко: "Сонячна Італія – країна високого мистецтва"
Олександр ГОРНОСТАЙ: «Українська публіка — найвдячніша»
Якісно і чесно з музикою
«Оперним театрам треба розширювати коло традиційного репертуару»
Що в "скрині" у Оксани Линів?
Василь ТИМКІВ: У Івано-Франківській філармонії кожен концерт - прем'єра
Скрипач одесской национальности. Павел Верников об учителях, смехе и грусти
Михайло М’якуш: «У 16 років я поїхав з Підгайців на Донбас, щоб купити гармошку…»
Зоряна Кушплер: "З Пласідо Домінго ми на "ти"
Магія та харизма диригента
Сліпий кобзар, що бачив сонце
Український скрипаль-віртуоз Ілля Бондаренко: "Було б символічно, якби в будинку Леонтовича відкрили музичну школу"
      © 2008-2018 Music-review Ukraine