Особистість |
|
|
Афіша
Аудіо
Відео
Записи
Контакти
|
Ігор Савчук
м. Київ
фортепіано
Загальні відомості
Творча біографія
Творчий доробок
Репертуар
Публікації
Савчук Ігор Борисович (нар. 7.02.1973, Волинь) - науковий співробітник лабораторії мистецтва новітніх технологій ІПСМ АМУ.
Закінчив фортепіанний факультет Львівської національної музичної академії ім. М. В. Лисенка (клас доц. І. Г. Пижик, 1997).
1997-2001 - аспірантура на кафедрах камерного ансамблю (творчий керівник - проф. І. С. Царевич) та історії української музики (науковий керівник - проф. М. Д. Копиця) Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського.
Кандидат мистецтвознавства (2006). Тема дисертації: «Екзистенційні мотиви світовідчуття модерністського Майстра на прикладі камерної музики 20-х років ХХ століття в Україні».
У червні 2001 року став Лауреатом міжнародного музичного конкурсу «Мистецтво ХХI століття» (камерний ансамбль, ІІ премія).
Як виконавець-піаніст активно пропагує сучасну фортепіанну, камерно-інструментальну музику.
Неодноразовий учасник фестивалів сучасної музики: «Київ Музик Фест», Фарботони, «Форум музики молодих» у різних камерно-інструментальних складах. У рамках фестивалів мав монографічні концерти, де виконував маловідому фортепіанну музику польських композиторів Львівської композиторської школи першої половини ХХ століття З. Кассерна та Ю. Коффлєра.
Він часто співпрацює з відомими українськими виконавцями, лауреатами міжнародних конкурсів - Валентиною Андрєєвою, Оксаною Казанцевою, Геннадієм Кабкою та іншими відомими українськими музикантами.
Є першим виконавцем творів сучасних українських композиторів, зокрема, Марини Денисенко та Олександра Козаренка. Також мав гастрольні поїздки Україною та закордоном.
Основні наукові публікації:
- Метод «вільної інтерпретації» на прикладі Сонати для скрипки та фортепіано тв. 19 (1926) Бориса Лятошинського (до питання про філософсько-естетичні засади творчості композитора. 20-ті роки) // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. - К., 2000. - Вип. 8: Музичне виконавство, кн. 5;
- Екзистенційні мотиви світобачення Бориса Лятошинського (екскурс 20-х років) // Київське музикознавство: Зб. статей. - К., 2000. - Вип. 5;
- Постать майстра в об’єктиві екзистенціального діалогу культурних традицій // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського: Культурологічні проблеми української музики (Наукові дискурси пам’яті академіка І. Ф. Ляшенка). - К., 2002. - Вип. 16;
- Екзистенціальна гра у тексті 24 прелюдій для фортепіано Івана Карабиця // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. - К., 2003. - Вип. 31;
- Екзистенціальний міф про модерністського митця: Смислові коди камерно-вокальної творчості Бориса Лятошинського та Ігоря Белзи // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. - К., 2005. - Вип. 36;
- Міф про схід як спосіб відчуження від зовнішнього світу: Екзистенціальне як символ тексту «Трьох романсів на вірші китайських поетів» Б. Лятошинського // Студії мистецтвознавчі. - К., 2005. - Ч. 8 (12): Театр. Музика. Кіно;
- Інтертекстуальні зноски в трьох романсах Б. Лятошинського на вірші китайських поетів // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. - К., 2006. - Вип. 55;
- «Український квінтет» Б. Лятошинського. До питання про формотворчу цілісність // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. - К., 2008. - Вип. 74;
- Естетичні реалії екзистенційного в українському модерністському мистецтві 1920-х років // Музична україністика: Сучасний вимір. - К., 2008. - Вип. 2. Відповідальний редактор інформаційно-ілюстрованого часопису ІПСМ АМУ «Арт-Курсив» (з 2008).
2013 вересень 13 п'ятниця |
|
|
|
м. Київ, Конференц-зал Центрального державного архіву-музею літератури і мистецтва України
Концерт «Перлини камерної музики»
Конференц-зал Центрального державного архіву-музею літератури і мистецтва України |
|
[
|