Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків
Ільків Андрій
Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків
17 березня 2018, субота
Поширити у Facebook

Гість UKRLIFE.TV - український музикант, трубач, педагог, соліст Національного будинку органної та камерної музики України Андрій Ільків. Він розповів про стан речей у сучасному українському музичному мистецтві та в музичній освіті, а також в культурному житті України в цілому.

"Що стосується саме музичної і саме культурної освіти, то тут питання є велике. Ми всі пам'ятаємо початок 90-х років, коли фактично вся основна еліта країну покинула. Зараз у нас відбувається дещо подібне: величезна лавина музикантів залишає нашу країну. Але тут є ще один важливий фактор, про який зараз не прийнято говорити... Зараз музичну освіту дуже сильно прив'язали до матеріальної основи...", - вважає Андрій Ільків.

Андрій Ільків поділився власним баченням того, як Україні подолати цю кризу.

"У нас люди чомусь бояться зізнатися самим собі в правді: ми знаходимося певною мірою на дні. Я не бачу куди глибше можна впасти. Якщо у нас в [Національному] будинку органної та камерної музики знаходиться в репетиційних аудиторіях два інструменти, які не просто старі, а такі, наче після війни. Це жахливе явище - а це ж Національний будинок! Коли ми знаходимося на такому дні, це в мене якоюсь далекою мірою вселяє оптимізм, оскільки це дно можна розцінювати як певну платформу для старту. Якщо люди, які знаходяться у нас при владі... знайдуть в собі сили для того, щоб [це] визнати, тоді в нас буде перспектива старту, то власне стартувати ніхто не буде..." , - сказав Андрій Ільків.


Спілкувався з Андрієм Ільківим ведучий програми ARS-Proпозиція на UKRLIFE.TV Андрій Метльов.


Автор: UKRLIFE.TV
Виконавці: Андрій Ільків





Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine