Днями у концертному залі Національної спілки композиторів України відкрився Перший фестиваль камерної музики Sonor continuus | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Днями у концертному залі Національної спілки композиторів України відкрився Перший фестиваль камерної музики Sonor continuus
Рєпка Роман
Коваль Вероніка
Днями у концертному залі Національної спілки композиторів України відкрився Перший фестиваль камерної музики Sonor continuus
Ініціатор заходу — талановитий український композитор Павло Колпаков
13 вересня 2013, п'ятниця
Поширити у Facebook

Фестиваль камерної музики Sonor continuus. Фото з сайту: https://www.facebook.com/sonorcontinuus?ref=stream&hc_location=streamТвори Павла Колпакова виконують на українських форумах академічної музики, на камерних сценах.

Павло Колпаков запросив до участі у фестивалі яскравих виконавців, лауреатів міжнародних конкурсів: Жанну Марчинську (віолончель), відомого київського піаніста Романа Рєпку, Анну Коваль (сопрано), Ольгу Рогач (фортепіано), Устима Мельника та Андрія Дьоміна (кларнет), а також відомого скрипаля, соліста Московського дер­жавного академічного симфонічного оркестру Ігоря Васильєва.

Ансамбль солістів Sonor continuus було створено у 2013 році, але нині він не є закритим. Подвижницький задум Павла Колпакова підтримали музиканти. Було здійснено чотири фондові записи музики П. Колпакова (симфонічні та камерні твори) для Національної радіокомпанії України.

«Головна мета нашого фестивалю камерної музики — познайомити публіку із прекрасними творами різних епох і жанрів, у т. ч. із тими, які рідко виконують, — пояснює ініціатор заходу композитор Павло Колпаков. — Я — за відродження виконання класичної музики».

Цей фестиваль є унікальним ще й тим, що вхід на всі заходи вільний, тож музика є доступною для усіх поціновувачів вишуканих мелодій.

У першому концерті Sonor continuus прозвучали інструментальні та вокальні твори різних епох, від класицизму до сучасності. На розсуд публіки було представлено опуси Й. С. Баха, К. М. Вебера, Г. Форе, А. Мессаже, Г. Венявського, В. Бел­ліні, Дж. Пуччині, а також сучасних композиторів — І. Оленчика (Росія), П. Колпакова та В. Рунчака (Україна).

Невеликі за звучанням твори різні за настроями, як своєрідні фрагменти єдиного цілого — концерту, зачаровували слухачів своєю мелодійністю, витонченістю та проникливістю. Не дивно, адже більшість творів — опуси композиторів XIX століття, «золотої» епохи романтизму в історії музичного мистецтва, яка залишила чимало шедеврів. Цікавими виявилися і твори Й. С. Баха, які рідко виконують на концертній естраді. Емоційні, то проникливо–ліричні, то драматично–напружені, опуси відрізняються від відомих творів віденського композитора–класика. Твори сучасних українських композиторів вразили слухачів безпосередністю, навіть викликом, а також цікавим змістом.

Добре складена концертна програма Першого фестивалю камерної музики Sonor continuus зацікавила як спеціалістів, так і недосвідчених меломанів, розрахована на широку слухацьку аудиторію.

Концерти фестивалю проходитимуть у концертному залі НСКУ протягом року (передбачається кожна третя субота місяця). Дванадцять концертів на рік для ініціатора — українського композитора Павла Колпакова — це не межа! За його словами, фестиваль триватиме і після цього.

Двадцять першого вересня на меломанів чекає цікава і різноманітна програма: твори сучасних українських композиторів — П. Колпакова та О. Безбородька, твір композитора–модерніста XX століття Я. Ксенакіса, опуси «романтичного» XIX століття, а також оперні арії.

У другому концерті фестивалю виступлять відома українська скрипалька Мирослава Которович разом із камерним ансамблем «ArteХатта», дует саксофоністів Євгенії Зіненко та Романа Фортуйма, скрипаль Орест Смовж і, звичайно, камерний ансамбль Sonor continuus.

«У майбутньому я планую запис альбому із концертами Першого фестивалю камерної музики Sonor continuus, але для цього необхідні кошти, — зізнається композитор Павло Колпаков. — Адже фестиваль — моя самостійна ініціатива».


Автор: Ольга Приндюк
Виконавці: Роман Рєпка, Вероніка Коваль
Концертний зал: Концертний зал Національної спілки композиторів України
Джерело: Газета "Україна молода"



Інші:

«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
“Вечір аргентинського танго”
У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко
Рефлексії про втрачене та мрії про майбутнє
Французький віртуоз без нот на відкритті XIV Міжнародного львівського органного фестивалю
У Херсонському укритті провели обряд ворожіння
«Трубадур» – нова версія класики
«Король Артур» від Open Opera Ukraine: у пошуках героїв, сенсів та актуальних меседжів
“Ці діти ще не раз повернуться до концертного залу”
Обʼєднані сакральною спадщиною
Одеська опера тріумфально провела IX Міжнародний фестиваль мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері»
У Херсоні показали осінню терапію
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
55.jpg