Сергій Григоренко: На першому моєму концерті диригував Колесса | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Сергій Григоренко: На першому моєму концерті диригував Колесса
Григоренко Сергій
Сергій Григоренко: На першому моєму концерті диригував Колесса
Піаніст розповів про гонорари, свою кар'єру і гастролі за кордоном
1 квітня 2013, понеділок
Поширити у Facebook

-- Сергію, коли Ви розпочали займатися музикою?

-- Як пригадують батьки, перші мої спроби на музичному інструменті були у віці п’яти років. Моя мама музикант, свого часу закінчила консерваторію, і була першою моєю вчителькою. 11 років я навчався у Львівській середній спеціалізованій музичній школі-інтернаті імені Соломії Крушельницької.

Сергій Григоренко, фортепіано. Фото: Львівська обласна філармонія ім. С. Людкевича

У 2005 році з відзнакою закінчив національну музичну академію ім. М. Лисенка в класі заслуженого діяча мистецтв Польщі, професора Марії Тарнавецької. З 2005 до 2008 рр. навчався в аспірантурі у цій же академії. Був стипендіатом Верховної Ради України. Одночасно проходив стажування в Музичній академії ім. Ф. Шопена у Варшаві під керівництвом проф. Казимира Гержода (2006 р.).

Ніколи не забуду вражень від мого першого виступу у Львівській філармонії у 1998 році. Я тоді був учнем 9 класу і виконував концерт соль мінор Фелікса Мендельсона. Диригував Ярема Колесса. Це було дуже відповідально.

-- Сергію, якою є сьогодні географія Ваших гастролей?

-- Наразі це дві найбільш близькі мені країни – Україна та Польща. Оскільки у Польщі я певний час стажувався і жив, то встиг познайомитися з багатьма талановитими музикантами. Щороку із сольними концертами у Польщі виступаю у філармонії, в Будинку Шопена, Будинку Шимановського.

-- Якими є Ваші найяскравіші враження від гастролей?

-- У мене найяскравіше враження, коли вдячна публіка. А моя вдячність слухачам розпочинається з перших нот, коли у залі панує повна тиша і зберігається упродовж всього концерту. Окрім гастролей, працюю над написанням кандидатської роботи, а також є артистом допоміжного складу Львівської опери.

-- Класична музика більш популярна у Європі?

-- Звісно, класична музика більше популярна у Європі. Я маю досвід виступів у Польщі. У маленьких містечках будуються абсолютно нові філармонії, з новими інструментами, з акустичними екранами. Мистецтво за кордоном фінансує місцева влада. Гонорар соліста чи його прийом не залежить від кількості слухачів, які прийшли на концерт. Натомість в Україні працюють від касового збору.

-- А де любите відпочивати?

-- Дуже люблю відпочивати у Карпатах, у Закопане та на морі. Нещодавно декілька років поспіль відпочивав у Римі.


Автор: Олеся Максим'як
Виконавці: Григоренко Сергій
Джерело: vivexpres.com



Інші:

«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
40.jpg