"Вертер" на цюрихській сцені: актуальний, як ніколи | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"Вертер" на цюрихській сцені: актуальний, як ніколи
Відеосюжет
14 квітня, п'ятниця

Таємне кохання, тягар обіцянок, трагічний розвиток подій… Оперний театр Цюриха вшановує французький романтизм кінця XIX століття оперою “Вертер” Жюля Массне.

Написана за мотивами роману Ґете, ця опера під керівництвом диригента Корнеліуса Майстера розповідає історію трагічного кохання Вертера та Шарлотти, яка обіцяна в дружини заможному комерсанту. Відчай штовхає Вертера до самогубства.

Перуанський тенор Хуан Дієго Флорес чудово перевтілюється у страждальника Вертера.

Хуан Дієго Флорес, тенор:

““Вертер”, звичайно ж, справжній шедевр. Музично він прекрасний, дивовижний, переносить нас у якийсь інший вимір. Завдяки оркестру й аріям все це звучить як безперервна пристрасть і насолода”.

Постановка опери на тісній сцені режисером Татьяною Ґюрбача символізує вузькість соціальних рамок. Залишаться герої у цій пастці чи, може, їм вдасться вирватися звідти?

Татьяна Ґюрбача, режисер-постановник:

“Мене зачаровує, що в цій опері, на відміну від стількох інших, не йдеться про фараонів, ґейш чи божевільних королів. Дії цього твору відбуваються у Німеччині, у більш-менш типовій родині, це – суто сімейна історія.

Персонаж Вертера можна порівняти з Богом, який своєю появою на Землі спричинює сум‘яття, а його енергія змушує рухатися все навколо нього.

Він має інше бачення світу, і саме тому решта персонажів одночасно з ним мають шанс побачити світ у трохи божевільний, перекручений спосіб, з іншої перспективи. А можливість побачити світ з іншої перспективи має відчутні наслідки”.

Французько-британське мецо-сопрано Анна Стефані виконує роль закоханої у Вертера Шарлотти.

Анна Стефані, мецо-сопрано:

“В неї було все добре, аж поки вона не зустріла Вертера. А потім її наче вдарило блискавкою. Попри болісність цього удару, подія стає для неї уроком, вона відкриває в собі таке шалене бажання, якого досі ніколи не знала.

Багато емоцій, через які вона проходить, я дуже добре розумію й сама. У відносинах, навіть коли відчуваєш, що щось не так, все одно є чимало речей, які утримують тебе з цим партнером. І не лише коли йдеться про обов‘язок чи осуд суспільства, це може бути і від різниці віку чи явних розбіжностей. Саме тому все це надзвичайно актуально”.

Хуан Дієго Флорес, тенор:

“Він як чаклун! Творить дива своєю присутністю, робить видимим світ, який бачить і Шарлотта”.


Джерело: Euronews



Додати: Share on Facebook


Інші:

Зоряна Кушплер: "З Пласідо Домінго ми на "ти"
Магія та харизма диригента
Сліпий кобзар, що бачив сонце
Український скрипаль-віртуоз Ілля Бондаренко: "Було б символічно, якби в будинку Леонтовича відкрили музичну школу"
Наталя Пасічник: «Україна — це не лише фолк»
Ірина Френкель: «Радію тому, чого я… не досягла»
«Виступити на сцені зі симфонічним оркестром для школяра велика честь»
Зоряна Кушплер: "Даліла написана просто для мене"
Яна Кухарук: «Цікаво вчитися у приїжджих диригентів»
Михайло Сосновський: «Львівська філармонія живе у швидкому музичному темпі»
Валерій Соколов: "У Львові шалене музичне життя"
Українська класична музика має високий рівень якості, — Мирослав Скорик
Як звучав Тернопіль минулого століття
"Мовчазний голос" українського композитора Василя Барвінського зазвучав у Німеччині
"Я завжди буду чернівчанином", - диригент з Ізраїлю Марк Волох
Мирослав Скорик та Олександр Пірієв про гала-концерт «Три с»
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
Японська мрія, втілена у Дніпрі: як дівчина із Країни Сонця стала солісткою театру опери та балету
Фортепіано як... перекладач
Зірка фільму "Танцівник" розповів, у чому знаходить натхнення
Шевченківський комітет – перенавантаження
Киянка Яна Саленко розповіла про шлях до успіху в Берлінській опері
Нам потрібне нове законодавство про авторське право в сфері культури, — група РПР «Культура»
Вона була першою українкою, яка сама сіла за кермо автомобіля
Ліричний тенор без «фактури». Люди йшли «на Білинника»...
«Головний артист на сцені – це оркестр»
Композитор Алла Сіренко створила «Реквієм для Воїна» з посвятою Василеві Сліпаку
Марина Вискворкіна- оперна співачка, інтервью
10 листопада у Національній опері України пройде гала-концерт “Три С”
Володимир Шейко: Симфонічний оркестр Українського радіо піднімає рейтинги як суспільного, так і України загалом
Зіркова історія найкрасивішої балетної пари Європи
«Жагу до життя черпаю з музики», – 87-річна піаністка Олена Андрєєва
Євген Станкович: Якщо б я знав, як пишеться музика, я б її не писав
Доля музиканта – це доля подвижника
23-річна скрипалька, яка акомпанує Бочеллі, розповіла про свій шлях до світової слави
Рівне Культурне: Микола Орешко, директор Рівненської обласної філармонії
Володимир Шейко: «Якщо нація втрачає релігію і мистецтво – вона перестає існувати, перетворюючись на набір людей»
Що таке сучасна баянна музика: у студії Громадського радіо Kyiv Classic Accordion duo
Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики
Андрій Юркевич: «Оперні театри обов’язково мають бути сучасними»»
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове