Ще одна причина записати дитину на фортепіано | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Ще одна причина записати дитину на фортепіано
Ще одна причина записати дитину на фортепіано
24 липня 2018, вівторок

Результатом гри на фортепіано є не лише чарівна музика. Нове дослідження показує, що гра також допомагає дітям будувати свої мовленнєві навички.


"Є докази, що ранній вплив гри на фортепіано покращує обробку звуків, що розширюється не лише на музику, але й на мову", – каже поведінковий нейролог Джон Габріелі з Масачусетського інституту технологій.

Вчені точно визначили, що уроки гри на фортепіано можуть допомогти малим дітям посилювати навички обробки і володіння мовою.

Дитячі вуха стають натренованими розрізняти різні звуки фортепіано, пояснює Габріелі, тож вони краще можуть аналізувати різницю між вимовленими словами, ключовим елементом вивчення мови.

Для дослідження вчені поділили 74 китайських дошкільнят 4-5 років на три групи.

Усі діти розмовляли мандаринською мовою, діалектом китайської. Одна група щотижня мала 45-хвилинні уроки фортепіано. Друга – щотижня мала 45 хвилин додаткового читання. Третя група нічого додаткового не отримувала.

Через шість місяців між дітьми у групах не було суттєвої різниці у загальних показниках на кшталт IQ, пам'яті чи уваги. Але група, що вчилась грати на фортепіано, відрізнялась від інших за одним показником.

Навіть порівняно з дітьми, що більше читали, дошкільнята, що грали на фортепіано, значно краще розмежовували розмовні слова, що відрізнялися лише одним приголосним, додає Габріелі.

Група читання й група гри на фортепіано значно краще розмежовували приголосні порівняно з дітьми, які не мали таких додаткових занять.

Вчені припускають, що уроки гри на фортепіано є суттєвим і комплескним елементом обробки мови.

За словами Габріелі, їхні результати можна поширити і на іншу музичну освіту.


Джерело: Українська правда



Додати: Share on Facebook

Інші:

«День» надихає на шедеври
Слова іноді потребують музики, але музика не потребує слів...
Спадщина Січинського: Станіславський «Боян» та українські пісні за крону
Галицька додекафонія: Юзеф Кофлер і Тадеуш Маєрський
Звуки – живі: вони можуть бути цілющими або вбивчими…
Музичні столиці Європи: де послухати академічну музику в Гамбурзі
Методика Сузукі, або Як навчають музики з трьох років
"Кантус" – хор, який дарує крила
Композитор, що вмів дружити
Той, що відкрив світові музику української бандури
Як Ліст захворів Україною, а світ — Лістом
Заспівала ''Щедрик'' українською і підкорила світ: британська співачка розповіла, як це вийшло
Аккомпанемент искусству дирижера - музыка
Леонтович-ґейт: чи буде щасливий фінал в історії про нищення будинку легендарного композитора?
Рік під знаком «Мелодії»
Час сміливих, зухвалих, талановитих...
Музикант і громадянин на всі часи
«Травіата» — подорож у часі
Viva, Пуччіні!
Магічна трембіта, дзвінка зозулька та інші українські музичні інструменти, які мають особливий характер та колорит
Бетховен присвятив коханій "Місячну сонату"
Класична музика покращує серцебиття
Сміливі ініціативи Одеської опери
МАЙСТЕР ТРИ РОКИ ШУКАВ У КАРПАТАХ ЯЛИНУ, ЩОБ ЗРОБИТИ З НЕЇ СКРИПКУ
Уроки доброти
Легенды и были Одесской филармонии
Композитори пишуть спеціально для неї
Учитель Давида Ойстраха: "Деточка, сыграй мне эту фразу, как вкусный борщ"
Соломія Крушельницька в образі Аїди на фото 1900 року
Патрік Генрі Хьюз: незрячий хлопець, який став віртуозним музикантом
Київський король світового фортепіано
Як вибрати музичну школу і не помилитися?
Українські "Варіації" у Скандинавії
Вуличним музикантам у Львові заборонили виступати без дозволів. Як все працює на практиці?
Чого найбільше боявся Фридерик Шопен?
Дует батька і сина Бочеллі
Музика пам'яті
Класична музика в контексті реклами і маркетингу
Вересень: творчий пошук ідей
Дні музики Мирослава Скорика у Львові
      © 2008-2018 Music-review Ukraine