Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
Заслужений академічний симфонічний оркестр Національної радіокомпанії України
Шейко Володимир
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
18 листопада, неділя

Народний артист України, художній керівник і головний диригент заслуженого академічного симфонічного оркестру Українського радіо у програмі Сьогодні.Вдень Володимир Шейко до дня народження Українського радіо розповів, навіщо телерадіокомпанії свої творчі колективи та що особливого є в роботі радіо-оркестру.

Творче об'єднання художніх колективів “Музика” — це сьогодні чи не найчисельніший підрозділ Українського радіо.

— Так, зараз він навіть збільшився, бо до нього додались техніки. Раніше це були тільки артисти. Це 4 колективи: Симфонічний оркестр, Хорова капела, Оркестр народної та популярної музики, великий дитячий хор, тріо бандуристів і зараз до цього приєднались ще технічні служби. Тому у нас близько 250 працівників.

Це дійсно велике господарство і впродовж реформування, яке тривало кілька років, переведення з державної форми в недержавну, вам доводилось багато разів відповідати на просте і водночас складне запитання: навіщо телерадіокомпанії оркестр?

— Я відповідав багато разів на це запитання, але це запитують тільки в нашій країні. Коли радіо ще не мало запису, при кожному вузловому радіокомітеті були оркестри, тому що працювали в прямому ефірі. До речі, Симфонічний оркестр Українського радіо — це історично третій такий оркестр в Європі. Спочатку були голландці, потім німці, потім Україна. Вже після цього ВВС і інші. Наступного року в нас буде величезна дата — 90 років Симфонічному оркестру та оркестру народно-популярної музики.

Радіо — це завжди музика. І оркестри наповнювали та наповнюють ефірний простір великим красивим мистецтвом. Якщо говорити про Німеччину, то там 19 радіо-оркестрів. Тільки ВВС має 6 оркестрів. Ми скромні, але міцні, тому що всі поважаючі себе телерадіокомпанії мають великі творчі колективи, інколи навіть більші, ніж наші.

У чому специфіка роботи в оркестрі при радіо?

— У студії набагато складніше працювати, тому що тебе почують, запам'ятають і запишуть, тому що наші фонди мають довічне зберігання для передачі наступним поколінням. Це дуже важлива функція радіо. Я не знаю, чи є такий телевізійний фонд, а в нас це функціонуюча система.

Послухати програму повністю можна за посиланням:
https://goo.gl/uuYYxF


Колективи: Заслужений академічний симфонічний оркестр Національної радіокомпанії України
Диригенти: Володимир Шейко
Концертна організація: Національна радіокомпанія України
Джерело: Українське радіо



Додати: Share on Facebook

Інші:

25 років на Волині: організатор міжнародного фестивалю про повернення «райського куточка» світового класика
От хора к театру
Вікторія Лук'янець: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
"Ти щаслива людина, якщо можеш займатися улюбленою справою" - скрипаль-віртуоз Олександр Божик про концерт в Івано-Франківську та свою творчість
Скрипаль-віртуоз Олександр Божик: "Покажу тернополянам, як за допомогою телевізійного пульта керувати оркестром"
«Мені казали, що потрібно народитися в штанях, аби стати диригентом»
Вікторія ЛУК'ЯНЕЦЬ: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
Дмитро КАЦАЛ:"Іноді з "глухарів" виростають солісти"
Анжеліна ШВАЧКА. Вдача дикої птицi
Диригент Ревакович: "Музика незалежності" відбулася завдяки синергії українських і польських установ
Володимир Сіренко про 100-річчя оркестру, класичну музику та українських композиторів
Ми плануємо довгострокові проекти з Українським культурним фондом - Моніка Гроховська
Ми є третім за віком радіо-оркестром Європи — диригент Володимир Шейко
Більшість композицій виконані творчими колективами Українського радіо — редакторка UA: Класична музика
«Виступати перед сьогоднішніми захисниками України для нас велика честь…»
Остап Шутко: «Музика – це мова, яку не треба перекладати»
«Моя «зброя» – голос!»
Директор Ужгородської музичної школи знає, чому коли людина щаслива, її душа співає
Андрій Кошман, баритон, соліст формації «NOVA OPERA»
«Життя моє - опера!»
Класична музика є пропуском у «клуб цивілізованих» – Василь Василенко
Галина Стеценко: «Відчуваю дідову присутність у своєму житті»
День відкритих дверей у музеї Кошиця
Дві сотні мелодій однієї садиби
Від Баха до Гласса: як навчитися розуміти класику
Людина і... гаджети
Надія Величко: “Коли заграв орган, я наче почула голос Бога”
«Любовний напій» Ольги Кульчинської та Андрій Бондаренка
«Хто ж не мріє злетіти на Олімп! Але не ціною втрати голосу»
Український фестивальний оркестр зі Львова записав цикл для міжнародного проекту "Пісні для Юдіт"
Оксана Линів: "Розвиток культурного життя в Україні буде тоді, коли житиме позитивна творча конкуренція"
Володимир Шейко: "Диригент – це покликання"
Джазовий бандурист, одесит Георгій Матвіїв: Батькам сказали, що у мене нема ні слуху, ні голосу
«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine