“Два дні й дві ночі нової музики” | Music-Review Ukraine
Головна
Новина
“Два дні й дві ночі нової музики”
Перепелиця Олександр
Гаврилець Ганна Олексіївна
Загайкевич Алла
Скорик Мирослав Михайлович
Цепколенко Кармелла
“Два дні й дві ночі нової музики”
26 і 27 серпня в Одеській філармонії відбудеться 28-й міжнародний фестиваль сучасного мистецтва
18 серпня 2023, п'ятниця
Поширити у Facebook

Попередні фестивалі завжди починались словами: «Квітень обрано часом проведення фестивалю «Два дні й дві ночі нової музики» тому, що весна – то є розквіт, народження нового, час спалаху радості у природі та у людських душах».

Але кривава загарбницька повномасштабна війна, розв’язана росією проти України, назавжди змінила світ, який ми знали до цього. Замість музичних співзвуч і акордів ми почули вибухи російських ракет, а російська орда захопила частину нашою землі, де чинила розбій, мародерство та грабежі, катувала та вбивала українців.

Масштабні руйнування, екологічні катастрофи, знищення українського народу рашистами стали нашою буденністю, а замість творення та пробудження ми отримали руйнування та смерть. Ворог намагається знищити наш народ, інфраструктуру та потенціал України в цілому, завдає руйнівних ракетних ударів по критичній інфраструктурі, зерносховищам, здійснює обстріли цивільних об'єктів і будинків мирних жителів.

З надзвичайною цинічністю ворог спрямовує ракети задля знищення української культури – на об’єкти культурної спадщини, що перебувають під охороною ЮНЕСКО. В Одесі внаслідок масованих ракетних обстрілів зруйновано найбільший православний храм міста - Спасо-Преображенський собор, пошкоджено 28 пам’яток архітектури, серед яких неймовірної краси Будинок вчених та славнозвісний музичний ліцей імені П. С. Столярського, який простеляє дорогу в професійне мистецтво українським талановитим дітям та виховав у свій час світових зірок, серед яких: скрипалі Давид Ойстрах і Натан Мільштейн; піаністи Еміль Гілельс Єлізавета Гілельс, Євген Могилевський та багато інших.

Чи доречно проводити фестиваль в період війни? Очевидно, що сьогодні однією з цілей ворога є нищення усього видатного, усього, що несе в собі наші національні коди та культуру – культурні установи, проекти та акції, об’єкти культурної пам’яті. Тому боротьба проти російської агресії має проводитись нами й на культурному фронті, ми не повинні втрачати свої позиції як європейської держави, яка розвиває сучасне мистецтво. Тому, вважаємо, наш фестиваль є доречним зараз та є одним із етапів цієї боротьби.

Наш народ згуртувався перед обличчям смертельної небезпеки і дав рішучу відсіч підступному і нещадному ворогові. А наші воїни-захисники зірвали всі плани ворога щодо захоплення України та успішно звільняють її від російських загарбників.

Ще минулого року, на початку війни ми зрозуміли, що вперше за роки існування фестивалю, 28-й фестиваль у 2022-му не може відбутися. Але ми не припиняли роботу над ним.

Війна змінила напрямок авторської стратегії. Для одних прийнятним (з огляду на різні обставини - руйнування власної домівки, територія, на якій відбуваються воєнні дії, страх тощо) та розумним виявилось залишити країну та збоку спостерігати за розвитком подій і побічно віддзеркалювати війну у своїх творах або ж надихатись іншими темами; для інших природним вибором стало лишитись у країні та «своєю зброєю», тобто мистецькими творами, боротися з ворогом.

Для таких митців війна сфокусувала головні напрямки розвитку національної культури, що мали слугувати орієнтиром у мисецькій спільноті щодо актуальних напрямів креативного пошуку, щоб зберегти в мистецьких творах досвід тих, хто переживає нинішню війну з Росією. Я прийняла рішення залишитися в моїй країні, в моєму рідному місті і боротися з ворогом разом зі своїм народом та, наскільки це можливо, відобразити в художній формі перебіг боротьби, стійкість і непохитність українського народу, мужність та героїзм наших воїнів. Моя зброя - це художні твори. Для своєї авторської військової стратегії я вигадала слоган «Українські мисткині зі своєю зброєю». Оскільки наш фестиваль «Два дні і дві ночі нової музики» повинен був відбутися наприкінці квітня 2022 року, а через війну це стало неможливим - мені спала на думку ідея створення проекту - серія концертів «Українські мисткині зі своєю зброєю» з творів, написаних під час війни під девізом «Музика - наша зброя», як відповідь українських мисткинь на війну.

У цьому проекті взяли участь, окрім мене, композиторки Кіра Майденберг-Тодорова, Алла Загайкевич, Асматі Чібалашвілі і Ганна Копійка та поетеси Оксана Забужко, Ліна Костенко, Юлія Дмитренко-Деспоташвілі, Валерія Жигаліна та Ія Ківа. Спеціально для цього проекту були написані твори:
Кармелла Цепколенко (UA) Читаючи історію (2022) кантата для сопрано ( із малим барабаном), віолончелі та фортепіано за поезією Оксани Забужко
Ганна Копійка (UA) Відчуття 2022 (2022) кантата для сопрано, віолончелі та фортепіано за поезією Ліни Костенко
Асматі Чібалашвілі (UA) With faith in Ukraine (2022) кантата для сопрано (із темпел блоком), віолончелі та фортепіано за поезією Юлії Дмитренко-Деспоташвілі, Кіра Майденберг-Тодорова (UA) Люба моя (2022) кантата для сопрано, віолончелі та фортепіано за поезією Валерії Жигаліної
Алла Загайкевич (UA) Signs of Presence (2022) кантата для сопрано, віолончелі та фортепіано за поезією Ії Ківи.

Першими виконавцями творів проекту стало тріо з ансамблю Senza Sforzando у складі: Тетяна Муляр – сопрано, Євген Довбиш – віолончель та Олександр Перепелиця – фортепіано. Музикантами були зроблені відеозаписи, які згодом були розміщені на платформі YouTube.

З цим проектом «Українські мисткині зі своєю зброєю» Одеський фестиваль «Два дні й дві ночі…» був представлений у Києві на ХХХІІІ Міжнародному фестивалі «Київ Музик Фест-2022» (24 вересня-2 жовтня 2022), згодом у Львові на Міжнародному фестивалі сучасної музики «Контрасти» (1-10 жовтня 2022).

Там для Одеського фестивалю був виділений цілий музичний блок під назвою «Одеський фестиваль в гостях у «Контрастів». У програмі фестивалю було зазначено: «Два дні й дві ночі нової музики» на «Контрастах» — унікальна програма з міні-моно-опер, яку презентуватимуть виконавці з України - ансамбль «Senza Sforzando» (Одеса) та всесвітньо відомий бас-баритон Руперт Берґман (Австрія). В цьому блоці окрім проекту «Українські мисткині зі своєю зброєю» були представлені міні-моно-опери українських та австрійських композиторів за участю відомого австрійського співака Руперта Берґмана та одеського ансамблю Senza Sforzando.

На цих фестивалях було вказано про неможливість провести фестиваль «Два дні і дві ночі...» в місті Одеса, тому фестиваль представлений виїзним проектом.

Окрім того, мій твір з проекту «Українські мисткині зі своєю зброєю» разом із моїм інтерв’ю прозвучали на Латвійському радіо (13 червня 2022, 20:20) у авторській програмі Anna Veismane, присвяченій Україні. Згодом, супроводжуючись моїми коментарями, твір прозвучав на міжнародній конференції університету м. Хайдельберг (Німеччина), однією з тем якої була - «Жінки у ворчості». Ще пізніше мій твір «Читаючи історію» із проекту «Українські мисткині зі своєю зброєю» прозвучав у фільмі польського інституту Narodowy Instytut Muzyki i Tańca «Україна ближче» (авторка Вероніка Зінченко), в якому розповідалося про написану мною музику та про фестиваль «Два дні й дві ночі...» ( https://www.facebook.com/hashtag/2022wnim).

21 листопада 2022 року в Кишиневі на XXXI міжнародному фестивалі Zilele musikii Noi прозвучала моя 5-а симфонія у виконанні симфонічного оркестру Національної філармонії імені Сергія Лунчевича під керівництвом Михайла Агафіти.

Відомий австрійський співак Руперт Бергманн захотів виконати кантату «Читаючи історію» у Відні. Він самостійно переклав текст О. Забужко німецькою (коригування було зроблено професійним перекладачем Alex Kratochvil зі схвалення О. Забужко) і я зробила версію кантати німецькою мовою. Світова прем'єра німецької версії моєї кантати 'Geschichte Lesen' за участю Руперта Берґманна (декламація, спів і перкусія), Штефана Тойферта (віолончель), Цвєти Димитрової (фортепіано) відбулася 29 листопада 2022 року в міській галереї Медлінг у театралізованому концерті «Війна – мир» на згадку про Кришталеву ніч 1938 року. Відома німецька художниця Гізела Вейманн відкрила свою виставку у Берліні де протягом трьох неділь поряд с іншими композиторами звучав мій твір «Sub Rosa» для чотирьох вокалісток спеціально написаний на замовлення Гізели Вейманн для цієї події.

Пізніше проект «Українські мисткині зі своєю зброєю» прозвучав у лютому 2023 року на Internationales Provinzlärm-Festival für neue Musik в курортному місті Eckernförde (Німеччина), недалеко від Гамбурга. Окрім творів проекту прозвучали композиції українських композиторів - Володимира Рунчака, Юлії Гомельської, Всеволода Сіренко, Андрія Мерхеля у виконанні ансамблю Senza Sforzando у складі: Ольга Бондаренко (флейта), Олександра Дробот (кларнет), Тетяна Муляр (сопрано), Катерина Коршомна (скрипка), Євген Довбиш (віолончель), Олександр Перепелиця - диригент, фортепіано, артистичний директор. Країною-фокусом цього фестивалю було обрано Україну.

