Кореєць переміг у найпрестижнішому музичному конкурсі в Україні | Music-Review Ukraine
Головна
Новина
Кореєць переміг у найпрестижнішому музичному конкурсі в Україні
Ермінь Йожеф
Кореєць переміг у найпрестижнішому музичному конкурсі в Україні
29 квітня 2017, субота
Поширити у Facebook

У Києві закінчився ХІ Міжнародний конкурс молодих піаністів пам'яті Володимира Горовиця.



З 17 по 27 квітня виконавці з 13 країн змагалися за звання кращих.

Перемогу здобув піаніст з Південної Кореї Кім Джунхі. Другу і третю премію отримали українці Дмитро Чоні та Олександр Леонов. На четвертій сходинці Лань Байчао з Китаю. П'яте місце виборов білорус Денис Линник і шосте — українець Станіслав Гуминюк.

Щороку піаністів судить міжнародне журі найвищого рівня. Цьогоріч до складу журі увійшли Марія Муравська (Польща), Норма Фішер (Велика Британія), Авададжин Пратт (США), Франческо Лібетта (Італія), Микола Сук (США) і Йожеф Єрмінь (Україна). Очолив журі український композитор Олексанлдр Злотник.


Норма Фішер судить конкурс Горовиця не вперше:

- Рівень цього конкурсу дуже високий. Але цього року паралельно з ним у Тель-Авіві відбувається фортепіанний конкурс імені Артура Рубінштейна, тому частина сильних виконавців поїхала туди.

- На мене найбільше враження справив китаєць Лань Байчао, який грав у другому турі Прокоф'єва – зізнається Йожеф Ермінь. - Це феноменально: в такому віці грати в такому екстремально повільному темпі цю головну тему страшенно складно. Таке враження, що він тут навчався — наскільки близькі йому ці образи - вся ця билинна сфера Прокоф'єва.


Українські виконавці багато в чому перевершують своїх зарубіжних колег. Однак українська школа досі більш орієнтована на ритмічну, "поетичну", гру. Натомість за кордоном піаністи освоюють речитативну гру, яку можна порівняти з прозою — каже Йожеф Ермінь:

- Різниця особливо помітна у виконанні бароккової музики, особливо Баха, і класичної музики — Гайдна чи Моцарта. Західні виконавці мають більше розуміння артикуляційних моментів барокової музики. У наших же музикантів є певні проблеми з артикуляцією, фразуванням у класичній музиці, і особливо в барокковій. Але що стосується майстерності, технічної підготовки, школи, то тут наші музиканти не уступають абсолютно зарубіжним. Загалом же у наших піаністів трошки романтичний підхід до класичної музики. Хоча ті з наших, які вчаться на заході, уже по-іншому це грають. Артикуляція — це проблема фразування, штриха. Це мова цієї музики. Як у мові є коми, тире, так і в музиці. Наші музиканти грають більше ямбами і хореями. В іноземців — більш речитативна гра, прозова.



Уже кілька років поспіль найсильніші артисти на конкурс приїжджають з Південної Кореї і Китаю. Цей сплеск - природний результат роботи з дитинства — каже голова журі Олександр Злотник:

- На сьогоднішній день в Китаї 25 мільйонів дітей до 10 років грають на фортепіано. Японія, Китай, Корея ставлять на перше місце виховання в дітей духовності. Тому ми бачимо результат. Китайцям притаманна більше технічність, а корейцям — емоційність. Але іноді збігається і те, і інше в одному виконавцеві. Найвищу оцінку корейцю Кіму Джунхі поставили всі члени журі. Він виборов її виконанням Третього концерту Рахмінінова.

Якщо твір виконують більше 50-ти років, він стає класикою, і судді оцінюють також традицію його виконання. Якщо піаніст грає молодші твори - оцінюють більше майстерність виконавця і його школу. Адже свою виконавську школу має кожна країна.

За тиждень змагань не всі члени журі могли оглянути Київ. Однак це зробив італійський гість Франческо Лібетта.

- Я був в Україні лише чотири рази, - досі в у Львові й Одесі. Зараз у Києві вперше так надовго. Коли я приїхав сюди вперше, мав змішані відчуття. Уявляв усе тут для себе екзотичним, російським. Коли ж потрапив сюди, був вражений. Я з південної Італії. Живопис у моєму регіоні саме такий, який я побачив у Святій Софії і Києві. Це мені дає дивне відчуття, наче я приїхав додому, де не був протягом багатьох років. Дуже дивно — тому що тут все нове і знайоме водночас.

Конкурс молодих піаністів імені Володимира Горовиця проводиться в Україні з 1995 року. Він єдиний з-поміж українських музичних змагань, який входить до Всесвітньої федерації музичних конкурсів.


Діячі мистецтв: Йожеф Ермінь
Навчальний заклад: Київський інститут музики імені Р. М. Глієра
Конкурс (фестиваль): Міжнародний конкурс молодих піаністів пам'яті Володимира Горовиця
Джерело: Gazeta.ua





Інші:

14 червня у філармонії засяє Сузір'я Євгенії Мірошниченко
Стали відомі імена українських митців, які стажуватимуться в Метрополітен-опера
У Львові презентували перформанс "Розстріляне Відродження: голоси крізь час"
Юрій Федоряка може знову очолити обласну філармонію
Корифей Національної філармонії Анатолій Паламаренко в проєкті Анатолія Матвійчука
13 червня - відкриття фестивалю української музики в українському кіно Soundtrack:Ukraine
Сумська обласна філармонія закінчила 86-й концертний сезон
У російському полоні вже третій рік перебувають учасники трьох військових оркестрів з Маріуполя
DOMUM
11 червня у філармонії особливий концерт. Еротична Арфа і войовнича Туба: любов і сила
"Греммі в бароко": українська опера отримала престижну музичну нагороду
“Діалоги кармеліток” - вперше на українській оперній сцені!
У Черкасах виступила Людмила Монастирська
Вітаємо з Днем журналіста!
Український реліз "Українське бароко: Concordacii Animos"
Це захват: на музичному конкурсі у Бельгії переміг українець – з ним сфотографувалася королева
8 червня у Національній філармонії гастролі Симфонічного оркестру Львівської національної філармонії з двома прем`єрами
“Соля”
Український скрипаль вперше в історії виграв першу премію музичного конкурсу Queen Elisabeth Competition
День народження органа запрошують святкувати у Львівському органному залі
Олена Зеленська на концерті класичної музики
Зразковий хор "Gloria" з Житомира на Міжнародному конкурсі у Польщі виборов "золото" в трьох номінаціях та спецприз
Розпочинається Восьмий Відкритий міжнародний музичний маратон пам'яті Василя Сліпака WLIVE
«Київ-Класик» дав концерт у Сіетлі і зібрав кошти для лікування та реабілітації українських дітей з лікарні «Охматдит», постраждалих від російської агресії
«Арво Пярт: З тиші» Пітера Бутенєва
Червень з Національною філармонією
«Дударик» у супроводі естрадного оркестру співатиме «Пісні перемоги» у Львівській філармонії, щоб зібрати кошти для ЗСУ
Червень в Органному залі: музика, яка підтримує, події, які запамʼятовуються
У Лондоні британський оркестр виконав повністю українську симфонічну программу
 Львові відкрили виставку до 120-річчя прем’єри опери «Мадам Баттерфляй»
Симфонія «Любов» Богдани Фроляк: світова прем’єра 2 червня
Червень в Національній опері України
1 червня у на сцені Національної філармонії України прем`єра нового мюзиклу "Бременьскі музики"
Оперний етюд на одну дію «На русалчин Великдень»
В Ужгороді перейменують вулицю Василя Сурикова на вулицю Мирослава Скорика
Літо розпочнеться з музичного фестивалю у Рівному
Урочисте відкриття малого залу ім. Олександра Тищенка
Київська опера - 31 травня - 2 червня
Концерт Фестивального оркестру KharkivMusicFest: зустріч Борткевича та Брамса
“Украдене щастя”
      © 2008-2024 Music-review Ukraine