Всесвітньовідомий контртенор Юрій Миненко про музику бароко | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Всесвітньовідомий контртенор Юрій Миненко про музику бароко
Миненко Юрій
Всесвітньовідомий контртенор Юрій Миненко про музику бароко
5 липня 2017, середа

За словами Юрія Миненка, виконання музики епохи бароко зараз дуже популярне в Європі:

«Це дуже модно зараз. Близько 15 років тому почалась така тенденція в Європі, дуже широко розвинена ця культура, саме музики виконання епохи бароко», – сказав він.

Для нього важливо розвивати цей напрямок в Україні:

«Ми працюємо для цього, щоб публіка звикала, щоб відкрити нові музичні грані, які дуже цікаві, це буде цікаво як для підготовленої так і непідготовленої публіки. Я намагаюсь кожен рік виступати, давати концерти, брати участь у гала-концертах на Батьківщині. Для мене це дуже важливо, тому що я хочу внести якусь частинку своєї душі, залучитися і поспілкуватися з публікою дома», – розповів Юрій Миненко.


Виконавці: Юрій Миненко
Концертна організація: Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка
Джерело: Громадське



Додати: Share on Facebook


Інші:

Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
Віктор Рудь: «Рушійні сили для мене — інтерес, бажання і виклик, який несуть у собі ролі різних стилів та епох»
«Я боюся дорогих подарунків...»
Як фінансист став оперною зіркою
Станіслав Христенко: «Хотілося б, щоби Харків увійшов у нішу «най-най» з KharkivMusicFest»
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Орф-педагогіка: Черкащанка Анна Комкіна закохує діток у музику
Полтавська філармонія готується до насиченої концертної весни
Монтсеррат Кабалье: "Я страшная сладкоежка"
Синергія KharkivMusicFestа
Етелла Чуприк: "Я не можу жити без рояля"
«До музики слід ставитися з благоговінням, інакше...»
«Моє покоління музикантів можна назвати пограбованим»
«У своїй творчості опираюся на народну пісню»
Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
Як змінюється Львівський будинок органної музики
Валентин Сільвестров: «Сенс авангарду — ризик»
Еміл Сокач: Ніщо і ніколи мене так не вражало, як музика
Класика – це завжди модно
Львівський скрипаль-віртуоз підкорює Європу
Лінні Хостетлер: «З приїздом в Україну я вперше виконала українські музичні твори Скорика, Колесси, Людкевича»
Диригентка Вікторія Свалявчик-Цанько: «Музика — це любов. А любов’ю треба ділитися»
«Оперні співаки схожі... на атлетів»
Тiльки голос і світові шедеври!
Січень Iвана Карабиця
Володимир Шейко: "Сонячна Італія – країна високого мистецтва"
Олександр ГОРНОСТАЙ: «Українська публіка — найвдячніша»
Якісно і чесно з музикою
«Оперним театрам треба розширювати коло традиційного репертуару»
Що в "скрині" у Оксани Линів?
Василь ТИМКІВ: У Івано-Франківській філармонії кожен концерт - прем'єра
Скрипач одесской национальности. Павел Верников об учителях, смехе и грусти
Михайло М’якуш: «У 16 років я поїхав з Підгайців на Донбас, щоб купити гармошку…»
Зоряна Кушплер: "З Пласідо Домінго ми на "ти"
Магія та харизма диригента
Сліпий кобзар, що бачив сонце
Український скрипаль-віртуоз Ілля Бондаренко: "Було б символічно, якби в будинку Леонтовича відкрили музичну школу"
      © 2008-2018 Music-review Ukraine