В театрі опери та балету прем'єра - балет "Великий вальс" на музику Йоганна Штрауса | Music-Review Ukraine
Головна
Новина
В театрі опери та балету прем'єра - балет
В театрі опери та балету прем'єра - балет "Великий вальс" на музику Йоганна Штрауса
8 червня 2019, субота
Поширити у Facebook

Романтична легкість на сцені вимагає великої закулісної роботи: репетиції, масштабні декорації, купи нових костюмів, а перед тим — вивчення особливостей історичної епохи. У Дніпропетровському академічному театрі опери та балету готують прем’єру — «Великий Вальс» на музику Йогана Штрауса. Це буде хореографічна вистава в трьох діях про любовні пригоди австрійського композитора. Журналісти 9 каналу вирішили не заважати артистам балету, натомість попросилися у цехи — бутафорський і пошивочний. Рідкісні кадри зібрав Кирило Бережний.

Нова постановка додає роботи не лише артистам балету. Близько 200 сценічних костюмів для «Великого вальсу» — завдання пошивочного цеху. І тут, пояснюють майстрині, їм доводиться балансувати. Художник-постановник вимагає історичної достовірності, а хореограф і виконавці — легкості та зручності.

Лариса Тарасюк, художник-модельєр, начальниця пошивного цеху: «Мы начинаем работу с эскизов художника. Он нам заказывает то, что он хочет. Он подбирает ткани. Мы все соблюдаем. Требование Зои Кавац, хореографа, были, чтоб костюм работал. А нам еще надо и чтобы то, что задумал художник — соответствовало его задумке. Там оборок одних, чтобы пена была в канкане — больше 120 метро в каждом платье. Это много. А когда вчера одели — смотришь, а вроде и не сильно много. А сколько девочки работы перевернули — это мощно». Вікторія, майстрина пошивочного цеху: «Это юбка от тирольского костюма. В этой юбке 6 слоев ткани. Они объемные. 5-й слой добавляю». Валентина, майстриня пошивного цеху: «Сложности, что работу нужно быстро сделать. А работа требует большого внимания. Потому что много ручной работы. Но стараемся успеть в срок».

«Великому вальсу» — великі декорації. Нам показують усе закулісся, і стає зрозуміло чому глядач ніколи ці речі не бачить зблизька.

Вікторія Алхімова-Котова, начальниця декораційного цеху: «На этот спектакль 5 огромных задников. Размер 18 на 11 метров, 200 метров кубических. Сложность — увеличить маленькую картинку на этот объем и показать, показать свет и тени, перенести рисунок, чтоб не было искажений. Потому что, когда он лежит — ты видишь по одному. Когда висит вертикально на зрителя — это такие искажения ужасные. Короче, нужно правильно построить для начала. Потом уже расписывать в цвет. Это у нас вот эта часть. Это самый центр, который должен быть прописан для зрителя. Если здесь кулисы чуть-чуть перекрывают его, то центр должен быть идеальный».
Бутафорний цех до прем’єри майже готовий — усі замовлені предмети вже зробили.

Олег Попов, начальник бутафорного цеху: «Балюстрада, скамейка, 6 колонн, подиумы — 6 шт, люстры, зонтики у нас готовы. Процентов на 80-85 работа готова. Тут как-бы — денек и все, денек — и все выдаем. Как правило, тут профессий, наверное, десятка 2 используется, чтобы создать спектакль».

Вистава масштабна не лише за оформленням, тут буквально танцюватимуть усі — і солісти, і кордебалет. Три години музики «короля вальсів», оновлена хореографія Зої Кавац і романтична історія — прем’єра 26 червня.
Майя Лебедєва, завідуюча літературною частиною театру опери та балету: «Там музыка вся фактически мажорная, очень лиричная. Потому что это личная история любви Штрауса к женщинам, переживания и ревности, и измены, и предательства — все, что в жизни человека встречается. То есть все это мы покажем в балете».


Концертна організація: Дніпропетровський академічний театр опери та балету
Джерело: 9 канал





Інші:

Музика – тіло образів, звук – дія: «Реквієм» Моцарта у Театрі Франка
Маестро, який творить музику серцем
12 листопада - Всесвітній день балету
Капела «ДУМКА» відправиться на гастролі до Нідерландів
«Літні спогади»
Перелік літературно-мистецьких творів (довгий список) на здобуття Національної премії України імені Тараса Шевченка 2026
Класика під зорями «Моцартіана»
«Мавка» від творців балету “Тіні забутих предків”
Відомого співака-путініста ганебно вигнали з італійської сцени
Kyiv Baroque Fest – 2025
Анна Бурячкова розпочала роботу над фільмом «Gimme Shelter» за романом Ольги Сідоріної-Вілкінс
Золоті оплески Буковини
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №818/2025
«Школа танців Соломона Шкляра»
Закарпатські музейники та артисти створили відеопроєкт про звучання народних інструментів
Театри Лесі Українки та Івана Франка підписали «Меморандум про співпрацю»
Вечір пам’яті українського художника Анатолія Лимарєва
Виставка фотографій «Бруталізм. Італія» в Українському Домі
Примадонна Людмила Монастирська виступить у Харкові
Легендарна Carmina Burana знову пролунає у Києві!
KYIV BAROQUE FEST-2025
«Реквієм» в Одеській національній опері: мистецька спільнодія
Пам’яті маестро Богодара Которовича…
Київ офіційно отримав статус Міста музики ЮНЕСКО та приєднався до Мережі креативних міст ЮНЕСКО
Перформанс «Зерна» в Національній філармонії України
Мелодії рідного краю
Події Львівської філармонії у листопаді
Хор “Гомін” вирушає у великий тур Європою
Що послухати у листопаді у Національній філармонії?
Вітаємо маестро Володимира Сіренка з ювілеєм!
Міністерство культури офіційно перейменували. Це вже восьма зміна у назві
VI Всеукраїнський фестиваль-конкурс хорових колективів пам’яті К. К. Пігрова 2025
Катарсис у звуках: «Реквієм» Євгена Станковича…
«Віртуози Львова» виступлять на фестивалі класичної музики «Буковинський листопад»
Світова прем’єра у Львові: Концерт для органа з оркестром Олександра Родіна
Український «Летючий Голландець» у Данії: опера й анімація для дітей
Фільм «Куба&Аляска» отримав нагороду на кінофестивалі в Римі
Теплий листопад у Львівському органному залі
Листопад натхнення в Музеї Соломії Крушельницької та Станіслава Людкевича
Україна потребує більше реставраторів та рятувальників культури – висновок брифінгу в Академії Бойчука
      © 2008-2025 Music-review Ukraine