Музичні інструменти Стародавнього Єгипту | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Музичні інструменти Стародавнього Єгипту
Музичні інструменти Стародавнього Єгипту
Арфа, флейта і лютня, мабуть, були самими головними музичними інструментами у Стародавньому Єгипті.
27 січня, субота

Чи відомо вам, що прототипом арфи був лук? Тому перші арфи були дугові, а трохи пізніше поширення отримали і більш складні кутові арфи.



Зображення арф протягом усієї історії Стародавнього Єгипту просто вражаючі! Виявляється, ці музичні інструменти відрізнялися не тільки різноманітністю форм, але і способами гри на них.

Зате флейта на всіх зображеннях має практично один і той же вид. Форма їх була досить проста: порожня тростина, відкрита з обох кінців. Коли флейтист грав на ній, то закривав дальній кінець долонею.

Музичні інструменти були приблизно в метр довжиною, а для маніпуляції з відкритими отворами на стовбурі залишалася тільки одна рука. Тому закривати можна було тільки сусідні отвори, завдяки чому мелодія звучала плавно, без стрибків.

Ще пізніше, ніж з'явилися арфа і флейта, виникла лютня. У всякому разі, у Стародавньому Єгипті вона стала відома пізніше перерахованих музичних інструментів. Може, її поява пов'язана з посиленням впливу азіатської культури в період XVIII династії?

Варто відзначити, що в ті інструменти, які єгиптянами були запозичені, вони внесли свої зміни. Приміром, на давньоєгипетської грали лютні, використовуючи плектр — маленьку платівку, яку тримали великими і вказівними пальцями правої руки. А висів плектр на шнурку, який прикріплювався до грифу інструменту. До речі, звучання такої лютні схожий на звучання сучасної балалайки або домри.


Джерело: Ukr.Media



Додати: Share on Facebook

Інші:

Класична музика покращує серцебиття
Сміливі ініціативи Одеської опери
МАЙСТЕР ТРИ РОКИ ШУКАВ У КАРПАТАХ ЯЛИНУ, ЩОБ ЗРОБИТИ З НЕЇ СКРИПКУ
Уроки доброти
Легенды и были Одесской филармонии
Композитори пишуть спеціально для неї
Учитель Давида Ойстраха: "Деточка, сыграй мне эту фразу, как вкусный борщ"
Соломія Крушельницька в образі Аїди на фото 1900 року
Патрік Генрі Хьюз: незрячий хлопець, який став віртуозним музикантом
Київський король світового фортепіано
Як вибрати музичну школу і не помилитися?
Українські "Варіації" у Скандинавії
Вуличним музикантам у Львові заборонили виступати без дозволів. Як все працює на практиці?
Чого найбільше боявся Фридерик Шопен?
Дует батька і сина Бочеллі
Музика пам'яті
Класична музика в контексті реклами і маркетингу
Вересень: творчий пошук ідей
Дні музики Мирослава Скорика у Львові
Мирослав Скорик і музика Львова
Кістки та фрески: про що мовчать стіни Львівського органного залу
З любов’ю, Скорик
Принц піаністів
Які фестивалі потрібні та де їх проводити?
Під звуки піаніно: юний принц Джордж займатиметься балетом
Покинуті фортепіано і роялі у дивних світлинах
Бах для ...корів
Клуб композиторів
Яна Тойбер показала удивительный мир балерин
Українські примадонни в музиці
190 років з дня народження Міхала (Михайла) Адамовича Завадського (1828-1887) – відомого польського і українського композитора, піаніста, педагога
Як створюється опера: від задуму до виходу на сцену
Вражаючий звук і кількасотрічні музичні інструменти: Чому Закарпаття називають органним краєм
Міжгалактичний арт-проект музика для прибульців
Уродженець Кременця, який врятував Карнегі-Холл
Класична музика в суді. А чому б ні?
Ще одна причина записати дитину на фортепіано
Марко Р.Стех: Творчість Василя Барвінського виявилася могутнішою від кремлівського диктату
Мирослав Скорик. Інтелігентний бешкетник
Сто великих украинцев - Сергей Михайлович Лифарь
      © 2008-2018 Music-review Ukraine