"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет
4 серпня, п'ятниця

Українець Сергій Полунін, один з кращих артистів балету у світі, розповів The Guardian про сучасний балет, кар'єру танцюриста і власний колектив.



Як розповідає Полунін, на сьогоднішній день балет повинен подолати елітарність, орієнтуватися на широку аудиторію і залучати до роботи найкращих режисерів фільмів і мюзиклів. Тільки так у нього буде майбутнє. «Класичний танець практично помер. Аудиторія зацікавлена в чомусь новому, але нічого не відбувається... у нас немає режисерів і немає нової музики », - зазначає танцюрист.

У 2012 році, у віці 21 року, Полунін пішов з Королівський балету Великобританії через їх небажання виходити на новий рівень. «У Королівського театру є великий потенціал стати кращим в світі, але вони вирішили працювати тільки для певної аудиторії, до якої звикли». Танцюрист також розповів, що танець - мова, яку розуміє кожен. Він відкриває людські думки, але в нинішньому суспільстві не хочуть, щоб люди думали. «По телевізору щодня показують футбол, але не балет. Тому він такий елітарний. Я хочу відкрити балет для всіх », - каже Полунін. Зараз танцюристу 27 і він керує власним колективом Project Polunin.

Серед його планів - відкрити агентство з пошуку нових талановитих танцюристів, велика частина яких позбавлена грошей або визнання. «Зараз немає агентів або менеджерів, які представляли б молоді таланти. Їх ніхто не чує », - зазначив Полунін. Також, він розповів, що, незважаючи на престижність театру, танцюристи балету отримують маленьку зарплату. «Ніхто не може дозволити собі квартиру. Щоб виживати доводиться знімати житло з декількома людьми», - розповів Полунін. Більше того, він стверджує, що кар'єра танцюристів триває не більше 10 років. Вони щодня працюють не менше одинадцяти годин, щоб публіка могла насолодитися гарним виступом. Але після 35 років вони залишаються поза професією. «Вони нікому не потрібні і це проблема», - розповідає Полунін.

Артист балету впевнений, що в 35 їх кар'єра може продовжиться, але в якості агентів для молодих талантів. Полунін стверджує, що така система необхідна для забезпечення гідного життя танцюристам під час і після кар'єри в театрі. Разом зі своїм колективом Полунін хоче подарувати танцюристам більше часу на сцені і дати їм право голосу в театрі.


Джерело: Nv.ua



Додати: Share on Facebook

Інші:

Сліпий кобзар, що бачив сонце
Український скрипаль-віртуоз Ілля Бондаренко: "Було б символічно, якби в будинку Леонтовича відкрили музичну школу"
Наталя Пасічник: «Україна — це не лише фолк»
Ірина Френкель: «Радію тому, чого я… не досягла»
«Виступити на сцені зі симфонічним оркестром для школяра велика честь»
Зоряна Кушплер: "Даліла написана просто для мене"
Яна Кухарук: «Цікаво вчитися у приїжджих диригентів»
Михайло Сосновський: «Львівська філармонія живе у швидкому музичному темпі»
Валерій Соколов: "У Львові шалене музичне життя"
Українська класична музика має високий рівень якості, — Мирослав Скорик
Як звучав Тернопіль минулого століття
"Мовчазний голос" українського композитора Василя Барвінського зазвучав у Німеччині
"Я завжди буду чернівчанином", - диригент з Ізраїлю Марк Волох
Мирослав Скорик та Олександр Пірієв про гала-концерт «Три с»
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
Японська мрія, втілена у Дніпрі: як дівчина із Країни Сонця стала солісткою театру опери та балету
Фортепіано як... перекладач
Зірка фільму "Танцівник" розповів, у чому знаходить натхнення
Шевченківський комітет – перенавантаження
Киянка Яна Саленко розповіла про шлях до успіху в Берлінській опері
Нам потрібне нове законодавство про авторське право в сфері культури, — група РПР «Культура»
Вона була першою українкою, яка сама сіла за кермо автомобіля
Ліричний тенор без «фактури». Люди йшли «на Білинника»...
«Головний артист на сцені – це оркестр»
Композитор Алла Сіренко створила «Реквієм для Воїна» з посвятою Василеві Сліпаку
Марина Вискворкіна- оперна співачка, інтервью
10 листопада у Національній опері України пройде гала-концерт “Три С”
Володимир Шейко: Симфонічний оркестр Українського радіо піднімає рейтинги як суспільного, так і України загалом
Зіркова історія найкрасивішої балетної пари Європи
«Жагу до життя черпаю з музики», – 87-річна піаністка Олена Андрєєва
Євген Станкович: Якщо б я знав, як пишеться музика, я б її не писав
Доля музиканта – це доля подвижника
23-річна скрипалька, яка акомпанує Бочеллі, розповіла про свій шлях до світової слави
Рівне Культурне: Микола Орешко, директор Рівненської обласної філармонії
Володимир Шейко: «Якщо нація втрачає релігію і мистецтво – вона перестає існувати, перетворюючись на набір людей»
Що таке сучасна баянна музика: у студії Громадського радіо Kyiv Classic Accordion duo
Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики
Андрій Юркевич: «Оперні театри обов’язково мають бути сучасними»»
Оксана Линів: українськонімецький оркестр міст між культурами
Интервью дирижера Хобарта Эрла об открытии нового сезона 2017-2018 гг.
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове