"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет
4 серпня 2017, п'ятниця

Українець Сергій Полунін, один з кращих артистів балету у світі, розповів The Guardian про сучасний балет, кар'єру танцюриста і власний колектив.



Як розповідає Полунін, на сьогоднішній день балет повинен подолати елітарність, орієнтуватися на широку аудиторію і залучати до роботи найкращих режисерів фільмів і мюзиклів. Тільки так у нього буде майбутнє. «Класичний танець практично помер. Аудиторія зацікавлена в чомусь новому, але нічого не відбувається... у нас немає режисерів і немає нової музики », - зазначає танцюрист.

У 2012 році, у віці 21 року, Полунін пішов з Королівський балету Великобританії через їх небажання виходити на новий рівень. «У Королівського театру є великий потенціал стати кращим в світі, але вони вирішили працювати тільки для певної аудиторії, до якої звикли». Танцюрист також розповів, що танець - мова, яку розуміє кожен. Він відкриває людські думки, але в нинішньому суспільстві не хочуть, щоб люди думали. «По телевізору щодня показують футбол, але не балет. Тому він такий елітарний. Я хочу відкрити балет для всіх », - каже Полунін. Зараз танцюристу 27 і він керує власним колективом Project Polunin.

Серед його планів - відкрити агентство з пошуку нових талановитих танцюристів, велика частина яких позбавлена грошей або визнання. «Зараз немає агентів або менеджерів, які представляли б молоді таланти. Їх ніхто не чує », - зазначив Полунін. Також, він розповів, що, незважаючи на престижність театру, танцюристи балету отримують маленьку зарплату. «Ніхто не може дозволити собі квартиру. Щоб виживати доводиться знімати житло з декількома людьми», - розповів Полунін. Більше того, він стверджує, що кар'єра танцюристів триває не більше 10 років. Вони щодня працюють не менше одинадцяти годин, щоб публіка могла насолодитися гарним виступом. Але після 35 років вони залишаються поза професією. «Вони нікому не потрібні і це проблема», - розповідає Полунін.

Артист балету впевнений, що в 35 їх кар'єра може продовжиться, але в якості агентів для молодих талантів. Полунін стверджує, що така система необхідна для забезпечення гідного життя танцюристам під час і після кар'єри в театрі. Разом зі своїм колективом Полунін хоче подарувати танцюристам більше часу на сцені і дати їм право голосу в театрі.


Джерело: Nv.ua



Додати: Share on Facebook

Інші:

Джазовий бандурист, одесит Георгій Матвіїв: Батькам сказали, що у мене нема ні слуху, ні голосу
«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Музичні шістдесяті: велич і трагедія
Ігор Закус: "Джаз є міжнародною мовою музичного спілкування"
Я живу у двох культурах, тому не маю потреби називати себе виключно поляком чи виключно українцем, - диригент Роман Ревакович
Діаманти музичної корони
Юлія ТКАЧ: "Музика для мене завжди була особливим Всесвітом"
Композитор Мирослав Скорик у Франківську: «Я завжди цікавився джазом»
«Цей рік буде експериментальним»
Повернутися до України створювати скрипки
У студії Громадського радіо поговорили з солісткою Національної опери, засновницею проекту «Балеруша» Ольгою Морозенко.
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
Богдана Півненко: "Пріоритети конкурсу Которовича — молоді українські виконавці"
Назарій Пилатюк:«Оленочко, він знає що таке любов?»
Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
Віктор Рудь: «Рушійні сили для мене — інтерес, бажання і виклик, який несуть у собі ролі різних стилів та епох»
«Я боюся дорогих подарунків...»
Як фінансист став оперною зіркою
Станіслав Христенко: «Хотілося б, щоби Харків увійшов у нішу «най-най» з KharkivMusicFest»
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Орф-педагогіка: Черкащанка Анна Комкіна закохує діток у музику
Полтавська філармонія готується до насиченої концертної весни
Монтсеррат Кабалье: "Я страшная сладкоежка"
Синергія KharkivMusicFestа
Етелла Чуприк: "Я не можу жити без рояля"
«До музики слід ставитися з благоговінням, інакше...»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine