"Вертер" на цюрихській сцені: актуальний, як ніколи | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"Вертер" на цюрихській сцені: актуальний, як ніколи
Відеосюжет
14 квітня 2017, п'ятниця
Поширити у Facebook

Таємне кохання, тягар обіцянок, трагічний розвиток подій… Оперний театр Цюриха вшановує французький романтизм кінця XIX століття оперою “Вертер” Жюля Массне.

Написана за мотивами роману Ґете, ця опера під керівництвом диригента Корнеліуса Майстера розповідає історію трагічного кохання Вертера та Шарлотти, яка обіцяна в дружини заможному комерсанту. Відчай штовхає Вертера до самогубства.

Перуанський тенор Хуан Дієго Флорес чудово перевтілюється у страждальника Вертера.

Хуан Дієго Флорес, тенор:

““Вертер”, звичайно ж, справжній шедевр. Музично він прекрасний, дивовижний, переносить нас у якийсь інший вимір. Завдяки оркестру й аріям все це звучить як безперервна пристрасть і насолода”.

Постановка опери на тісній сцені режисером Татьяною Ґюрбача символізує вузькість соціальних рамок. Залишаться герої у цій пастці чи, може, їм вдасться вирватися звідти?

Татьяна Ґюрбача, режисер-постановник:

“Мене зачаровує, що в цій опері, на відміну від стількох інших, не йдеться про фараонів, ґейш чи божевільних королів. Дії цього твору відбуваються у Німеччині, у більш-менш типовій родині, це – суто сімейна історія.

Персонаж Вертера можна порівняти з Богом, який своєю появою на Землі спричинює сум‘яття, а його енергія змушує рухатися все навколо нього.

Він має інше бачення світу, і саме тому решта персонажів одночасно з ним мають шанс побачити світ у трохи божевільний, перекручений спосіб, з іншої перспективи. А можливість побачити світ з іншої перспективи має відчутні наслідки”.

Французько-британське мецо-сопрано Анна Стефані виконує роль закоханої у Вертера Шарлотти.

Анна Стефані, мецо-сопрано:

“В неї було все добре, аж поки вона не зустріла Вертера. А потім її наче вдарило блискавкою. Попри болісність цього удару, подія стає для неї уроком, вона відкриває в собі таке шалене бажання, якого досі ніколи не знала.

Багато емоцій, через які вона проходить, я дуже добре розумію й сама. У відносинах, навіть коли відчуваєш, що щось не так, все одно є чимало речей, які утримують тебе з цим партнером. І не лише коли йдеться про обов‘язок чи осуд суспільства, це може бути і від різниці віку чи явних розбіжностей. Саме тому все це надзвичайно актуально”.

Хуан Дієго Флорес, тенор:

“Він як чаклун! Творить дива своєю присутністю, робить видимим світ, який бачить і Шарлотта”.


Джерело: Euronews





Інші:

"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
“До перемоги”
Як народжується музика?
“Тримаємо культурний фронт”
      © 2008-2024 Music-review Ukraine