Зірка фільму "Танцівник" розповів, у чому знаходить натхнення | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Зірка фільму
Зірка фільму "Танцівник" розповів, у чому знаходить натхнення
4 листопада 2017, субота
Поширити у Facebook

24 жовтня український танцівник, зірка світового балету, Сергій Полунін презентував британський біографічний фільм "Танцівник". Оповідає про життя й творчість Сергія від раннього дитинства у Херсоні. У 13 років вступив до Королівської школи балету у Лондоні. Був прем'єром Британського Королівського балету, театрів Росії та Баварської опери. У 26 років вирішив залишити класичний балет. Символічним прощанням зі сценою стало відео, де Полунін танцює під пісню Hozier - Take Me To Church. Танець у стилі "контемп" створив друг Сергія. Додав елементи класичного балету - стрибки і повороти. Відео стало "вірусним" у мережі. Після показу "Танцівника". Сергій Полунін відповів на запитання журналістів.



- Яка перша реакція на фільм? Чи брали Ви участь у монтажі?

Не брав жодної участі. Хотів, щоби у режисера був свій погляд. Батьки і друзі збирали відео, фото. Я намагався жити своїм життям. Навіть не хотів бачити відзнятий матеріал. І фільм важко було дивитись. Вперше — з режисером Девідом Ляшапелем. Просто поставив мене перед фактом, що дивимось "Танцівник". Я не переглядав, а заново проживав ці моменти.

- Щось нове зрозуміли завдяки перегляду?

Нагадав мені про певні речі. Під час перегляду відчув, наскільки дружба важлива, що батьки зробили задля того, щоби я зміг навчатись. Це не було щось нове — а нагадування, куди маю повернутись, і де чинив правильно, а де ні.

- Чи вдалось Вам почати жити нормальним життя, про яке мріяли протягом фільму?
Зараз більше працюю. Щастя знаходжу в роботі. У здійсненні мрій. Вчусь новому, подорожую. І просто насолоджуюсь кожним моментом життя. Щастя не залежить від чогось або від когось — це внутрішній стан.

- Чи справдилася мрія помирити Ваших батьків?

Вони довго не говорили одне з одним. Але фільм їх об'єднав. Почали спілкуватись, бо передавали одне одному відео, фотографії. Потім знову була перерва. Це повільний процес — але завдяки фільму він почався.

- Відчувається різниця між вами, який тут, і тим, хто у фільмі. Чи вдалося подолати своїх "внутрішніх демонів", про яких ішлося?

Був вибір — яким шляхом піти. Чи дати волю внутрішнім демонам, чи повернутись на бік добра. Обидва - мене приваблювали. Негативний — легший і веселіший. Але вирішив від поганого повернутись до хорошого. Зайняло кілька років. Кожен день писав, що доброго зі мною відбувається, що бачу. З негативу вийшов у позитив. Коли у "Танцівнику" побачив, як діти танцюють під моє відео — це теж надихнуло.

- Дякуємо за фільм, він чудовий. Кого Ви граєте у "Східному експресі", чи перша це роль у кіно?

Знімався відразу у 2 фільмах: "Червоний Горобець" Френсіса Лоуренса і "Убивство в Східному експресі" Кеннота Брана - у ньому більша роль. Перший день на зйомках був разом із усіма акторами. Коли побачив зірок, з якими гратиму — був шокований, ніби втратив власне тіло. Отже, мав адаптуватись, щоби виглядати достойно на їх фоні. Не знав, що маю робити. Довелось все схоплювати в секунди.Була сцена, де ми сидимо у вагоні-ресторані. Не знав, як тримати виделку, чи чіпати їжу. Але такі речі приходять із досвідом. Сподіваюсь, нікого не підвів. Всі зірки, з якими працював, виявились дуже відкритими й добрими людьми. Провели з ними багато часу. Нам створювали атмосферу командності: грим накладали всім разом, до зйомок були разом, грали в ігри разом — щоби зав'язались взаємини.

- Чи вас оточують хороші люди?

Так, мені щастить по життю. Завжди траплялись учителі, через кого я "проходив" - і вони мені допомагали. Коли потрапляв на нове місце, або навіть до нової країни. У нас нема, на жаль, такої традиції, як на Тибеті, щоби постійно у тебе був учитель. Який би навчав життю. Бо у школах і по ТБ, на жаль, що таке життя не вчать. Тому доводиться самому дізнаватись і шукати своїх наставників

- Чи є у Вас кумири, ті, хто надихає?

Актор Міккі Рурк дає мені нову енергію. Коли важко — дивлюсь фільми з ним. Знаю його особисто. Дав мені добру пораду: Хто працює більше за всіх — той найкращий.

- Як ви бачите своє майбутнє через п'ять років? Чи не будете розпорошуватись на всі напрямки, які зараз почали?

Якщо сконцентруватись — можна встигати все. Зараз поєдную три речі: танець у балетному театрі, зйомки у фільмах та роботу над проектом Polunin Projekt, у якому буду ставити свою хореографію. Тому потрібна хороша команда і однодумці поряд — тоді можна все встигати й не витрачати надарма час.

- У чому суть Вашого авторського проекту?

Проект про інформацію, представлення танцю для більш широкого кола людей. Зніматимемо фільми про танці, ролики, створюватимемо інтернет-платформи. Хотів би, щоби освіта танцівників була різносторонньою. Я навчався лише балету. Навіть у академії не був — лише танець. А життя — різнопланове. І один з важливих елементів — це мова. А у балетних закладах навчають мовчати і виконувати команди. Коли танцівники приходять до театру — не можуть відповісти, детально сказати, чого хочуть. Не можемо за себе постояти. Індустрія від цього страждає.Танець пасе задніх. Більш міцні — опера, кіно — йдуть вперед. А час обмежений — все треба встигнути. Хотів би говорити з танцівниками — щоби розуміли цю проблему, надолужували прогалини.

- Чи плануєте створювати школу в Україні?

Так, дуже хочу в Україну. В Лондоні матиму прем'єру в грудні. Після цього зможу говорити про розвиток проекту в інших країнах.

- Яку країну вважаєте рідною?

Найближчім місцем завжди, мабуть, буде країна, в якій народився. Але подорожуючи — відкриваєш для себе світ і розумієш, що кордони потрібно прибирати. Коли їжджу світом, бачу, що люди всюди абсолютно однакові. З тими самими проблемами, з однаковими мріями, бажаннями. Багаті, бідні — політики й не-політики. У фільмі дуже хотів показати природу, зняту в різних країнах - як гарно в Сибіру, на Гаваях, в Україні.


Автор: Ганна Щокань
Джерело: Gazeta.ua



Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine