У Маріуполі показали балет кранів і оперу в плавучому доці | Music-Review Ukraine
Головна
Новина
У Маріуполі показали балет кранів і оперу в плавучому доці
У Маріуполі показали балет кранів і оперу в плавучому доці
У плавучому доці Азовського судноремонтного заводу в Маріуполі показали гранд-оперу "Νερό".
6 травня 2019, понеділок
Поширити у Facebook

Постановку режисера Влада Троїцького презентовано в рамках фестивалю StartUpGogolFest 2019, повідомляє кореспондент Укрінформу.

“Цей масштабний проект, який ми підготували в одному з корабельних доків Азовського судноремонтного заводу, має показати людям, що вони живуть та працюють у чарівному місті”, - переконаний Троїцький.










За його словами, це унікальна подія не лише для України, оскільки ніде в світі на діючому заводі не відбувалася така масштабна та технологічно складна постановка.

Учасниками постановки стали музична формація NOVAOPERA, соціальний рейв-бенд ЦеШо, актори ЦСМ "ДАХ" та маріупольської трупи "Театроманія", а також працівники заводу. Музику написали Роман Григорів та Ілля Разумейко, з якими Троїцький вже співпрацював в операх “Вавілон” та “Іов”.

Як і попередні опери, "Νερό" базується на біблійному епосі та релігійній символіці, але звертається і до суто місцевого контексту. В перекладі з грецької "Νερό" – "вода", і, як відомо, Маріуполь був заснований греками-християнами, які втекли із Криму з-під тиску мусульманства. Таким чином, за задумом творців, опера намагається з’єднати в собі історичні та сучасні, культурні та технологічні контексти приазовського міста.

Шоу складалось із двох частин на різних локаціях: балету кранів на ваговій частині заводу та гранд-опери "Νερό" в корабельному доці. Разом із перервою, під час якої глядачі переходили з однієї локації на другу, шоу тривало дві з половиною години.

Балет кранів почався з того, що тепловоз із маскою Гоголя виїхав до глядачів і довгим гудком сповістив про старт події. Відтак п'ять портових кранів почали виконувати синхронні “па” під імпровізаційні музичні етюди.

Для самих “балерин” - машиністок кранів - така “хореографія” є буденною роботою.

“Щось подібне доводиться робити кожного дня. Хоча сучасним мистецтвом я не надто цікавлюся, але взяти участь у проекті було дуже цікаво. Хтось побачив у нашій роботі щось небуденне, зробив із цього мистецтво. Це просто дивовижно”, - розповіла працівниця заводу Світлана.

Після балету всі вирушили до плавучого доку, де мала відбутися гранд-опера. Глядацьку зону розмістили на спеціальних конструкціях, трохи вище нульової позначки доку. Музиканти NOVAOPERA разом з ЦеШо та головним тенором гранд-опери Андрієм Кошманом зайняли місця на елементах плавучого крана та риштувань. А в самому низу на авансцені режисер визначив місце для “Театроманії” та працівників заводу, зайнятих у постановці. За його задумом, ця група виконавців повинна була танцювати по коліно у воді, яка потрапляла у док з відкритого моря.

Диво-опера Троїцького не залишила глядачів байдужими, після закінчення вистави маріупольці та гості міста влаштували режисеру та артистам бурхливу овацію.


Автор: Станіслав Іванов
Джерело: Укрінформ



Інші:

У Києві презентують виставу паперового театру про Ренату Богданську
Мистецькі виші просять скасувати НМТ для вступу: міністр освіти відреагував
Премʼєра реп-мюзиклу «Ти [Романтика]» менш, ніж за добу зібрала солд-аут у Львівській опері
Реквієм Моцарта та українська класика нескорених
Львівська філармонія запрошує на БАХ Маратон
Експериментальна вистава “Косачка” повертається на сцену: 17.03 та 20.03 в Києві і Хмельницькому
Концерт "Стежками Довбуша" Українського академічного фольклорно-етнографічного ансамблю "Калина"
У Харкові напрацьовують механізм відновлення роботи театрів: навіщо це рішення
Лауреатам Шевченківської премії 2024 вручили нагороди: відбулась урочиста церемонія
Про присудження Національної премії України імені Тараса Шевченка
Театр Франка під час благодійної вистави "Конотопська відьма" зібрав для ЗСУ понад 2,3 млн грн
«Сакральний Шевченко: Станкович, Скорик, Сильвестров»
Український Інститут у Швеціі оголосив перших лауреатів нової преміі для молодих українських піаністів
Головою Наглядової ради УКФ стала Наталя Кривда
В Києві відбудеться прем’єра опери GAIA-24 про підрив Каховської дамби
Концерти при свічках у Львівському органному залі
Прем'єра, на яку чекали 10 років!
12 березня Валерію Матюхіну виповнилось би 75 років
ВИПОВНИЛОСЯ 120 РОКІВ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ЄВРЕЙСЬКОГО ОПЕРНОГО СПІВАКА ТА АКТОРА ЙОЗЕФА ШМІДТА
У Львові вшанували пам'ять отця-композитора Михайла Вербицького
Із Нюрнберга до Львова вирушає «культурний конвой» - везе «швидкі» для фронту
Шевченкіана у Національній філармонії
Концерт - присвята Валерію Матюхіну
Що послухати у березні?
Березень у Львівському органному залі: під знаком Шевченка та Баха
 Весна починається у філармонії. Календар подій березня
В Одесі виступить відомий німецький музикант Себаст'ян Студніцький з благодійним концертом
Репертуар Національної опери у березні
Нацопера під час благодійного туру в Канаді зібрала близько $600 тисяч
Ансамбль давньої музики “Terra Barocca” заснували у Львівській філармонії
“Шлях до мелодії” у Музичному салоні
Дублін: Українці помолилися за мир і вшанували загиблих у річницю вторгнення
Як у Дніпрі працюють мистецькі школи
Два роки війни
“Спадщина”: у Галереї органного залу відкривається нова фотовиставка
Міжнародний конкурс баяністів, акордеоністів та ансамблів "Сучасні ритми" 
До других роковин повномасштабного вторгнення
Ні Памфір, ні Тарас: цьогоріч Шевченківську премію не отримає жоден фільм — що сталося
Музичний проект "Україна у вогні" об'єднує музикантів з 11 країн для підтримки України
У Кіровоградському драмтеатрі відбулася вистава за участю військових
      © 2008-2024 Music-review Ukraine