«Оперний феєрверк» | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
«Оперний феєрверк»
Маслаков Андрій
Бортник Сергій
«Оперний феєрверк»
Зіркові учні Галини Дуденкової продемонстрували майстер-клас у Національній філармонії
30 жовтня 2014, четвер
Поширити у Facebook

На сцені замість піротехніки — висока техніка вокалу; замість вогняних спалахів — іскрометне різнобарв’я світового класичного оперного репертуару; замість «ура!» — захоплені «браво!» після кожного виконаного твору. Третій концерт із циклу «Оперний феєрверк» із надзвичайним успіхом пройшов у Колонному залі ім. Лисенка. Біля рояля знов зібрала свій клас — солістів опери та філармонії — концертмейстер Національної опери України, чудова піаністка Галина Дуденкова.

У творчій співпраці зі співаками, під делікатним керівництвом режисера Ірини Нестеренко, з дотепними коментарями Світлани Корецької, народилася програма концерту, яка феєрично пронесла слухачів крізь часи, стилі та географію виконаних арій, дуетів, демонструючи невичерпне багатство царини класичного вокалу.

ОДИН ІЗ ГЕРОЇВ ВЕЧОРА — БАРИТОН АНДРІЙ МАСЛАКОВ / ФОТО ГЕННАДІЯ ГЛАВИЦЬКОГО

Панував неперевершений у створенні веселого настрою Моцарт: у виконанні Алли Родіної (сопрано) та Андрія Маслакова (баритон) дует Церліни і Дон Жуана набув статусу взірцевого спокушання; арія Лепорелло, слуги Дон Жуана, сама по собі весела, в акторській інтерпретації того ж таки Маслакова примушувала публіку не раз вибухати сміхом упродовж виконання; Марія Березовська (мецо-сопрано) — невірна в коханні Дорабелла з опери «Так чинять усі жінки» — примусила похвилюватися свого кавалера Гальєльмо, але Андрій Маслаков не дав своєму героєві втратити рівновагу — сцена примирення не залишила сумнівів у тому, що жоден із коханців не покаявся всерйоз.

Не обійшлося й без оперних злодіїв: аріозо мстивої чаклунки Ортруди («Лоенгрін» Р. Вагнера) у виконанні Марії Березовської, а також арія тюремника Пізарро («Фіделіо» Л. Бетховена) примусили стискатися від жаху серця слухачів.

Та після вокальних драм знов і знов поверталися до веселого репертуару, так само, як життя вимагає повернення до позитиву, попри всі негаразди. І тут сталася у пригоді музика Сергія Прокоф’єва, сцену зваблення бантиком грізної Кухарки з опери «Любов до трьох апельсинів» у виконанні С. Бортника і В. Колибаб’юка; і Леонард Бернстайн, комічний дует із мюзиклу «Кандід» заспівали і зіграли little, little women А. Родіна і М. Березовська. А завершальним «вибухом» цього вишуканого вокально-акторського дійства-феєрверку стала «Пісня про блоху» Модеста Мусоргського, розкладена на голоси та ролі Василем Колибаб’юком і неперевершеним гумористом від вокальної сцени Андрієм Маслаковим! Після знаменитого рефрену «ха-ха» зал вдячно потонув у оваціях, а артисти залишили публіку в очікуванні продовження улюбленого циклу.


Автор: Лариса Тарасенко
Виконавці: Андрій Маслаков, Сергій Бортник
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: Газета "День"



Інші:

«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
40.gif