"Вертер" на цюрихській сцені: актуальний, як ніколи | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"Вертер" на цюрихській сцені: актуальний, як ніколи
Відеосюжет
14 квітня, п'ятниця

Таємне кохання, тягар обіцянок, трагічний розвиток подій… Оперний театр Цюриха вшановує французький романтизм кінця XIX століття оперою “Вертер” Жюля Массне.

Написана за мотивами роману Ґете, ця опера під керівництвом диригента Корнеліуса Майстера розповідає історію трагічного кохання Вертера та Шарлотти, яка обіцяна в дружини заможному комерсанту. Відчай штовхає Вертера до самогубства.

Перуанський тенор Хуан Дієго Флорес чудово перевтілюється у страждальника Вертера.

Хуан Дієго Флорес, тенор:

““Вертер”, звичайно ж, справжній шедевр. Музично він прекрасний, дивовижний, переносить нас у якийсь інший вимір. Завдяки оркестру й аріям все це звучить як безперервна пристрасть і насолода”.

Постановка опери на тісній сцені режисером Татьяною Ґюрбача символізує вузькість соціальних рамок. Залишаться герої у цій пастці чи, може, їм вдасться вирватися звідти?

Татьяна Ґюрбача, режисер-постановник:

“Мене зачаровує, що в цій опері, на відміну від стількох інших, не йдеться про фараонів, ґейш чи божевільних королів. Дії цього твору відбуваються у Німеччині, у більш-менш типовій родині, це – суто сімейна історія.

Персонаж Вертера можна порівняти з Богом, який своєю появою на Землі спричинює сум‘яття, а його енергія змушує рухатися все навколо нього.

Він має інше бачення світу, і саме тому решта персонажів одночасно з ним мають шанс побачити світ у трохи божевільний, перекручений спосіб, з іншої перспективи. А можливість побачити світ з іншої перспективи має відчутні наслідки”.

Французько-британське мецо-сопрано Анна Стефані виконує роль закоханої у Вертера Шарлотти.

Анна Стефані, мецо-сопрано:

“В неї було все добре, аж поки вона не зустріла Вертера. А потім її наче вдарило блискавкою. Попри болісність цього удару, подія стає для неї уроком, вона відкриває в собі таке шалене бажання, якого досі ніколи не знала.

Багато емоцій, через які вона проходить, я дуже добре розумію й сама. У відносинах, навіть коли відчуваєш, що щось не так, все одно є чимало речей, які утримують тебе з цим партнером. І не лише коли йдеться про обов‘язок чи осуд суспільства, це може бути і від різниці віку чи явних розбіжностей. Саме тому все це надзвичайно актуально”.

Хуан Дієго Флорес, тенор:

“Він як чаклун! Творить дива своєю присутністю, робить видимим світ, який бачить і Шарлотта”.


Джерело: Euronews



Додати: Share on Facebook


Інші:

«Мінкульт відмовив у допомозі нашому оркестру, мовляв, це не стосується європейської інтеграції»
Lviv MozArt: 8 днів класики
Сім нот людини-оркестра: як Іван Пустовий навчився грати на 30 музичних інструментах
Кожна скрипка має свій характер, – всесвітньо відома музикантка з Франківська
Сталін посадив на коліна, подарував наручний годинник
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Господар із диригентською паличкою
Людмила Монастирська: "Намагаюся виконувати партії, що вражають і розвивають характер"
Легше повернутись в Україну з іменем, аніж тут починати - Ю.Миненко, контртенор
«Якби я міг, то ще більше запрошував би українців!»
Наталія ПОЛОВИНКА: «Ідеальний актор – Ісус Христос»
Юрій Шевченко націлився на «Греммі»
«Я вдячна Богові та Україні за те, що мене тут люблять», — Вікторія Лук’янець
Вікторія Свалявчик-Цанько: «Закарпатська філармонія – великий механізм, який працює на результат»
Всесвітньовідомий контртенор Юрій Миненко про музику бароко
Мирослава КОПИНЕЦЬ про музику, маму, Йолку та паленята з горіхами
«Ми — поза політикою», — як у Рівному об’єднували Схід і Захід
«Україна - друга держава, після Німеччини, за кількістю класичних пісень
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Через терня до успіху
У філармонію з... дитсадка
«Саме Острог і дав мені музику», – Олена Мальчик про музику, Острог та вчителів
Львівська опера: в репертуарі - реформа
Солісти опери Хліб. Сіль. Пісок – про те, чому український глядач особливй і навіщо нам слухати цей твір
Директор Асоціації Opera Europa Ніколас Пейн: Культура є політикою. Інколи вона використовується для війни
Через 30 років до полтавця разом із втраченим голосом прийшло й натхнення створювати унікальні інструменти
Музика, скрипка і... бренд
Авішай Коен: «Я вихований на джазових традиціях, а це означає, що я – вільний духом»
Премьера оперы «Тоска» с участием оперной дивы на сцене Национальной оперы Украины стала главным событием уходящего сезона
Анна Копровіч: «Музика єднає людей»
Метрополітен-опера очима Пітера Ґелба
Композитор Виталий Годзяцкий: В 1960-х мы искали физиков – только они нас и понимали
Сам собі оркестр
Українка розповіла, як стала сенсанцією в світі класичної музики
Бетховен досі допомагає мільйонам людей у всьому світі»
Марія Горкун, яка виготовляє смички
Як у Мукачеві вперше виконали «Месу» Мартона та як композитор їхав у Будапешт в консерваторію вступати
"Альціона": секрети відтворення шедевру
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове