Престижний грант уряду Італії виграв український баритон Петро Остапенко | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Престижний грант уряду Італії виграв український баритон Петро Остапенко
Остапенко Петро
Престижний грант уряду Італії виграв український баритон Петро Остапенко
Восени — в «Ла Скала»
30 липня 2013, вівторок
Поширити у Facebook

Петро Остапенко. ФОТО АРТЕМА СЛІПАЧУКАНавесні до нашої столиці приїжджав президент Академії театру «Ла Скала» П’єр Андреа Шеваллард і в Національній музичній академії України відбулися прослухування молодих співаків, котрі бажають продовжити своє навчання в легендарному міланському театрі.

— Ми хочемо відродити практику стажування найталановитіших молодих українських оперних співаків у Мілані, як це було в 1960—1970 роках. Уряд Італії заснував грант, який дає можливість вокалістам із різних країн удосконалювати свою майстерність.

На навчання, після іспитів, набирається всього 10 чоловік! За два роки студенти проходять курс спеціальної підготовки, в якому виступи на сцені «Ла Скала» стають завершальним етапом у їхньому навчанні», — розповів Посол Італії в Україні Фабріціо Романо.

— Після прослухування було відібрано три вокалісти: баритон — Петро Остапенко і два сопрано — Юлія Литвинова і Наталія Усатюк.

Усі співаки дуже добре виступили в Мілані, — підкреслив директор Італійського інституту культури Нікола Франко Баллоні, — однак в десятку щасливчиків потрапив лише Петро Остапенко. Саме він проходитиме дворічне стажування в Академії театру «Ла Скала».

Цього року П. Остапенко закінчив НМАУ (клас Анатолія Мокренко). З 2010-го виступає як артист-вокаліст Київського національного академічного театру оперети. Дебютував у невеликій ролі Франсуа у виставі «Звана вечеря з італійцями» Ж. Оффенбаха. Глядачам артист запам’ятався як Фреді («Моя чарівна леді» Ф. Лоу), Принц Ерік («Білосніжка та семеро гномів» В. Домшинського), Блінд («Летюча миша» І. Штрауса), Оттокар, слуга Зупана («Циганський барон» І. Штрауса). З початку листопада у Петра розпочнеться новий етап у житті — навчання в Мілані. Як проходили іспити, і яким він бачить своє майбутнє — співак розповів «Дню».

— Фактично довелося пройти чотири відбіркові тури. Спочатку кастинг в Києві, потім три тури в Мілані. Жюрі відібрало 45 чоловік. Перший етап відбувся в репетиційному залі «Ла Скала» і ми виконували по два твори, — підкреслив Петро ОСТАПЕНКО. — Один твір на власний вибір, а другий — за бажанням суддів. Другий і третій етап прослухувань проходили на сцені «Ла Скала». Всього потрібно було виконати вісім творів: шість арій і два романси (або дві духовні арії з кантат або ораторій).

У третьому турі заспівав арію графа ді Луна з «Трубадур» Верді й комічну арію Заїки з ліричної опери Le maschere («Маски») Москаньї. Жюрі відібрало всього 10 співаків. Я виявився єдиним баритоном. Відчуваю себе іменинником. До конкурсу переважно готувався самостійно. Буквально до останнього дня не знав — їду до Мілану чи ні? На іспити потрібно було їхати за власні кошти. Зараз активно підтягую італійську мову. Я її знаю, однак не досить добре, щоб вільно висловлюватися. Заняття в Академії розпочнуться 4 листопада, а ось з трупи Київської оперети доведеться звільнитися, оскільки два роки керівництво не триматиме мені місце в штаті.

Грант уряду Італії дає стипендію, на яку можна прожити в Мілані, але з цього року керівництво Академії вирішило брати плату за навчання, і це вже проблема. Шукаю спонсорів. Я дуже вдячний керівництву Італійського інституту культури в Україні та італійським дипломатам за допомогу в багатьох питаннях.

Мрію, що коли закінчу стажування в Академії «Ла Скала», то зможу виступати у різних театрах не лише в Україні, але й за кордоном. Назавжди виїжджати з Батьківщини я не хочу!

===============
До фінальної частини відбору, яка складалась з трьох турів, були допущені 44 кандидати з Італії та всього світу, в тому числі і три випускники Національної музичної академії України ім.. П.І.Чайковського).

До II туру фінальної частини дійшла також Наталія Усатюк (сопрано), до III туру - Юлія Литвинова.

Повний курс навчання у Вищій академії для оперних співаків Театру «Ла Скала» триває 2 роки. На 2013/2015 навчальні роки виділено всього 10 місць.

За віком кандидати повинні бути молодші 29 років, і мати диплом спеціаліста або магістра.


Автор: Тетяна Поліщук
Виконавці: Петро Остапенко
Навчальний заклад: Національна музична академія України ім. П.І. Чайковського
Джерело: Газета "День"



Інші:

Станція, або розклад бажань: друга прем’єра за тиждень
Проєкт «Спадок» спільно з Музеєм Ханенків представляє альбом романсів на тексти класиків і обробки народних пісень ХХ століття
Королева українського театру. Як Марія Заньковецька "поставила на місце" Росію ще в XIX столітті і відреклася від родини заради сцени
Актор та керівник головного столичного театру звернувся до українців за кордоном
У Києві відбулася світова прем’єра першої опери Бортнянського, яка вважалася втраченою
«Театральна вечірка non stop»
Закарпатський народний хор увійшов у свій 79-й концертний сезон і розпочав підготовку до 80-літнього ювілею
НОВАТОРСЬКА ОПЕРА-КАБАРЕ «ТГШ. ПОДОРОЖ У ЧАСІ»
ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ КОРИФЕЯ УКРАЇНСЬКОГО ОПЕРНО-ХОРОВОГО МИСТЕЦТВА ЛЬВА МИКОЛАЙОВИЧА ВЕНЕДИКТОВА (1924 – 2017)
Станіслав Людкевич і Василь Барвінський, які не дали затихнути українській музиці
Духовність Центральної Європи в музиці: від Пендерецького до Пярта
Мистецтво неможливого
Пам’яті тої «Рути»
«Арсенал» Довженка в Берліні: Історія, яка резонує і через століття
Мельпомена Таврії
Зараз 11 наших людей у війську, - очільник Національної оперети Струтинський
Полон в росії замість фестивалю в США: музиканти з миколаївської 36-ї бригади перебувають у неволі
10 мудрих цитат легендарного актора Богдана Ступки про життя, любов та Україну
Ярослав та Інгігерда. Тисячолітня українсько-шведська історія кохання на фестивалі Bouquet Kyiv Stage- 16 серпня
”ВІД СЯНУ до ДОНУ”
Геніальний тенор
Змушували відкопувати тіла вбитих маріупольців: історія музиканта військового оркестру
Ukrainian Freedom Orchestra втретє зазвучить у світі
У музеї на Кіровоградщині діє виставка, присвячена ювілею відомого композитора і диригента
Опера «Тарас Бульба» лютого патріота Миколи Лисенка. Як її подати світові у час війни з росією?
Українсько-польські музичні мости Фонду “Pro Musica Viva”
ОПЕРА В ЕПОХУ ЗЛОДІЙСТВА
ЄВРОБАЧЕННЯ - МУЗИКА І НЕ ТІЛЬКИ
Правила ринку: агент Линів пояснив, чому диригенти виконують твори російських композиторів
В Мюнхені запрошують на «Страту» та «Дванадцяту ніч»
Національна опера України поставить оперу "Конотопська відьма"
Українська опера Chornobyldorf виборола Премію Королівського філармонічного товариства
А ви знали, що Шевченко міг би стати й відомим музикантом?
Премʼєри в імʼя Перемоги
ЛІТЕРАТУРА З МУЗИКИ, МУЗИКА З ЛІТЕРАТУРИ
«Незламні»: музичне послання українців у другу річницю початку повномасштабної війни
«Десять років чекаємо на перемогу»: історія оркестру, який двічі з дому вигнала війна
Найкращий концерт Кіровоградської філармонії - попереду. Він буде присвячений Дню перемоги!
Музичні інструменти змінили на автомати: історії артистів театру Одеси
Оновлений репертуар, літній фестиваль та інтерактивна "Ластівка Щедрика": майбутнє Івано-Франківської філармонії в баченні Володимира Рудницького
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
43.jpg