Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Стеценко Кирило
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
4 квітня 2018, середа
Поширити у Facebook

У студії Громадського Радіо — скрипаль і композитор Кирило Стеценко.

Кирило Стеценко:

"«Drum & Bach» — унікальний для світу проект. Тут використана — я навіть термін вигадав — «мультистилістична обробка». Це накладання стилю Баха на певний жанр музичного мистецтва. У тій композиції, яку ми слухали, є алеманда, статечно німецький танець, і на нього накладається блюз. Кожного разу знайти, який стиль може органічно накладатися на той жанр, який використовував Бах, неможливо одноразовим інтелектуальним, раціональним зусиллям, рішення приходить інтуїтивно.

Бах мислив, ніби скрипка — це орган. Він був вправним скрипалем. З 5 років він почав навчатися грати на скрипці, бо його батько був скрипалем. Бах досить швидко освоїв скрипочку. Оскільки мав необмежений талант до музики, то він почав швидко освоювати й інші інструменти. Академічна музика не є незрозуміла і втаємничена. Це упередження. Я нічого не міняю з Баха, але знаходжу паралелі. Ми живемо в епоху постмодернізму, одна з особливостей якого — гра контекстами і гра часами. Я бавлюся контекстами різних країн і різних століть."


Виконавці: Кирило Стеценко
Джерело: Громадське радіо



Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine