Новина |
|
|
|
|
Львів'яни започаткували проект Ukrainian Live - НЕнудні подкасти про українську класику
21 травня 2020, четвер
Поширити у Facebook
Відкривати українську класичну музику легко та цікаво. Саме це пропонує проект "Ukrainian Live - Українське наживо" на радіо SKOVORODA. Авторами подкастів є керівники Львівського органного залу та учасники Галицького музичного товариства Іван Остапович та Тарас Демко. Проект реалізується в рамках грантової програми "Фокус на культуру".
"Це буде цикл з 12 радіопрограм, поділених на три блоки "Не вічно знедолені", "Не маленька класика" та "Ненудна класика"", - розповідає один з ведучих Тарас Демко.
Програма виходить в ефір щоп'ятниці. Перший випуск "Не вічно знедолені" про Михайла Вербицького, Станіслава Людкевича, Миколу Лисенка можна послухати на платформі SoundCloud за посилання:
https://soundcloud.com/radioskovoroda/ukrainian-live-e1-ne-vichno-znedoleni
"Ми розвіюємо типові міфи про українську класику: що твори наших композиторів найчастіше сумні, нудні чи невеликі за формою. Українська музика - це величезне море цікавої, оригінальних, нетипових та мистецько довершених творів. Просто протягом років складалося так, що широкий загал про них майже нічого не знав", - каже Іван Остапович.
Автори "Ukrainian Live - Українське наживо" також пропонують слухачам "прокачати свої скіли".
"Кожної програми ми робимо невеликий аналіз музичного твору, і не лише класики. Наприклад, у першому випуску аналізуємо "Doslidnytsya" від LATEXFAUNA", - ділиться Тарас Демко.
22 травня вийде в ефір друга програма "Ukrainian Live - Українське наживо", присвячена Стефанії Туркевич, українській композиторці та піаністці, ім'я якої майже не звучить сьогодні. У наступних подкастах говоритимуть про сучасну українську класичну музику. Наприклад, можна буде почути, як співають птахи у творах Петра Тітяєва, Ігоря Завгороднього, Золтана Алмаші, Любави Сидоренко та інших сучасників.
Автор: Соломія Григор'єва
Концертна організація: Львівський будинок органної і камерної музики
Джерело: Львівська міська рада
|