Директор Львівської філармонії: «300 людей у залі – це успіх» | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Директор Львівської філармонії: «300 людей у залі – це успіх»
Сивохіп Володимир
Директор Львівської філармонії: «300 людей у залі – це успіх»
Директор Львівської обласної філармонії Володимир Сивохіп розповів про те, чим зараз живе заклад культури обласного підпорядкування
15 квітня 2014, вівторок
Поширити у Facebook

Пане Володимире, Ви звітували у Львівській обласній раді під час слухань керівників комунальних закладів, установ та підприємств культури...

Насамперед відзначу, що філармонія не є стовідсотково бюджетною установою, частково вона госпрозрахункова. Згідно зі штатним розписом, у Львівській філармонії зараз налічується 297,5 штатних одиниць. З них 220 – це артистичний персонал. Інші – це керівники, робітники, допоміжний персонал.

Єдиний вид нашої діяльності – це концертна діяльність, яку можна розділити на концертну діяльність на стаціонарі (тобто у концертному залі філармонії), концертну діяльність у межах України – це виїзди по Україні, області, яких у нас минулого року було понад 150, а також на гастрольну діяльність за кордон.

Ще одне питання, про яке я поінформував під час слухань у Львівській обласній раді – це питання про завершення ремонтних робіт. П’ять років тому була розроблена програма про приведення до належного вигляду будинку філармонії та прилеглої території. Ми зараз завершуємо цей етап робіт, які ми виконуємо як за власні кошти, так і за кошти з обласного бюджету.

Кожного року обласна філармонія отримувала часткову фінансову підтримку з казни області на поточні ремонти. Зокрема, цього року ми плануємо отримати з обласної скарбниці 900 тис. грн на проведення завершальних ремонтних робіт.

Львівська філармонія скеровувала звернення щодо напрацювання документів про отримання статусу Національної. Чи це питання ще актуальне ?

На жаль, цей запит не на часі. Принаймні, не з тим керівником держави, який нещодавно втік з країни. Якщо говорити про теперішній час, то є постанова, якою тимчасово призупинено звернення про статус академічних, національних, народних і т.д. Розуміємо, що зараз потрібно утриматися, щоб пройшов певний час, настала стабільність. Тоді, думаю, до цього питання ми повернемося, коли воно знову буде актуальним.

Як виглядає комерційна частина штату філармонії?

За минулі роки нам вдалося попрацювати зі штатним розписом у сенсі його моделювання. Зокрема, ми виокремили комерційний напрямок, відділ реклами, маркетингу, тобто попрацювали над посиленням адміністративного й економічного блоку. Також наповнили додатково артистичний персонал. У нас це збільшення відбувалося планомірно і, вважаю, що на цьому етапі нам варто зупинитися, попрацювати рік – два і проаналізувати, який це дає ефект.

У яких районах Львівщини вам комфортно виступати?

Приємно гастролювати у Самбірському, Дрогобицькому районах, хороші зв’язки налагодилися зі Стрийським, частково зі Сколівським. Вдячною є публіка в Червонограді. На жаль, до деяких районів складно заїхати через відсутність доріг.

Окрім того відчуваємо і на Львівщині наслідки глобалізації всієї Європи, де концертні зали напівпорожні. Не продаються квитки, відміняються концерти, відміняються гастрольні тури колективів. Запити суспільства видозмінюються. Для нас 300 людей у залі – це великий успіх. Хоча і 10 років тому проходили концерти, на яких у залі було лише кілька десятків глядачів. Ми розуміємо, які є нині запити суспільства, але ніхто не сказав, що цей вид мистецтва не потрібний.

З іншого боку, коло споживачів нашої творчості є доволі обмеженим. Але якщо за рік нас побачило і почуло більше 100 тисяч глядачів, то наша творчість потрібна суспільству.


Автор: Ганна Врублевська
Діячі мистецтв: Володимир Сивохіп
Концертна організація: Львівська обласна філармонія
Концертний зал: Концертний зал ім. С. Людкевича Львівської обласної філармонії
Джерело: www.vgolos.com.ua



Інші:

"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
“До перемоги”
Як народжується музика?
“Тримаємо культурний фронт”
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
110711_105.jpg