"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет
4 серпня 2017, п'ятниця
Поширити у Facebook

Українець Сергій Полунін, один з кращих артистів балету у світі, розповів The Guardian про сучасний балет, кар'єру танцюриста і власний колектив.



Як розповідає Полунін, на сьогоднішній день балет повинен подолати елітарність, орієнтуватися на широку аудиторію і залучати до роботи найкращих режисерів фільмів і мюзиклів. Тільки так у нього буде майбутнє. «Класичний танець практично помер. Аудиторія зацікавлена в чомусь новому, але нічого не відбувається... у нас немає режисерів і немає нової музики », - зазначає танцюрист.

У 2012 році, у віці 21 року, Полунін пішов з Королівський балету Великобританії через їх небажання виходити на новий рівень. «У Королівського театру є великий потенціал стати кращим в світі, але вони вирішили працювати тільки для певної аудиторії, до якої звикли». Танцюрист також розповів, що танець - мова, яку розуміє кожен. Він відкриває людські думки, але в нинішньому суспільстві не хочуть, щоб люди думали. «По телевізору щодня показують футбол, але не балет. Тому він такий елітарний. Я хочу відкрити балет для всіх », - каже Полунін. Зараз танцюристу 27 і він керує власним колективом Project Polunin.

Серед його планів - відкрити агентство з пошуку нових талановитих танцюристів, велика частина яких позбавлена грошей або визнання. «Зараз немає агентів або менеджерів, які представляли б молоді таланти. Їх ніхто не чує », - зазначив Полунін. Також, він розповів, що, незважаючи на престижність театру, танцюристи балету отримують маленьку зарплату. «Ніхто не може дозволити собі квартиру. Щоб виживати доводиться знімати житло з декількома людьми», - розповів Полунін. Більше того, він стверджує, що кар'єра танцюристів триває не більше 10 років. Вони щодня працюють не менше одинадцяти годин, щоб публіка могла насолодитися гарним виступом. Але після 35 років вони залишаються поза професією. «Вони нікому не потрібні і це проблема», - розповідає Полунін.

Артист балету впевнений, що в 35 їх кар'єра може продовжиться, але в якості агентів для молодих талантів. Полунін стверджує, що така система необхідна для забезпечення гідного життя танцюристам під час і після кар'єри в театрі. Разом зі своїм колективом Полунін хоче подарувати танцюристам більше часу на сцені і дати їм право голосу в театрі.


Джерело: Nv.ua



Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine