Присвята маестро Натану Рахліну | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Присвята маестро Натану Рахліну
Комонько Марко
Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України
Сіренко Володимир
Присвята маестро Натану Рахліну
У Національній філармонії львівський скрипаль Марко Комонько відіграв концерт присвячений видатному диригенту
23 січня 2016, субота
Поширити у Facebook

Присвята маестро Натану Рахліну20 січня у Національній філармонії України відбувся святковий концерт до 110-річчя від дня народження видатного диригента ХХ сторіччя маестро Натана Рахліна.

Натан Рахлін – це надзвичайно професійний і знаковий для Києва дириґент.

У столиці України митець понад двадцять років очолював Державний симфонічний оркестр України, який зараз має статус Національного.

А в Нью-Йорку у 90-ті роки українська діаспора заснувала Фонд пам’яті Рахліна (Nathan Rachlin's Memorial Fund).

В програмі концерту прозвучали знакові у творчості Рахліна твори – це Перший скрипковий концерт Дмитра Шостаковича та Симфонія «Манфред» Петра Чайковського. Виконавцями були Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України під батутою Володимира Сіренка, який став ініціатором проведення вечора пам'яті та відомий скрипаль зі Львова Марко Комонько.

Знаковий твір Шостаковича, присвячений легендарному скрипалеві ХХ сторіччя Давиду Ойстраху, за експресією та концентрацією цілком прирівнюється до будь-якої симфонії композитора. Концерт складається з чотирьох частин: 1. Ноктюрн (Moderato), 2.Скерцо (Allegro), 3.Пасакалія (Andante), 4.Бурлеска (Allegro con brio). Між Пасакалією та Бурлескою розташована надзвичайно віртуозна каденція, яка є апофеозом складності: побудована на постійному accelerando (прискоренні) партія скрипки вимагає від виконавця значних фізичних зусиль.

Марко Комонько не лише чудово впорався із дуже складними технічними труднощами, а й надзвичайно тонко передав усю глибину музики Дмитра Шостаковича, що кожен слухач виніс для себе щось важливе опісля концерту.

Сам скрипаль зізнався після концерту «Насправді, Шостакович був моїм найулюбленішим композитором з самого дитинства. А з Першим скрипковим концертом у мене склалася дуже цікава історія. Я його дуже багато слухав, оскільки в будинку, дея жив мій сусід скрипаль його часто грав. Тож я його чув не один десяток разів. Потім мені потрібно було цей концерт підготувати у надзичайно стислий термін – за 2 тижні. Але "на слух" я його вже знав прекрасно, тож за тижнень вже відіграв концерт з оркестром. І цей концерт залишався досить довгий час моїм улюбленим.»

Нагадуємо, що Марко Комонько навчався в Москві, Великій Британії, в Німеччині у видатних педагогів.
Протягом 10 років (2004-2014) Марко Комонько проживав у Піденній Кореї де після перемоги у конкурсі обіймав посаду концертмейстера головного оркестру країни – Сеульського симфонічного оркестру, який входить в вісімку найкращих оркестрів світу.

З 2014 року талановитий скрипаль працює солістом Львівської обласної філармонії.


Автор: Марта Галаджун
Фото: Олександр Пірієв
Колективи: Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України
Виконавці: Марко Комонько
Диригенти: Володимир Сіренко
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України



Інші:

БАХ / БЕРЕЗОВСЬКИЙ - Українські відкриття з архіву Берлінської співочої академії
Як диригентка Наталія Пономарчук ламає стереотипи через музику та культурну дипломатію
Магія кохання на сцені: у столиці презентували одноактний балет на музику Джорджа Гершвіна
У Дніпрі філармонія реалізувала масштабний проєкт
Три великих «Ш»: миколаївцям зіграли найкращі твори композиторів-романтиків
В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
10.jpg