Також, у зв’язку з війною, в мене з’явилось замовлення від вокального квартету das Ensemble REIHE Zykan + (заснований у 2020 році Ірен Сухі та Міхаелем Маутнером) з Відня (Commissioned by the association maezenatentum.at for the ensemble REIHE Zykan +, supported by BMKOES - special funding Ukraine Aid) для написання твору. Так виник твір “Woher, schwarzer Tross, fliehender Schwarm, kommst du geflogen? / Звідки ти, чорна валко, пташина зграє?” кантата для сопрано, меццо-сопрано, тенора та баритона за поезією Сергія Жадана (у перекладі на німецьку мову Claudia Dathe).

Перше виконання твору відбулося 3 жовтня 2022 року в SCHLAINING CASTLE (Шльонському замку, Бургенланд) на святковому заході «40 років Австрійському центру вивчення проблем миру та врегулювання конфліктів ASPR». За словами організаторів, присутні, серед яких було багато відомих політиків, в тому числі федеральний президент Австрії, були дуже вражені, і виступ, як і робота, отримали багато уваги та схвальних відгуків.

Офіційна ж світова прем’єра твору відбулася 24 жовтня 2022 року в м. Відень (Австрія) в Будинку культури Віденського радіо (Radiokulturhaus) ORF Ö1 в концерті «За українське майбутнє II». Австрійська телерадіокомпанія зробила професійний запис концерту для його трансляції у своїх ефірах. За словами організаторів, на концерті була велика кількість слухачів, а реакція публіки була від захопленої до несамовитої. 9 грудня 2022 року, 19:30 цей твір було виконано у радіопрограмі Da Pacem - музика для українського майбутнього австрійського радіо ORF Ö1 в концерті «За українське майбутнє II».

Ще було замовлення із Швейцарії на написання твору для скрипки та контрабасу від відомої скрипальки та композиторки Габріелли Бруннер (Gabrielle Brunner), учасниці багатьох випусків міжнародного фестивалю сучасного мистецтва «Два дні й дві ночі нової музики». Так з'явився твір під назвою Дуель Дует № 14 для скрипки та контрабаса. Прем’єри відбулися в м. Берн 5 листопада 2022 року та 3 січня 2023 у виконанні Габріелли Бруннер та Івана Нестіча (Ivan Nestic). Твір продовжує основну ідею циклу - змагання між інструментами та відображає внутрішній стан художника, який перебуває під час бомбардувань у рідному місті Одеса. Твір віртуозний, технічно складний, бо комплексами звуків передаються найрізноманітніші емоції начебто двох свідків війни - скрипки і контрабаса, які змагаються у вираженні своїх почуттів. У цьому творі зашифровано слоган, який став привітанням під час війни, - Слава Україні - який виконавці вимовляють по звуках-літерах по черзі під час гри: С-л -а -в -а , У-к-р -а -ї -н -і.


Так, незважаючи на війну, музика з фестивалю «Два дні й дві ночі…» звучала у всьому світі.

Крім вище зазначеного, я давала багато інтерв’ю іноземним кореспондентам з приводу війни, фестивалю «Два дні й дві ночі нової музики», моєї творчості у період війни. Це інтерв’ю з Andreas Engström / 10 KW. 2022 для польського журналу Glissando і датського журналу Seismograf, інтерв’ю з Sofia Nyblom Шведському радіо та шведській газеті Dagens Nyheter (15.03.2022).

Із самого початку війни отримувала багато листів від членів і керівників ISCM (International Society for Contemporary Music), в яких вони висловлювали свою підтримку і пропонували свою допомогу, від учасників усіх випусків фестивалю «Два дні і дві ночі...», які також висловлювали свою підтримку і пропонували свою допомогу.

Зараз, коли наші війська ведуть успішні наступальні дії і звільняють від ворога клаптик за клаптиком нашу землю, проведення 28-го міжнародного фестивалю сучасного мистецтва «Два дні й дві ночі нової музики» заплановано на 26-27 серпня 2023 року в Одеські обласній філармонії.

Цьогорічний фестиваль присвячується героїчній боротьбі українського народу проти російських загарбників та об'єднає у своїй програмі твори українських та зарубіжних композиторів, які написані до та під час війни та відображають незламність українського народу та його збройних сил. Музика стане вираженням людського існування в усій його глибині, з усіма його стражданнями, розпачем, страхом смерті й загибелі і, проте, слугуватиме символом надії, супротиву та віри в швидку й неминучу перемогу.

Композиторка, засновниця та художній керівник міжнародного фестивалю
сучасного мистецтва «Два дні й дві ночі нової музики»,
Секретар Національної Спілки композиторів України,
Голова правління «Асоціації «Нова Музика» /
Української секції Міжнародного товариства сучасної музики/ISCM,
Професор Одеської Національної музичної академії ім. А. В. Нежданової,
Заслужений діяч мистецтв України Кармелла Цепколенко

28-й фестиваль: 2023, 26, 27 серпня.

Фестиваль присвячується героїчній боротьбі українського народу проти російських загарбників. Особливість 28 фестивалю 2023 року полягає у тому, що його програма об'єднує у собі твори українських та зарубіжних композиторів, написаних під час війни, в яких тою чи іншою мірою відображається незламність українського народу та його збройних сил. У цьому році з постійних бомбардувань міста та введення комендантської години, а також введення заборони на проведення культурних подій після 22.00 фестиваль проходить за дещо скороченою програмою. До програми фестивалю увійшло приблизно 50 творів, у тому числі 10 світових прем’єр українських та зарубіжних композиторів. Багато музичних перформансів мають театральний характер, поєднаний із художньою дією, звуковими, відео-, кіно- та мультимедійними інсталяціями.

Країни-учасниці: Австрія, Велика Британія, Грузія, Китай, Німеччина, Польща, США, Україна, Чилі, Японія.

КОМПОЗИТОРИ УЧАСНИКИ
Б. Альворадо (CL), Геральд Екерт (DE), А. Загайкевич, Ю. Іщенко (UA), Г. Копійка (UA), Л. Кохановська (UA), Лі Юйцінь (CN), А. Малініч (UA), Майденберг-Тодорова (UA), Ман-Чінг Ю Дональд (CN), А. Мерхель (UA), Є. Мілка (UA), О. Морозова (UA/US), Р. Мучинські (PL/USA), О. Олійник (UA), В. Рунчак (UA), Л. Самодаєва (UA), Б. Сегін (UA), В. Сіренко (UA), І. Б. Стронько (UA), К. Цепколенко А. (UA), А. Чеботарьов (UA), A. Чібалашвілі (UA), В. Шульце (AT), З. Ургалієва (UA) та інші.


УЧАСНИКИ: СОЛО, ДУО, ТРІО
Б. Армстронг (US) скрипка, О. Атаманчук (UA) бандура, М. Безчастнов (UA) віолончель, С. Білоусова (UA) домра, О. Бондаренко (UA) флейта, А. Буйницька (UA) сопрано, Д. Вайт (US) флейта, І. Готкова (UA) фортепіано, Д. Гусак (UA) сопрано, О. Дробот (UA) кларнет, С. Жук (UA) перкусія, В. Савка (UA) кларнет, І. Желязко (UA) вібрафон, 4 темпел-блоки, Н. Мазепа (UA) скрипка, Андрій Малініч (UA) фортепіано, бас-баритона, фальцет, декламація, Т. Муляр (UA) сопрано, С. Орловська (UA) альтівка, Олександр Перепелиця (UA) фортепіано; А. Прокопенко (UA) домра, Д. Гусак (UA) сопрано, Н. Мазепа (UA) скрипка, А. Малініч (UA) фортепіано, О. Морозова (UA/US) фортепіано, С. Орловська (UA) альтівка, А. Осінцев (UA) фортепіано, А. Сігунцов куратор, Т. Сідлацька (UA) флейта, В. Сидоренко (UA) живопис, Ю. Шуткевич (UA) анімація, генеративна графіка, маппінг, Ці Цзяньсун (CN) баритон, Ню Цяньхуей (CN) сопрано, А. Чібалашвілі (UA) електронна музика, Актори Львівського академічного драматичного театру імені Лесі Українки: Т. Сторожук (UA), Л. Данельчук (UA), О. Олег Деркач (UA), Лі Юйцінь (CN) диригент.

УЧАСНИКИ: АНСАМБЛІ, ХОРИ, ОРКЕСТРИ
Ансамбль перкусії музичного університету Фрайбурґа (DE), Перкусійний ансамбль лейпцигського музичного університету (DE) (у відеозапису); АНСАМБЛЬ SENZA SFORZANDO (UA): О. Бондаренко флейта, О. Дробот кларнет, Т. Муляр сопрано, К. Коршомна скрипка, М. Безчастнов віолончель, О. Перепелиця, фортепіано, артистичний директор; СИМФОНІЄТА SENZA SFORZANDO (UA): О. Бондаренко флейта, Л. Меншагіна гобой, В. Гітін кларнет, І. Глущенко (кларнет), О. Дробут (кларнет), О. Зінченко (бас-кларнет), Д. Покалюк (фагот), В. Апостол (валторна), Т. Гуцуляк (труби), Хр. Близнюк (перкусія), І. Желязко перкусія, Ірма Готкова (фортепіано), Катерина Коршомна (скрипка), Євгенія Атамась (скрипка), Дмитро Куковякін (альт), Михайло Безчастнов (віолончель), Олександр Шагов контрабас, Тетяна Муляр (сопрано), Ірина Поліщук (сопрано), О. Перепелиця диригент та артистичний директор; Хор студентів Одеської національної музичної академії ім. А. В. Нежданової (UA), художні керівники Валерій Регрут (UA), Галина Шпак (UA); Вокальний ансамбль ОНМА ім А.В. Нежданової (UA) у складі: Ю. Бут-Гусаїм, О. Демченко, Л. Королевська, І. Знамеровська, І. Демченко, І. Ковальов, А. Сергеєв, І. Ковальов, А. Сергєєв, І. Чобану.


Організатор фестивалю:
АСОЦІАЦІЯ НОВА МУЗИКА
Українська секція Міжнародного товариства сучасної музики/ISCM
Президент – Кармелла Цепколенко

Президент: Бернгард Вульф професор Фрайбурзького університету музики, перкусіоніст та диригент.
Артистичний директор та засновник: Кармелла Цепколенко - композиторка, професор Одеської національної музичної академії ім. А. В. Нежданової, Секретар правління Національної Спілки композиторів України, Лауреатка Премії ім. Б.Лятошинського, Заслужений діяч мистецтв України.
Директор фестивалю: Олександр Перепелиця

Організаційний комітет:
ЦЕПКОЛЕНКО Кармелла Семенівна засновниця та художній керівник міжнародного фестивалю сучасного мистецтва «Два дні й дві ночі нової музики», Секретар Національної Спілки композиторів України, голова правління «Асоціації «Нова Музика» /
Української секції Міжнародного товариства сучасної музики/ISCM,
професор Одеської національної музичної академії ім. А. В. Нежданової, заслужений діяч мистецтв України (голова).
ЛІПТУГА Іван Леонідович– директор департамент культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції одеської міської ради
ОЛІЙНИК Олександр Леонідович – ректор Одеської національної музичної академії ім. А. В. Нежданової, професор, народний артист України.
ЩЕРБАКОВ Ігор Володимирович – голова правління Національної спілки композиторів України, професор Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського, Лауреат Національної премії України ім. Т. Шевченка, Заслужений діяч мистецтв України
ПЕРЕПЕЛИЦЯ Олександр Дмитрович – директор фестивалю

Фінансова підтримка
Міністерство культури та інформаційної політики України (Київ, Україна)
Одеська міська Рада (Одеса, Україна)
Департамент культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції одеської міської ради (Одеса, Україна)
Національна спілка композиторів України (Київ, Україна)


Співпраця, партнери
Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової (Одеса, Україна)

Інформаційна підтримка
Суспільне мовлення Одеська регіональна дирекція (Одеса, Україна)
Медіа-холдинг 100% (Одеса, Україна)
Журнал «Музика» (Київ, Україна)
Журнал Фаворит удачі (Одеса, Україна)
Газета Вечерняя Одесса (Одеса, Україна)
Телеканали: ОНТ, РЕНОМЕ, 100% (Одеса, Україна)
Національна радіокомпанія України, ТВО художніх програм (Київ, Україна)


ПРОГРАМА

ДВАДЦЯТЬ ВОСЬМИЙ МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА
ДВА ДНІ Й ДВІ НОЧІ НОВОЇ МУЗИКИ
26 - 27 серпня, 2023, Одеса, Україна

КОНЦЕРТ-ПРЕЛЮДІЯ
Четвер (червень, 22)

17.00 КОНЦЕРТ- MEMORIUM
Мирослав Скорик (UA) Отче наш
Олександр Козаренко
(UA) Єдинородний
Богдана Фільц (UA) Преславна приснодіва Богородице
Олег Польовий (UA) Чого мені тяжко. Тече вода (думка з 1-го хорового концерту). Псалми Давидові. Блаженний муж.
Юрій Шевченко (UA) Тиша тишу доганяє. Вокаліз для чоловічого хору, сопрано та фортепіано
Ганна Гаврилець (UA) Боже, нащо ти мене покинув. Разом колядуймо. Засвічу свічу.
Михайло Шух (UA) Тиха молитва
виконує
Хор студентів Одеської національної музичної академії ім. А. В. Нежданової (UA)
Художні керівники Валерій Регрут (UA), Галина Шпак (UA)
Солісти Ілля Марків (UA), Ганна Якименко (UA), диригент-магістр Катерина Диденко (UA)

Диригент Галина Шпак (UA)
(Велика зала Одеської національної музичної академії ім. А. В. Нежданової, вул. Новосельського, 63).

ДВАДЦЯТЬ ВОСЬМИЙ МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА
ДВА ДНІ Й ДВІ НОЧІ НОВОЇ МУЗИКИ
26-27серпня, 2023, Одеса, Україна
Присвячується героїчній боротьбі українського народу проти російських загарбників

Фестивальна програма
Велика зала Одеської обласної філармонії

ПЕРШИЙ ДЕНЬ (26 серпня)
16.00 ВІДКРИТТЯ ФЕСТИВАЛЮ
Н. А. Губер (DE) Clash Music (1989) ~ 4`
Виконують
ПЕРКУСІЙНИЙ АНСАМБЛЬ ФРАЙБУРЗЬКОГО МУЗИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (DE)
ПЕРКУСІЙНИЙ АНСАМБЛЬ ЛЕЙПЦИГСЬКОГО МУЗИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (DE)
Бернгард Вульф (DE) артистичний директор video

16.10 Вітальна промова президента фестивалю
Бернгарда Вульфа (DE) video

КОНЦЕРТ-ҐРАНД СЦЕНА 1

УКРАЇНСЬКІ МИСТКИНІ ЗІ СВОЄЮ ЗБРОЄЮ
Кармелла Цепколенко (UA) Читаючи історію (2022) кантата для сопрано (із малим барабаном), віолончелі та фортепіано за поезією Оксани Забужко ~ 12`
Ганна Копійка (UA) Відчуття 2022 (2022) кантата для сопрано, віолончелі та фортепіано за поезією Ліни Костенко ~ 8`
Асматі Чібалашвілі (UA) With faith in Ukraine (2022) кантата для сопрано (із темпел блоком), віолончелі та фортепіано за поезією Юлії Дмитренко-Деспоташвілі ~ 4`
Кіра Майденберг-Тодорова (UA) Люба моя (2022) кантата для сопрано, віолончелі та фортепіано за поезією Валерії Жигаліної ~ 8`
Алла Загайкевич (UA) Signs of Presence (2022) кантата для сопрано, віолончелі та фортепіано за поезією Ії Ківи ~ 15`
виконують
Тетяна Муляр (UA) сопрано, малий барабан, темпл блок
Михайло Безчастнов (UA) віолончель
Олександр Перепелиця (UA) фортепіано, артистичний директор
  
17.30 Solo & Duo 1
АЛІНА ПРОКОПЕНКО (UA) домра, СВІТЛАНА БІЛОУСОВА (UA) домра, ОЛЬГА АТАМАНЧУК (UA) бандура
Ясуо Кувахара (JA) Всередині загорожі (1999) для двох домр ~ 8,5` up
Олег Безбородько (UA) Зорепад (2003) для домри соло ~ 4`
виконує Світлана Білоусова
Ганна Гаврилець (UA) Екслібриси (1993) для скрипки соло (аранжовано для домри ~ 4`
виконує Світлана Білоусова
Максим Коломієць (UA) Я побачив твоє відображення у дзеркалі річки.
Ти була на іншому березі (2022) для бандури соло ~ 6 `
виконує Ольга Атаманчук
Ясуо Кувахара (JA) Імпровізована поема (2001) для домри соло ~ 8 up
виконує Світлана Білоусова

18.30. АНТРАКТ- ФАНТАЗІЯ
Людмила Самодаєва (UA) Чудо війни міні-моно-опера для бас-баритона та підготовленого фортепіано ~ 10` wp
За поезією Гійома Аполлінера
виконують:
Андрій Малініч (UA) бас-баритона, фальцет, декламація
Людмила Самодаєва (UA) підготовлене фортепіано

КОНЦЕРТ-ҐРАНД СЦЕНА 2
19.00 Solo & Duo 2

АЛІНА ПРОКОПЕНКО (UA) домра СВІТЛАНА БІЛОУСОВА (UA) домра, ОЛЬГА АТАМАНЧУК (UA) бандура
Валерій Івко (UA) Три багателі (2004) для двох домр ~ 4.5`
Антон Чеботарьов (UA) Монолог (2021) для домри соло ~ 1,5` wp
виконує Аліна Прокопенко
Євген Мілка (UA) Три українські балади (Закувала зозуленька у гаю, гаю. Там долом, там долом далеко. Ой молоденький козаченьку)  
(2008) для двох домр ~ 8` wp
Юлія Гомельська (UA) Барва (2001) для бандури соло ~ 5` 
виконує Ольга Атаманчук
Людмила Коханська (UA) «Маленький бамбуковий ліс» (2002) для бандури соло ~ 5` 
виконує Ольга Атаманчук
Юрій Іщенко (UA) П'ять п'єс (1974) для скрипки соло (аранжовано для домри) ~ 5`
виконує Світлана Білоусова
Олександр Олійник (UA) Ескіз для домри соло ~ 7`
виконує Світлана Білоусова
Борислав Стронько (UA) Плетиво у трьох частинах (Прелюдія, Наспів, Диспут) (2022) для двох домр ~ 8` wp

ВИСТАВКА–ФОЙЄ–СЦЕНА (на долі)
19.30 Володимир Уманенко (UA)
Презентація виставки ВІЛЬНІ та ЛЮТІ

20.00 ТРАНСФЕР-ФАНТАЗІЯ 1
Олена Морозова (UA/US) Мова степу (2022) для флейти, скрипки та фортепіано ~ 12` video
виконують
Джоанна Вайт (US) флейта
Блэк Армстронґ (US) скрипка
Олена Морозова (UA/US) фортепіано

Зауреш Ургалієва (UA) Триптих (2022/23) для вокального ансамблю ~15` wp
1.Молитва за поезією З. Ургалієвої
2.Козацька за поезією З. Ургалієвої
3.Мій народ за поезією В. Симоненко
виконує
Вокальний ансамбль ОНМА ім А. В. Нежданової (UA) у складі
Юлія Бут-Гусаїм
Олена Демченко
Лідія Королевська
Ірина Знамеровська
Ілля Демченко
Іван Ковальов
Андрій Сергеєв
Іван Ковальов
Андрій Сергєєв
Ілля Чобану
Роберт Мучинські (PL/USA) Шість мініатюр (1973) для кларнета та флейти ~ 8` up
виконують
Тетяна Сідлацька (UA) флейта
Олександра Дробот (UA) кларнет

Андрій Малініч (UA) Спіритичні сеанси квінтет-фантазія (2022) для двох сопрано з перкусією (тібетські чаши), скрипки, альтівки та фортепіано у 3-х частинах: 1. Аркан Чорного кота 2. Золотий колодязь (пам’яті Ольги Нівельт) 3. Безіменні (пам’яті неінденфікованних загиблих на війні через російську агресію) ~ 16.30` wp
виконують
Дар’я Гусак (UA) сопрано
Анастасія Буйніцька (UA) сопрано
Наталія Мазепа (UA) скрипка
Софія Орловська (UA) альтівка
Андрій Малініч (UA) фортепіано

Лі Юйцінь (CN) Чаньє летить на Місяць (2023) кантата для сопрано, баритона, флейти, кларнета, 4-х темпл блоків, віброфона, фортепіано та віолончелі ~ 10`wp
виконують
Ці Цзяньсун (CN) баритон
Ню Цяньхуей (CN) сопрано
Ольга Бондаренко (UA) флейта
Володимир Савка (UA) кларнет
Іван Желязко (UA) вібрафон, 4 темпел-блоки
Михайло Безчастнов (UA) віолончель
Ірма Готкова (UA) фортепіано
Лі Юйцінь (CN) диригент


20.30 Ансамбль SENZA SFORZANDO (UA)
Всеволод Сіренко (UA) Деформація гармонії (2010) для кларнета, віолончелі та фортепіано ~ 10`
Ман-Чінґ Ю Дональд (CN) Спустошення. Краплі води за поезією Маоліня Цінгеха (в перекладі Дюка Ярда Лірікіста) та Мейфі Вана (в перекладі Ман-Чінґ Ю Дональда) (2021) для сопрано та фортепіано ~ 7`
Ґеральд Екерт (DE) Порожні кімнати (2009) для камерного оркестру ~ 7`up
Ман-Чінґ Ю Дональд (CN) Ми в темряві за поезією Шень Хаобо (переклад Джон Броуч) (2021) для сопрано та фортепіано ~ 4`
Юлія Гомельська (UA) Крила східного вітру (2010) для флейти, кларнета, фортепіано, скрипки та віолончелі ~ 8`
виконують
Ольга Бондаренко (UA) флейта
Володимир Гітін(UA) кларнет
Тетяна Муляр (UA) сопрано
Катерина Коршомна (UA) скрипка
Михайло Безчастнов (UA) віолончель
Олександр Перепелиця (UA)
фортепіано, артистичний директор


22.00 ПАВЗА


ДРУГИЙ ДЕНЬ (27 серпня)
КОНЦЕРТ - ҐРАНД - СЦЕНА 3

16.00 Па’мяті Олександра Козаренка (UA) (1963-2023)
ВІДЕО- ФІЛЬМ
Олександр Козаренко Орестея (1991) мелодрама за трагедіями Есхіла (український переклад Андрія Содомора), Р. М. Рільке, О. Забужко для читців та камерного оркестру
виконують
Актори Львівського академічного драматичного театру імені Лесі Українки
Тетяна Сторожук (UA)
Лідія Данельчук (UA)
Назарій Павлик (UA)
Галина Павлик (UA)
Ірина Волицька режисер (UA)
Дарія Зав’ялова художник (UA)
Назарій Яцьків диритент (UA)
Віталій Міхін відеозапис (UA)


Олександр Козаренко Concerto Rutheno (1991) для камерного оркестру ~ 8`

виконує
СИМФОНІЄТА SENZA SFORZANDO (UA)

Ольга Бондаренко (UA) флейта
Ліза Меншагіна (UA) гобой
Ігор Глущенко (UA) кларнет
Іван Желязко (UA) перкусія
Христина Близнюк (UA) перкусія
Юлія Іванова (UA) фортепіано
Катерина Коршомна (UA) скрипка
Євгенія Атамась (UA) скрипка
Дмитро Куковякін (UA) альтівка
Михайло Безчастнов (UA) віолончель
Олександр Шагов (UA) контрабас
Олександр Перепелиця диригент та артистичний директор



17.00 ТРАНСФЕР-ФАНТАЗІЯ 2
Людмила Самодаєва (UA)
Слава тобі Україна! міні-моно-кантата для бас-баритона та фортепіано
за поезією Ігоря Потоцького (французький переклад Евелін Амурської) (2022) ~ 7`
виконують
Андрій Малініч ((UA) бас-баритон
Людмила Самодаєва (UA) фортепіано

Вернер Шульце (АT) Картинки із казок (2012) для гобоя, англійського ріжка та фортепіано (2012) ~ 15`
виконують
Ліза Меньшагіна (UA) гобой, англійський ріжок
Андрій Осінцев (UA) фортепіано

Ганна Копійка (UA) Живопис у воді для скрипки, вібрафона, фортепіано, перкусії та терменвокса (2021) ~ 5`
виконують
Катерина Коршомна (UA) скрипка
Іван Желязко (UA) вібрафон
Світлана Жук (UA) перкусія
Ганна Копійка (UA) фортепіано, терменвокс

КОНЦЕРТ - ҐРАНД - СЦЕНА 4

19.30 Відео-Фантазія
Ритуальні танці (2021)з проекту Технології травми (куратор Андрій Сігунцов) ~ 9`

Віктор Сидоренко (UA) живопис
Юлія Шуткевич (UA) анімація, генеративна графіка, маппінг
Асматі Чібалашвілі (UA) електронна музика


20.00 Зустріч з СІМФОНІЄТОЮ SENZA SFORZANDO (UA)
Богдан Сегін (UA) Ікар (2010/2021) для камерного оркестру~ 5`
Володимир Рунчак (UA) Час “X” або Farevel не симфонія (1998) для флейти, кларнета, фортепіано, скрипки та віолончелі ~ 11`
Борис Альварадо (CL) Ворон (2021) 3 короткі п'єси для двох сопрано
чаші та фортепіано, на вірші Івана Назарала ~ 5` wp
Кармелла Цепколенко (UA) Все, ще окрім всього (1999) для камерного оркестру ~ 11`
Андрій Мерхель (UA) Тимчасовий захист (2022) для камерного оркестру ~ 7`

Виконують:
Ольга Бондаренко (UA) флейта
Ліза Меншагіна (UA) гобой
Олександра Дробот (UA) кларнет
Ігор Глущенко (UA) кларнет
Олексій Зінченко (UA) бас-кларнет
Дмитро Покалюк (UA) фагот
Валерій Апостол (UA) валторна
Тарас Гуцуляк (UA) труба
Іван Желязко (UA) перкусія
Христина Близнюк (UA) перкусія
Тетяна Муляр (UA) сопрано
Ірина Поліщук (UA) мецо-сопрано
Ірма Готкова (UA) фортепіано
Катерина Коршомна (UA) скрипка
Євгенія Атамась (UA) скрипка
Дмитро Куковякін (UA) альт
Михайло Безчастнов (UA) віолончель
Олександр Шагов (UA) контрабас
Олександр Перепелиця (UA) диригент та артистичний директор








Виконавці: Олександр Перепелиця
Композитори:Ганна Гаврилець, Алла Загайкевич, Мирослав Скорик, Кармелла Цепколенко
Конкурс (фестиваль): Міжнародний фестиваль сучасного мистецтва Два дні й дві ночі нової музики/2Д2Н



Інші:

Які є герої нашого часу?
МОЦАРТ у VR-ШОЛОМІ і РОЯЛЬ в КОЛОНАХ
Опера, балет і літературні читання: яким буде Український культурний фестиваль у Нью-Йорку
У Володимирі відбувся концерт камерного оркестру, присвячений Дню захисників та захисниць України
Концерт польської музики у Києві під керівництвом маестро Романа Реваковича
Муніципальний Галицький камерний оркестр відкриває концертний сезон "Осінньою класикою"
У Луцьку відкрили ХХІ музичний фестиваль "Стравінський та Україна"
Микола Точицький вручив орден княгині Ольги ІІІ ступеня Кері-Лінн Вілсон
На Хмельниччині відбудеться фестиваль "ORG MUSIC FEST"
Одеська філармонія розпочинає новий концертний сезон
87-й концертний сезон у Сумській обласній філармонії відкрили оперою
У жовтні в Музично-меморіальному музеї Соломії Крушельницької відбудеться 19 різноманітних подій:
В Києві триває Міжнародний фестиваль «Київ Музик Фест»
Жовтень у Національній опері України
Віртуальний музей Харківського національного академічного театру опери та балету ім. М.В. Лисенка
Чим порадує Національна філармонія меломанів у жовтні
Сьогодні Міжнародний День музики
Насичений жовтень у Львівському органному залі: події, що обовʼязково варто відвідати
Валентин Сильвестров - іменнник
ПРЕМ’ЄРА «НА ТРЬОХ»
У Львові відкрили модульну виставку, присвячену Соломії Крушельницькій
Повстанські пісні та проза Івана Багряного
Презентація винилового диска ANIMA у Львівській філармонії
Партеси в Органному – феномен українського бароко
У Музеї Ханенків стартує новий музичний сезон
“КИЇВ МУЗИК ФЕСТ” подарує меломанам 51 прем’єру!
Ювілярка Гізела Ципола
XIV Львівський міжнародний органний фестиваль стартує 3 жовтня
“Легенди Голлівуду”
Напередодні початку кінотеатрального прокату фільму «Назавжди-Назавжди» його автори представлять проєкт майбутнього фільму за мотивами роману Івана Багряного «Тигролови»
26 вересня на сцені філармонії «Комахи, птахи та інші тварини»
У Кpoпивницькoму напередoдні, 23 вересня, відбулoся відкриття 54-гo фестивалю театpальнoгo мистецтва "Веpесневі самoцвіти"
Рівненська обласна філармонія відкриває новий сезон
У Львові пройде 35-й театральний фестиваль «Золотий Лев – 2024»
СТЕЖКАМИ ДОВБУША
У Німеччині знайшли раніше невідому п’єсу Моцарта
Столичний комунальний заклад "Київський муніципальний академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва" було перейменовано 19 вересня, на пленарному засіданні Київміськради
"Учити і творити": відтепер композитор Іван Небесний навчатиме студентів у Тернополі
У Сумській філармонії провели першу відкриту репетицію опери, яка відкриватиме концертний сезон
ВЕЛИКИЙ КОНЦЕРТ З ПОЗИТИВОМ
      © 2008-2024 Music-review Ukraine




File Attachment Icon
8.jpg