Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Відеосюжет
1 серпня, вівторок

«Є речі, які на поверхні: «Маруся раз-два-три» чи «А я все дивлюся, де моя Маруся». А є те, що дає підстави думати, що праві люди, які кажуть, що джаз — це класична музика ХХІ століття. Або ж народна. Знаєте, колись один французький журналіст, коли вперше почув нашого Енвера Ізмайлова, він вигадав дуже кльовий термін: «imaginary folk» — уявний фольклор. Таким, мені здається, має бути торкання народної музики. Я хотів би з часом ідентифікувати українських музикантів, як я сьогодні можу ідентифікувати сербів, французів, поляків, німців з вірогідністю 90%», — говорить Олексій Коган.



Також він проанонсував запуск програми про український джаз, яка незабаром може з’явитися в інтернет-радіо:

«Зараз на одному з інтернет-радіо буде запускатися програма про український джаз, тим більше, один з власників цього радіо (і це до речі вперше) просто придбав з моєю допомогою майже всю колекцію українського джазу на компакт-дисках, а не так щоб десь шукати. Думаю, з вересня ми вже запустимо цю програму, а тоді вже подивмось, хто може і кому це потрібно».

Більше про джаз, а також про те, де можна послухати, як грає Олексій Коган наживо, слухайте в повній версії розмови в доданому звуковому файлі.


Джерело: Громадське радіо



Додати: Share on Facebook


Інші:

«Головний артист на сцені – це оркестр»
Композитор Алла Сіренко створила «Реквієм для Воїна» з посвятою Василеві Сліпаку
Марина Вискворкіна- оперна співачка, інтервью
10 листопада у Національній опері України пройде гала-концерт “Три С”
Володимир Шейко: Симфонічний оркестр Українського радіо піднімає рейтинги як суспільного, так і України загалом
Зіркова історія найкрасивішої балетної пари Європи
«Жагу до життя черпаю з музики», – 87-річна піаністка Олена Андрєєва
Євген Станкович: Якщо б я знав, як пишеться музика, я б її не писав
Доля музиканта – це доля подвижника
23-річна скрипалька, яка акомпанує Бочеллі, розповіла про свій шлях до світової слави
Рівне Культурне: Микола Орешко, директор Рівненської обласної філармонії
Володимир Шейко: «Якщо нація втрачає релігію і мистецтво – вона перестає існувати, перетворюючись на набір людей»
Що таке сучасна баянна музика: у студії Громадського радіо Kyiv Classic Accordion duo
Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики
Андрій Юркевич: «Оперні театри обов’язково мають бути сучасними»»
Оксана Линів: українськонімецький оркестр міст між культурами
Интервью дирижера Хобарта Эрла об открытии нового сезона 2017-2018 гг.
Малер, кава та мода
Представляємо інтерв'ю з диригентом концерту-відкриття фестивалю "Українські шедеври на всі часи"
Зоряна КУШПЛЕР: «Моє серце – в Опері»
Чим зараз живе і що робить Міністерство культури. Інтерв'ю зі Світланою Фоменко
«Тато дав мені п’ять злотих, і я поїхав до Кракова вчитися музики»
Рішар Ґальяно: «Метелики не дивляться на себе в дзеркало, коли літають. Так має бути і в музиці»
Композитор Олексій Шмурак: Те, чого вчать у консерваторії, не існує
«Ми маємо унікальний контент!»
«Мінкульт відмовив у допомозі нашому оркестру, мовляв, це не стосується європейської інтеграції»
Lviv MozArt: 8 днів класики
Сім нот людини-оркестра: як Іван Пустовий навчився грати на 30 музичних інструментах
Кожна скрипка має свій характер, – всесвітньо відома музикантка з Франківська
Сталін посадив на коліна, подарував наручний годинник
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Господар із диригентською паличкою
Людмила Монастирська: "Намагаюся виконувати партії, що вражають і розвивають характер"
Легше повернутись в Україну з іменем, аніж тут починати - Ю.Миненко, контртенор
«Якби я міг, то ще більше запрошував би українців!»
Наталія ПОЛОВИНКА: «Ідеальний актор – Ісус Христос»
Юрій Шевченко націлився на «Греммі»
«Я вдячна Богові та Україні за те, що мене тут люблять», — Вікторія Лук’янець
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове