Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
Заслужений академічний симфонічний оркестр Національної радіокомпанії України
Шейко Володимир
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
18 листопада 2018, неділя

Народний артист України, художній керівник і головний диригент заслуженого академічного симфонічного оркестру Українського радіо у програмі Сьогодні.Вдень Володимир Шейко до дня народження Українського радіо розповів, навіщо телерадіокомпанії свої творчі колективи та що особливого є в роботі радіо-оркестру.

Творче об'єднання художніх колективів “Музика” — це сьогодні чи не найчисельніший підрозділ Українського радіо.

— Так, зараз він навіть збільшився, бо до нього додались техніки. Раніше це були тільки артисти. Це 4 колективи: Симфонічний оркестр, Хорова капела, Оркестр народної та популярної музики, великий дитячий хор, тріо бандуристів і зараз до цього приєднались ще технічні служби. Тому у нас близько 250 працівників.

Це дійсно велике господарство і впродовж реформування, яке тривало кілька років, переведення з державної форми в недержавну, вам доводилось багато разів відповідати на просте і водночас складне запитання: навіщо телерадіокомпанії оркестр?

— Я відповідав багато разів на це запитання, але це запитують тільки в нашій країні. Коли радіо ще не мало запису, при кожному вузловому радіокомітеті були оркестри, тому що працювали в прямому ефірі. До речі, Симфонічний оркестр Українського радіо — це історично третій такий оркестр в Європі. Спочатку були голландці, потім німці, потім Україна. Вже після цього ВВС і інші. Наступного року в нас буде величезна дата — 90 років Симфонічному оркестру та оркестру народно-популярної музики.

Радіо — це завжди музика. І оркестри наповнювали та наповнюють ефірний простір великим красивим мистецтвом. Якщо говорити про Німеччину, то там 19 радіо-оркестрів. Тільки ВВС має 6 оркестрів. Ми скромні, але міцні, тому що всі поважаючі себе телерадіокомпанії мають великі творчі колективи, інколи навіть більші, ніж наші.

У чому специфіка роботи в оркестрі при радіо?

— У студії набагато складніше працювати, тому що тебе почують, запам'ятають і запишуть, тому що наші фонди мають довічне зберігання для передачі наступним поколінням. Це дуже важлива функція радіо. Я не знаю, чи є такий телевізійний фонд, а в нас це функціонуюча система.

Послухати програму повністю можна за посиланням:
https://goo.gl/uuYYxF


Колективи: Заслужений академічний симфонічний оркестр Національної радіокомпанії України
Диригенти: Володимир Шейко
Концертна організація: Національна радіокомпанія України
Джерело: Українське радіо



Додати: Share on Facebook

Інші:

Антоній Баришевський: "В Україні збільшується аудиторія, яка готова сприймати "складну" музику"
Головний учитель – це сцена! I ми вчимося все життя
«Керувати країною легше, ніж керувати оркестром»
Нове звучання забутої спадщини
Оркестр Національної філармонії України повернувся з гастролей по Китаю
Коли Нацрада з питань телебачення і радіомовлення оголосить форматний конкурс на 14 ФМ-частот в обласних центрах для розбудови мережі суспільного радіо «Промінь»?
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Новатор Луїджі Гаджеро
Керівниця Академічної капели Українського радіо Юлія Ткач: «Не знаю досконалішого явища, ніж хоровий спів»
Німецький режисер Штурм: "Україна може більше ставити Вагнера"
Тарас Демко з Органного залу: Найскладніше – дивувати далі
Пласідо Домінго у Києві
''Щось в країні відбувається'' – прима-балерина Національної опери анонсувала '' Лебедине озеро ''
Іван Остапович: "Диригент не повинен бути ідіотом"
Взяли і зробили: Органний зал
Вікторія Польова: «Коли в тебе потрапляє музика, більше не відчуваєш болю»
«Бути сильною вимагає життя...»
«Наш основний конкурент – це бажання залишитися вдома». Молоді керівники Органного залу про перший рік роботи
У Києві напередодні дня народження Моцарта зіграють оперу "Дон Жуан"
Наталія Пономарчук: «Із музикою я проживаю іноді більш справжнє життя, ніж у дійсності»
«Українська музика – це моя ідея фікс»
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
Піаністка- вундеркінд Христина Михайличенко розповіла про конкурсну діяльність та новий сольний альбом
Інколи люди не розуміють класичну музику через невдале її виконання — Стелла Красовська
Диригент Володимир Сіренко
Українка з Перемишля здобула місце на сцені Цюрихської Опери
Кшиштоф Пендерецький: «Найдосконаліша, найчистіша музика для мене та, де звучить людський голос»
Сам собі оркестр: вінничанин виготовляє інструменти з усього світу за описом з інтернету
Співати може кожен. Чому франківці плачуть у вокальній школі «Lika Music»
25 років на Волині: організатор міжнародного фестивалю про повернення «райського куточка» світового класика
От хора к театру
Вікторія Лук'янець: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
"Ти щаслива людина, якщо можеш займатися улюбленою справою" - скрипаль-віртуоз Олександр Божик про концерт в Івано-Франківську та свою творчість
Скрипаль-віртуоз Олександр Божик: "Покажу тернополянам, як за допомогою телевізійного пульта керувати оркестром"
«Мені казали, що потрібно народитися в штанях, аби стати диригентом»
Вікторія ЛУК'ЯНЕЦЬ: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
Дмитро КАЦАЛ:"Іноді з "глухарів" виростають солісти"
Анжеліна ШВАЧКА. Вдача дикої птицi
Диригент Ревакович: "Музика незалежності" відбулася завдяки синергії українських і польських установ
Володимир Сіренко про 100-річчя оркестру, класичну музику та українських композиторів
      © 2008-2018 Music-review Ukraine