"Вертер" на цюрихській сцені: актуальний, як ніколи | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"Вертер" на цюрихській сцені: актуальний, як ніколи
Відеосюжет
14 квітня 2017, п'ятниця

Таємне кохання, тягар обіцянок, трагічний розвиток подій… Оперний театр Цюриха вшановує французький романтизм кінця XIX століття оперою “Вертер” Жюля Массне.

Написана за мотивами роману Ґете, ця опера під керівництвом диригента Корнеліуса Майстера розповідає історію трагічного кохання Вертера та Шарлотти, яка обіцяна в дружини заможному комерсанту. Відчай штовхає Вертера до самогубства.

Перуанський тенор Хуан Дієго Флорес чудово перевтілюється у страждальника Вертера.

Хуан Дієго Флорес, тенор:

““Вертер”, звичайно ж, справжній шедевр. Музично він прекрасний, дивовижний, переносить нас у якийсь інший вимір. Завдяки оркестру й аріям все це звучить як безперервна пристрасть і насолода”.

Постановка опери на тісній сцені режисером Татьяною Ґюрбача символізує вузькість соціальних рамок. Залишаться герої у цій пастці чи, може, їм вдасться вирватися звідти?

Татьяна Ґюрбача, режисер-постановник:

“Мене зачаровує, що в цій опері, на відміну від стількох інших, не йдеться про фараонів, ґейш чи божевільних королів. Дії цього твору відбуваються у Німеччині, у більш-менш типовій родині, це – суто сімейна історія.

Персонаж Вертера можна порівняти з Богом, який своєю появою на Землі спричинює сум‘яття, а його енергія змушує рухатися все навколо нього.

Він має інше бачення світу, і саме тому решта персонажів одночасно з ним мають шанс побачити світ у трохи божевільний, перекручений спосіб, з іншої перспективи. А можливість побачити світ з іншої перспективи має відчутні наслідки”.

Французько-британське мецо-сопрано Анна Стефані виконує роль закоханої у Вертера Шарлотти.

Анна Стефані, мецо-сопрано:

“В неї було все добре, аж поки вона не зустріла Вертера. А потім її наче вдарило блискавкою. Попри болісність цього удару, подія стає для неї уроком, вона відкриває в собі таке шалене бажання, якого досі ніколи не знала.

Багато емоцій, через які вона проходить, я дуже добре розумію й сама. У відносинах, навіть коли відчуваєш, що щось не так, все одно є чимало речей, які утримують тебе з цим партнером. І не лише коли йдеться про обов‘язок чи осуд суспільства, це може бути і від різниці віку чи явних розбіжностей. Саме тому все це надзвичайно актуально”.

Хуан Дієго Флорес, тенор:

“Він як чаклун! Творить дива своєю присутністю, робить видимим світ, який бачить і Шарлотта”.


Джерело: Euronews



Додати: Share on Facebook


Інші:

Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
Богдана Півненко: "Пріоритети конкурсу Которовича — молоді українські виконавці"
Назарій Пилатюк:«Оленочко, він знає що таке любов?»
Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
Віктор Рудь: «Рушійні сили для мене — інтерес, бажання і виклик, який несуть у собі ролі різних стилів та епох»
«Я боюся дорогих подарунків...»
Як фінансист став оперною зіркою
Станіслав Христенко: «Хотілося б, щоби Харків увійшов у нішу «най-най» з KharkivMusicFest»
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Орф-педагогіка: Черкащанка Анна Комкіна закохує діток у музику
Полтавська філармонія готується до насиченої концертної весни
Монтсеррат Кабалье: "Я страшная сладкоежка"
Синергія KharkivMusicFestа
Етелла Чуприк: "Я не можу жити без рояля"
«До музики слід ставитися з благоговінням, інакше...»
«Моє покоління музикантів можна назвати пограбованим»
«У своїй творчості опираюся на народну пісню»
Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
Як змінюється Львівський будинок органної музики
Валентин Сільвестров: «Сенс авангарду — ризик»
Еміл Сокач: Ніщо і ніколи мене так не вражало, як музика
Класика – це завжди модно
Львівський скрипаль-віртуоз підкорює Європу
Лінні Хостетлер: «З приїздом в Україну я вперше виконала українські музичні твори Скорика, Колесси, Людкевича»
Диригентка Вікторія Свалявчик-Цанько: «Музика — це любов. А любов’ю треба ділитися»
«Оперні співаки схожі... на атлетів»
Тiльки голос і світові шедеври!
Січень Iвана Карабиця
Володимир Шейко: "Сонячна Італія – країна високого мистецтва"
Олександр ГОРНОСТАЙ: «Українська публіка — найвдячніша»
Якісно і чесно з музикою
«Оперним театрам треба розширювати коло традиційного репертуару»
Що в "скрині" у Оксани Линів?
      © 2008-2018 Music-review Ukraine