«Мистецтво, що не потребує перекладачів» | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
«Мистецтво, що не потребує перекладачів»
Національна заслужена академічна капела України
Оркестр
Макаренко Герман Георгійович
Савчук Євген
Скорик Мирослав Михайлович
«Мистецтво, що не потребує перекладачів»
З нагоди 226-ї річниці ухвалення Конституції Речі Посполитої 3 травня у Національній опері відбувся концерт прем’єр
23 травня 2017, вівторок
Поширити у Facebook

Вечір був організований двома Посольствами — Республіки Польщі і Литовської Республіки в Україні. Відомі виконавці, запрошені до участі в концерті прем’єр із Польщі і Литви, зазначили, що для них є честю представляти свою творчість на сцені Національної опери у Києві та брати участь у цій винятковій мистецькій події, яка має такий багатий культурний вимір для поляків, литовців і українців.

Адам Крушевський (баритон, Польща) виконав дві арії з опер «Страшний двір» та «Чесне слово» видатного й найвідомішого польського композитора Станіслава Монюшка. Литовський піаніст Рокакс Зубовас висловив своє захоплення інтересом українців до творчості Міколаюса Чюрльоніса, твори якого також пролунали на сцені Опери . Потужно виступили хористи капели «Думка» (художній керівник Євген Савчук) і оркестр «Київ-класик» на чолі з Германом Макаренко. Глядачі мали змогу почути перлини класичного і сучасного музичного мистецтва, зокрема «Революційний етюд» Шопена, «Молитва за Майдан» Балакаускаса, «Мелодія» Скорика, а також хорові фантазії на польські та литовські теми.

«Це вже друге в історії святкування в форматі музичного концерту», — розказали «Дню» у прес-службі Посольства Польщі. Зал був заповнений, що є наочним доказом неабиякого зацікавлення киянами цієї мистецької ініціативи.

«Найбільш зрозумілим видом мистецтва, який не потребує перекладачів, є музичне мистецтво. Тому вважаю, що та програма, яку ми підготували, дає можливість достукатися до всіх, а по-друге, ще більше об’єднає наші дружні народи, — наголосив Герман Макаренко, художній керівник оркестру «Київ-класік».

«Такі події посилюють не лише культурні, а й дипломатичні зв’язки», — зауважив посол Польщі в Україні Ян Пєкло. Також він зазначив, що перша ухвалена в Європі Конституція була спробою цивілізованого врегулювання взаємин у багатонаціональній державі, вона стала водночас фундаментом для подальших державотворчих прагнень та засвідчила про спільне коріння різних народів. На переконання посла Литви Марюса Януконіса, Конституція 3 травня була значним правовим досягненням народів, а для Литви ця Конституція виявилася, крім цього, ще й першим документом, оформленим литовською мовою.

«Ця Конституція — перший в сучасній Європі та другий після американського Основний закон, тож відзначити належним чином — справа честі і важливий момент для всіх залучених сторін», — наголосили організатори.


Автор: Анастасія Руденко
Колективи: Національна заслужена академічна капела України "Думка", Оркестр "Київ-Класик"
Диригенти: Герман Макаренко, Євген Савчук
Композитори:Мирослав Скорик
Концертна організація: Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка
Концертний зал: Глядачевий зал Національної Опери України
Джерело: Газета «День»



Інші:

Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
“Вечір аргентинського танго”
У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко
Рефлексії про втрачене та мрії про майбутнє
Французький віртуоз без нот на відкритті XIV Міжнародного львівського органного фестивалю
У Херсонському укритті провели обряд ворожіння
«Трубадур» – нова версія класики
«Король Артур» від Open Opera Ukraine: у пошуках героїв, сенсів та актуальних меседжів
“Ці діти ще не раз повернуться до концертного залу”
Обʼєднані сакральною спадщиною
Одеська опера тріумфально провела IX Міжнародний фестиваль мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері»
У Херсоні показали осінню терапію
Камерний оркестр імені Дмитра Ахшарумова виступив під орудою польського диригента
Зшивання країни нитками культури
Доступний театр: додатки Earcatch і Subcatсh презентували в Національній опереті України
Мікс жанрів
У Харкові пройшов фестиваль "Арфові Барви 2024: акустика та цифрові технології"
Сьогодні на Одещині відкривається міжнародний органний фестиваль ім. Теофіла Ріхтера
Віват, Схід Опера!
В Україні вперше пройшли концерти кримськотатарської симфонічної музики
Веселе хуліганство, але з тонким смаком
Післямова до фестивалю «Два дні й дві ночі нової музики»
Херсонці відвідали музично-терапевтичну програму
Символи війни у творах українських композиторок
Музика австрійського композитара, автора понад ста симфоній, звучала в чернігівській філармонії
Житомирська філармонія відкрила новий сезон виступом симфонічного оркестру з Черкас та столичного квартету тенорів
Національний президентський оркестр виступив у Кропивницькому з благодійним концертом 
      © 2008-2024 Music-review Ukraine