Новина |
|
|
|
|
Одеська Опера замовила розробку логотипа найдорожчому дизайнеру Росії
За один тільки логотип відомий російський веб-дизайнер Артемій Лебедєв бере близько 50 тисяч доларів
10 червня 2011, п'ятниця
Поширити у Facebook
Як повідомила гендиректор театру Надія Бабич, повний бренд-бук Одеської опери вже готовий і буде показаний 9 червня на 7-му Міжнародному фестивалі маркетингу, а також на сайті Артемія Лебедєва.
Новий імідж включає в себе логотип театру, шрифти, колірне рішення презентації, афішу, буклети та іншу рекламно-інформаційну продукцію.
Всього було розроблено 18 варіантів логотипу театру на різних мовах, з повною назвою та звичному для одеситів скороченням «Одеський оперний», який буде використовуватися на продукції.
У липні також стане доступний новий Офіційний сайт театру, де відвідувачі зможуть отримати інформацію про Одеську оперу, придбати квиток і ознайомитися з фото і відео матеріалами про театр та артистів. Паралельно будуть відкриті сторінки театру в соцмережах, а також випущені сувеніри з його символікою.
«Одним із сувенірів буде театральний бінокль, замовлений в Німеччині», - повідомив меценат театру Іван Ліптуга.
Автор: Олександр Пірієв
Концертна організація: Одеський Національний академічний театр опери та балету
|