Огляд концерту в рамках проекту “Різдвяне сузір’я зірок” | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Огляд концерту в рамках проекту “Різдвяне сузір’я зірок”
Кравченко Наталія
Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України
Муніципальна академічна чоловіча хорова капела України ім. Л. Ревуцького
Сіренко Володимир
Огляд концерту в рамках проекту “Різдвяне сузір’я зірок”
Концерт авторського проекту заслуженої артистки України Наталії Кравченко
17 січня 2009, субота
Поширити у Facebook
images/articles/3/mini_2.jpgimages/articles/3/mini_14.jpgimages/articles/3/mini_10.jpg
17 січня 2009 року на сцені Національної філармонії України відубувся черговий концерт авторського проекту заслуженої артистки України Наталіії Кравченко “Різдвяне сузір’я зірок”.

Як було зазначено в анонсах столичної преси - даний концерт у собі об’єднував одразу три кити мистецтва - мистецтво фортепіаної гри, вокалу та віолончелі.

Проте вже з перших хвилин концерту на столичного слухача чекав різдвяний подарунок. Замість обіцяного виступу заслуженої артистки України Марії Ліпінської (мецо-сопрано) під овації на сцені з’являється Муніципальна академічна чоловіча хорова капела України ім. Л.Ревуцького (художній керівник і головний диригент – народний артист України Б.Антків). У виконанні колективу звучать щедрівки до свята “Водохреща”. Отже Свято розпочалось.


Головною дійовою особою першого відділення стала заслужена артистка України Наталія Кравченко (фортепіано), автор ідеї проекту “Різдвяне Сузір'я Зірок”. Низку останніх концертів Н. Кравченко проводить у тісній співраці з відомим російським віолочнелістом Олександром Князєвим, чим і збирає слухацьку аудиторію.


Заслужена артистка України Наталія Кравченко (фортепіано)

Приємним є той факт, що україський виконавець виніс на россуд публіки один з, мабуть, найоригінальніших варіантів виконання концерту Р. Шумана, який призвів до явної спантеличеності у лавах професійних музикантів та поціновувачів академічної музики...

Концертному виконанню передував вихід на сцену Національного заслуженого академічного симфонічного оркестру України, головного диригента - народного артиста України Володимира Сіренка, та...асистента солістки. Адже, як виявилось незабаром - солістка, Заслужена артистка України Наталія Кравченко виконувала твір по нотах.

Заслужена артистка України Наталія Кравченко (фортепіано)

Треба віддати належне оркестру та диригенту, які, упродовж виконання твору, неодноразово “ловили” солістку, незважаючи, часом, на невпевнену гру та проявили неябияку професійну тактовність.

Народний артист України Володимир Сіренко

На завершення виступу Н. Кравченко та першого відділення серед поздоровлень слово взяла одна з першіх викладачів піаністки, привітав з даною святковою подією аудиторію, а батьків автора проекту з талановитою донькою та вдалим концертом...


Заслужена артистка України Наталія Кравченко (фортепіано)

Публіка з нетерпінням чекала на друге відділення. Після антракту, за умови ротації,у партері, більшість вільних місць було заповнено новоприбулими слухачами.

Забігаючи наперед , слід зазначити, що очікуваний виступ пана Князєва дійсно не залишив нікого з слухачів байдужими.

Деяким з слухачів є відомий Концерт для віолончелі з оркестром угорського композитора А. Дворжака, у виконанні саме цього віолончеліста декілька років назад на сцені Національної філармонії. Але ажіотаж, мабуть, був пов’язаний як з самим виконавцем, так з тою ситуацією, що він грав вже не у складі тріо (Проект Н.Кравченко – Л.ван Бетховен.Концерт для скрипки, віолончелі та фортепіано з оркестром) і камерно-інструментальному (Проект Н.Кравченко), а саме наодинці.


Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України та Олександр Князєв(віолончель)

З перших аккордів віолончелі відобразилася деяка автономність соліста у грі з оркестром. Несамовите агресивне звучання йшло врозлад з Надромантичним. А непереборне бажання нав’язати власне бачення не знаходило можливим відгуку у грі оркестру.


Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України та Олександр Князєв(віолончель)

Виконання поступово перетворювалося на виставу, акторське мистецтво, підміняючи і розосереджуючи увагу слухача. Натомість кожен рух ніби вказував на імпровізацію та пошук - і це неодмінно далося взнаки вже у творчій реалізації.


Олександр Князєв(віолончель)Олександр Князєв(віолончель)

Концерт не мав залишити стороною біс...Й.С.Бах

«Учень не може бути вищим за свого вчителя; проте, й вдосконалюючись, буде всякий, як вчитель його.»

Лука, VI:40
Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України та Олександр Князєв(віолончель)

Прелюдія з сюїти №1 та Жига з сюїти №3 для віолончелі соло.


Післямова: Два зображення, два обличчя - одна Людина.

Заслужений артист Росії Олександр Князєв, віолончель.


Олександр Князєв(віолончель)Олександр Князєв(віолончель)


Автор: Есфірь Лазарева
Фото: Сергій Пірієв
Колективи: Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України, Муніципальна академічна чоловіча хорова капела України ім. Л. Ревуцького
Виконавці: Наталія Кравченко
Диригенти: Володимир Сіренко
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України



Інші:

В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
100724_08.jpg