Світлий спомин під величну музику Брамса | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Світлий спомин під величну музику Брамса
Академічний муніципальний хор
Світлий спомин під величну музику Брамса
Твір Брамса „Реквієм”, виконаний об’єднаним хором та Львівським симфонічним оркестром під диригуванням Петера Маркса
22 листопада 2009, неділя
Поширити у Facebook
Львівський симфонічний оркестр під диригуванням Петера Маркса
Унікальний концерт, що відбувся у Вінниці 22 листопада, став першим з низки заходів, присвячених сумним роковинам Голодомору. Грандіозний твір Брамса „Реквієм”, виконаний об’єднаним хором та Львівським симфонічним оркестром під диригуванням спеціально запрошеного гостя Петера Маркса, справив сильне враження на вінничан.

Львівський симфонічний оркестр під диригуванням Петера Маркса

Для виконання урочистого твору геніального німецького композитора, за задумом начальника міського управління культури, заслуженої артистки України Ірини Френкель та засновника і керівника академічного муніципального хору „Вінниця” Віталія Газінського, було зібрано особливий колектив виконавців.


Академічний муніципальний хор „Вінниця”

Хор для виконання найвідомішого німецькомовного реквієму було складено з трьох камерних музичних колективів: львівської „Глорії”, муніципального хору міста Хмельницького та академічного муніципального хору „Вінниця”. Солістами запросили молодих та талановитих: вихованця вінницького музичного училища, а наразі випускника Одеської музичної академії Івана Газінського та випускницю Львівської музичної академії Марту Жехович. Керувати Львівським симфонічним оркестром було покликано 75-річного німецького диригента Петера Маркса, який уже не перший раз відвідує Вінницю.


Величний „Німецький реквієм” – це твір, над яким працював Йоганнес Брамс протягом багатьох років. Сум від втрати спочатку друга, а пізніше матері, німецький композитор перетворив на один з найбільш ліричних та світлих реквіємів. Не церковною латиною, а німецькою звучать слова втіхи, які примиряють живих з думкою про смерть, заспокоюють, обнадіюють, кличуть продовжувати жити. Кожна з частин твору закінчується світлою надією та сповненими любові обітницями – не про смерть, а про безсмертя людського духу розповідає нам композиторський геній.

Львівський симфонічний оркестр під диригуванням Петера Маркса

Вінницький слухач був щасливий почути цей потужний, трагічний, але просвітлений твір в такому чудовому виконанні. Зал Вінницького академічного музично-драматичного театру, заповнений вщерть прихильниками класичної музики, більше години насолоджувався злагодженим та насиченим звучанням семи частин прославленого твору. Вражена публіка підвелась і довго вітала виконавців овацією.

Львівський симфонічний оркестр під диригуванням Петера Маркса

Епічний розмах та прониклива лірика „Німецького реквієму” дала можливість замислитись над трагічними долями багатьох поколінь українців, кожному з слухачів пом’янути своїх предків. Важливо, що ця подія в культурному житті Вінниччини відбулася без гучних політичних промов та показових акцій – звучала лише геніальна виразна музика, яка здатна об’єднувати людей будь-якої національності та віросповідання.

Львівський симфонічний оркестр під диригуванням Петера Маркса


Автор: Лариса Тимченко
Фото: Максим Кушка
Колективи: Академічний муніципальний хор "Вінниця"





Інші:

Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
“Вечір аргентинського танго”
У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко
Рефлексії про втрачене та мрії про майбутнє
Французький віртуоз без нот на відкритті XIV Міжнародного львівського органного фестивалю
У Херсонському укритті провели обряд ворожіння
«Трубадур» – нова версія класики
«Король Артур» від Open Opera Ukraine: у пошуках героїв, сенсів та актуальних меседжів
“Ці діти ще не раз повернуться до концертного залу”
Обʼєднані сакральною спадщиною
Одеська опера тріумфально провела IX Міжнародний фестиваль мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері»
У Херсоні показали осінню терапію
Камерний оркестр імені Дмитра Ахшарумова виступив під орудою польського диригента
Зшивання країни нитками культури
Доступний театр: додатки Earcatch і Subcatсh презентували в Національній опереті України
Мікс жанрів
У Харкові пройшов фестиваль "Арфові Барви 2024: акустика та цифрові технології"
Сьогодні на Одещині відкривається міжнародний органний фестиваль ім. Теофіла Ріхтера
Віват, Схід Опера!
В Україні вперше пройшли концерти кримськотатарської симфонічної музики
Веселе хуліганство, але з тонким смаком
Післямова до фестивалю «Два дні й дві ночі нової музики»
Херсонці відвідали музично-терапевтичну програму
Символи війни у творах українських композиторок
Музика австрійського композитара, автора понад ста симфоній, звучала в чернігівській філармонії
Житомирська філармонія відкрила новий сезон виступом симфонічного оркестру з Черкас та столичного квартету тенорів
Національний президентський оркестр виступив у Кропивницькому з благодійним концертом 
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
100802_10.jpg