На хвилях електронної музики. ЕМ – ВІЗІЯ | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
На хвилях електронної музики. ЕМ – ВІЗІЯ
Загайкевич Алла
На хвилях електронної музики. ЕМ – ВІЗІЯ
ХХІ Міжнародний музичний фестиваль «Київ Музик Фест»
29 вересня 2010, середа
Поширити у Facebook

29 вересня у залі Інституту проблем сучасного мистецтва, де відбувся концерт електронної музики, організований куратором проекту «ЕМ-ВІЗІЯ-2010» Аллою Загайкевич, зібралася переважно молодь. Місць вистачило далеко не всім. Тому стояли і сиділи просто на підлозі.



А послухати й справді було що. Наприклад, цікаве поєднання віолончелі з електронікою у творі «ALLOYS» хорвата Бориса Якоповича (віолончель – Юлія Бєлоусова, електроніка – Алла Загайкевич).

Юлія Бєлоусова (віолонче

Ще екзотичніше звучав у такому сполученні іранський інструмент сантур у композиції «KHAMSA» Анастасії Архангородської (вона ж – біля пульта електроніки).

Амір Хатаї (сантур)

Цей інструмент підкорився не лише Амірові Хатаї з Ірану, а й українці Марині Фрідман, яка, до речі, показала і власний твір «2 TODAY» для труби (Олександр Зборовський) та електроніки (Алла Загайкевич).

Олександр Зборовський (труба)

Якщо у першому відділенні презентувалися роботи студентів і випускників Національної музичної академії України імені Петра Чайковського, то у другому виконувалися твори відомих композиторів – приміром, «PERSEY-BETA-ALGOL» для електрогітари (Дмитро Данов)
Дмитро Данов (електрогітара)

та електронного запису Людмили Юріної і «Медитація пам'яті Валентина Раєвського» для аудіофайла та скрипки (Назім Амедов із Ялти) Святослава Крутикова.

Назім Амедов (скрипка)

Останній виставив також власну картину «Людина світла», написану за місяць до «Медитації», яка стала своєрідним камертоном для народження музики.

Картина Святослава Крутикова «Людина світла»

Молодий композитор Данило Перцов, який щойно повернувся із Польщі після навчання у Краківській академії музики, виконав свій «REQUIEM AETERNA» для голосу та електроніки. Слухачі активно співпереживали з автором, який, до слова, залишився незадоволений результатом.

Композитор Ланило Перцов

У третій частині концерту Алла Загайкевич представила «Electroacoustic's ensemble», котрий здійснив українську прем'єру перформансу «NORD/OUEST» (світова відбулася у Любліні). У цьому творі дивовижно поєднується автентика Рівненського Полісся з електроакустичним мистецтвом. У колективі – віртуозний скрипаль Сергій Охрімчук, він також грає на сопілці й співає, вокалістка Мар'яна Мархель, ударні – Вадим Йович, композиція, імпровізація, терменвокс та електроніка – Алла Загайкевич.
– «NORD/OUEST» у моєму житті – не випадкова річ, – розповіла Алла Загайкевич, – тому що я особисто записувала поліський фольклор як учасниця ансамблю «Древо». У своїй композиції я намагалася примусити електроніку «співати» так, як звучить народна пісня.

Матеріали надані редакцією журналу «Музика»


Автор: Наталія Зінченко
Фото: Микола Завгородній
Композитори:Алла Загайкевич
Концертний зал: Інститут проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України
Конкурс (фестиваль): Міжнародний музичний фестиваль "Київ Музик Фест"
Джерело: Журнал "Музика"


Фотоальбом:Фотоальбом



Інші:

В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
101003_065.jpg