Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Відеосюжет
1 серпня 2017, вівторок

«Є речі, які на поверхні: «Маруся раз-два-три» чи «А я все дивлюся, де моя Маруся». А є те, що дає підстави думати, що праві люди, які кажуть, що джаз — це класична музика ХХІ століття. Або ж народна. Знаєте, колись один французький журналіст, коли вперше почув нашого Енвера Ізмайлова, він вигадав дуже кльовий термін: «imaginary folk» — уявний фольклор. Таким, мені здається, має бути торкання народної музики. Я хотів би з часом ідентифікувати українських музикантів, як я сьогодні можу ідентифікувати сербів, французів, поляків, німців з вірогідністю 90%», — говорить Олексій Коган.



Також він проанонсував запуск програми про український джаз, яка незабаром може з’явитися в інтернет-радіо:

«Зараз на одному з інтернет-радіо буде запускатися програма про український джаз, тим більше, один з власників цього радіо (і це до речі вперше) просто придбав з моєю допомогою майже всю колекцію українського джазу на компакт-дисках, а не так щоб десь шукати. Думаю, з вересня ми вже запустимо цю програму, а тоді вже подивмось, хто може і кому це потрібно».

Більше про джаз, а також про те, де можна послухати, як грає Олексій Коган наживо, слухайте в повній версії розмови в доданому звуковому файлі.


Джерело: Громадське радіо



Додати: Share on Facebook


Інші:

Джазовий бандурист, одесит Георгій Матвіїв: Батькам сказали, що у мене нема ні слуху, ні голосу
«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Музичні шістдесяті: велич і трагедія
Ігор Закус: "Джаз є міжнародною мовою музичного спілкування"
Я живу у двох культурах, тому не маю потреби називати себе виключно поляком чи виключно українцем, - диригент Роман Ревакович
Діаманти музичної корони
Юлія ТКАЧ: "Музика для мене завжди була особливим Всесвітом"
Композитор Мирослав Скорик у Франківську: «Я завжди цікавився джазом»
«Цей рік буде експериментальним»
Повернутися до України створювати скрипки
У студії Громадського радіо поговорили з солісткою Національної опери, засновницею проекту «Балеруша» Ольгою Морозенко.
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
Богдана Півненко: "Пріоритети конкурсу Которовича — молоді українські виконавці"
Назарій Пилатюк:«Оленочко, він знає що таке любов?»
Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
Віктор Рудь: «Рушійні сили для мене — інтерес, бажання і виклик, який несуть у собі ролі різних стилів та епох»
«Я боюся дорогих подарунків...»
Як фінансист став оперною зіркою
Станіслав Христенко: «Хотілося б, щоби Харків увійшов у нішу «най-най» з KharkivMusicFest»
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Орф-педагогіка: Черкащанка Анна Комкіна закохує діток у музику
Полтавська філармонія готується до насиченої концертної весни
Монтсеррат Кабалье: "Я страшная сладкоежка"
Синергія KharkivMusicFestа
Етелла Чуприк: "Я не можу жити без рояля"
«До музики слід ставитися з благоговінням, інакше...»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine