Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
23 червня, неділя

Прима-балерина Національної опери України Христина Шишпор почала займатися балетом з 4 років, вже в 16 отримала пропозиції від декількох театрів. У тому числі Великого театру Росії та Віденської державної опери. Однак відхилила всі пропозиції заради роботи в Києві, ставши тут світовою зіркою.



Про здібності і рекорди

Мій рекорд з фуете – свідчення того, що багаторічна наполегливість і титанічна праця неодмінно призводять до перемог. Не кожна людина зможе крутити таку кількість фуете, ба навіть взагалі їх робити. У даному випадку мова йде не просто про 48 обертань. Їх я можу виконати хоч зараз. Складність того рекорду полягала у тому, що на момент його встановлення йшов вже третій акт вистави, коли ти вже не відчуваєш лівої ноги і немає перерви в па-де-де. І ти виходиш на вже дуже натруджену ногу.

Більшість балерин не витримують навіть 32 обертань, що вже казати про 48. А я зважилася на цей експеримент, насамперед, щоб випробувати себе: зможу чи ні.

Про те, як досягати свого, коли в тебе не вірять

Ми з батьками вирішили, що я спробую вступити до хореографічного училища. Але мене туди не взяли. Сказали: балериною мені не бути. Не зарахували і до Школи мистецтв, порадивши грати на скрипці.

Про те, як падати і знову підніматися

Ми ж не роботи. Тож може трапитися, що завгодно. Ти можеш і послизнутися, і впасти.

Навіть світові зірки падали на сценах. Ніхто від цього не застрахований. Я теж падала, і не раз. Памятаю, танцювала "Жизель" - і зі шпагату у стрибку гепнулася. Аж ахнула. І зі мною ахнув весь зал. І нічого. Звелася – і продовжила танцювати.

Про пристрасть до своєї справи

Мої друзі завжди сміються, називають надлюдиною, яка завжди працює, йде на роботу попри те, що було напередодні ввечері. Інакше не можу. Що би не трапилося, як би не почувався – йдеш і працюєш над собою Христина Шишпор

Про відсутність права на помилку

Ми не маємо права на помилку.

Ми виходимо – і опиняємося віч-на-віч з глядачем. Відмотати назад плівку не вдасться. На сцені у тебе є лиш мить. І ти або використовуєш її, або ні.

Про страждання і прихований біль в балеті

Коли балерина заходить за куліси – краще її не бачити. Танцювати балет – неймовірно важко. Часом після виступів ти відчуваєш напад задухи. Здимаються судини на ногах і обличчі. Але вже за п’ять хвилин усе минає – і ти знову перетворюєшся на принцесу. Таку, якою тебе бачать і люблять глядачі. Якщо ж все добре, після спектаклю я перебуваю в ейфорії.

Але і вона минає. Досить швидко адреналін спадає, починаєш відходити. Іноді я навіть відчуваю щось на кшталт депресії. Бо ж спектакль завершився – а хотілося ще так багато зробити, встинути.

Про найпристраснішу публіку

Минулої весни я вперше побувала у Бразилії.

Не очікувала, що ця країна мені настільки сподобається. Ми виступали у Ріо-де-Жанейро на величезному майданчику під відкритим небом, перед 20 тисячами глядачів на трибунах. Танцювали "Дон-Кіхот". Зустрічали нас неймовірно: і аплодували, і тупотіли, і не відпускали, постійно викликали на "біс". Коли публіка вдячна, ти можеш і 25 вистав на адреналіні станцювати.

Про рішення залишитися працювати в Україні

Сьогоднішні випускниці хореографічних коледжів мріють підкорити Захід. Потрібно мати велику силу волі, щоб досягти чогось у нас. Залишитися і стати кимось в Україні – значно складніше, ніж за кордоном. От хтось і їде з нашої країни у пошуках легших шляхів до визнання, хтось – щоб заробити більше грошей. Я - залишилася. І не жалкую про це рішення. Бо змогла стати прима-балериною і виконую головні партії у багатьох спектаклях вдома, в Україні.


Джерело: obozrevatel.



Додати: Share on Facebook

Інші:

На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
Василь ВОВКУН: "Дайте нам відчуття опери нового століття"
«Доки буду викладати у Канаді, мої студенти знатимуть, де Україна»
Головний диригент оркестру Українського радіо Володимир Шейко: музика і нація - це сто відсотків об'єднані речі
Валерія БАЛАХОВСЬКА: "Орган - частина мого життя"
Чем классическая музыка обязана женщинам? Объясняет музыковед Фиона Мэддокс
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
Директор музичної школи Лисенка: ми маємо виховати аристократа і тоді буде країна аристократів, а не жебраків
Василь Вовкун: "До мого приходу у Львівську оперу аншлаги були рідкісним явищем"
Про музику як найшвидший шлях до серця
"Найкращий співак світу" Андрій Кимач: Після Консерваторії я працював на заводі у Польщі
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
"Iндустрій академічної музики в Україні катма"
Майкл Гуттман: "Мою скрипку звати Карло"
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Про подальшу долю навчальних закладів естетичного освіти в інтерв'ю ZN.UA.
Музика Дилецького у знаковому просторі
«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
Ольга Нагорна: «Мрію, щоб у кожному місті країни був оперний театр»
Наталія Пономарчук, шеф-диригент Київського камерного оркестру Національної філармонії України
Антоній Баришевський: "В Україні збільшується аудиторія, яка готова сприймати "складну" музику"
Головний учитель – це сцена! I ми вчимося все життя
«Керувати країною легше, ніж керувати оркестром»
Нове звучання забутої спадщини
Оркестр Національної філармонії України повернувся з гастролей по Китаю
Коли Нацрада з питань телебачення і радіомовлення оголосить форматний конкурс на 14 ФМ-частот в обласних центрах для розбудови мережі суспільного радіо «Промінь»?
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Новатор Луїджі Гаджеро
Керівниця Академічної капели Українського радіо Юлія Ткач: «Не знаю досконалішого явища, ніж хоровий спів»
Німецький режисер Штурм: "Україна може більше ставити Вагнера"
Тарас Демко з Органного залу: Найскладніше – дивувати далі
Пласідо Домінго у Києві
''Щось в країні відбувається'' – прима-балерина Національної опери анонсувала '' Лебедине озеро ''
Іван Остапович: "Диригент не повинен бути ідіотом"
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
81.jpg