Новина |
|
|
|
|
Містяни негативно сприйняли ребрендинг Дніпровського академічного театру опери та балету
11 серпня, понеділок
Поширити у Facebook
Днями Дніпровський академічний театр опери та балету презентував новий логотип. За задумом авторів, він символізує єдність класики та сучасності, стійкість міста й мистецтво, а також зв'язок сцени та глядача. Однак у коментарях на сторінці театру у Facebook ця ідея викликала справжній шквал критики, передає "Відомо".
Згідно з офіційною концепцією логотипа, який складається з двох ключових слів – "Опера" і "Дніпро" – він про гармонію, внутрішню силу й зовнішню красу, а також про театр, що розвивається, але не зраджує своєму корінню та класиці.

Новий логотип Дніпровського академічного театру опери та балету
"Слово "Опер" написане легко, витончено, мов музична партитура. Воно пульсує ритмом мистецтва, а делікатна хвиля під ним - це одночасно і музика, і річка, і тонка емоція.
Слово "Дніпро" масивне, чітке, монолітне. Воно створює відчуття міцності та стабільності, слугує основою, на якій стоїть наш театр, як і саме місто.
А хвиля, що з’єднує ці дві частини, це метафора зв’язку: між класикою і сучасністю, між мистецтвом і містом, між сценою та глядачем", – пояснили автори.
Більшість коментарів щодо цього рішення виявилися далекими від схвалення. Містяни розкритикували як колірну гаму (що у деяких викликало асоціацію з прапором країни-окупанта), так і шрифтові рішення.
Деякі з коментарів:
"Ці фарби не про оперу і не про балет. Крім того вони не гармоніюють. Так само як і ці два шрифти. І чому лого тільки латиною? В такому варіанті О з тим хвостом читається як Q. Щодо стильового рішення це могло б бути логотипом спортмайданчику або сільської футбольної команди, але ніяк не театру. Це просто дизайнерський жах, нажаль. І напевно ШІ";
"Ви не шуткуєте? Це ж не АТБ";
"Примітивна картинка, депресивна кольорова гама. Ще й підозріло нагадує кольори прапора країни- агресора";
"При всій любові до Дніпровського оперного театру, логотип засмутив. Він доречний до якогось спортивного клубу або чогось пов'язаного з будівництвом, але ніяк не з театром. Й кольори якісь тьмяні...";
"Ці логотипи для якоїсь коробки серветок, чи прального порошку, чи жуйки, чи шоколадки, але точно не театру";
"Мені нібито етикетка від пива".
Також містяни не зрозуміли, чому акцент зробили саме на опері, зовсім забувши про балет, яким театр також славиться серед поціновувачів мистецтва.
Адміністрація театру поки не відреагувала на хвилю критики.
Автор: Оксана Короленко
Концертна організація: Дніпропетровський академічний театр опери та балету
Джерело: vidomo.media
|