Сергій Григоренко: На першому моєму концерті диригував Колесса | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Сергій Григоренко: На першому моєму концерті диригував Колесса
Григоренко Сергій
Сергій Григоренко: На першому моєму концерті диригував Колесса
Піаніст розповів про гонорари, свою кар'єру і гастролі за кордоном
1 квітня 2013, понеділок
Поширити у Facebook

-- Сергію, коли Ви розпочали займатися музикою?

-- Як пригадують батьки, перші мої спроби на музичному інструменті були у віці п’яти років. Моя мама музикант, свого часу закінчила консерваторію, і була першою моєю вчителькою. 11 років я навчався у Львівській середній спеціалізованій музичній школі-інтернаті імені Соломії Крушельницької.

Сергій Григоренко, фортепіано. Фото: Львівська обласна філармонія ім. С. Людкевича

У 2005 році з відзнакою закінчив національну музичну академію ім. М. Лисенка в класі заслуженого діяча мистецтв Польщі, професора Марії Тарнавецької. З 2005 до 2008 рр. навчався в аспірантурі у цій же академії. Був стипендіатом Верховної Ради України. Одночасно проходив стажування в Музичній академії ім. Ф. Шопена у Варшаві під керівництвом проф. Казимира Гержода (2006 р.).

Ніколи не забуду вражень від мого першого виступу у Львівській філармонії у 1998 році. Я тоді був учнем 9 класу і виконував концерт соль мінор Фелікса Мендельсона. Диригував Ярема Колесса. Це було дуже відповідально.

-- Сергію, якою є сьогодні географія Ваших гастролей?

-- Наразі це дві найбільш близькі мені країни – Україна та Польща. Оскільки у Польщі я певний час стажувався і жив, то встиг познайомитися з багатьма талановитими музикантами. Щороку із сольними концертами у Польщі виступаю у філармонії, в Будинку Шопена, Будинку Шимановського.

-- Якими є Ваші найяскравіші враження від гастролей?

-- У мене найяскравіше враження, коли вдячна публіка. А моя вдячність слухачам розпочинається з перших нот, коли у залі панує повна тиша і зберігається упродовж всього концерту. Окрім гастролей, працюю над написанням кандидатської роботи, а також є артистом допоміжного складу Львівської опери.

-- Класична музика більш популярна у Європі?

-- Звісно, класична музика більше популярна у Європі. Я маю досвід виступів у Польщі. У маленьких містечках будуються абсолютно нові філармонії, з новими інструментами, з акустичними екранами. Мистецтво за кордоном фінансує місцева влада. Гонорар соліста чи його прийом не залежить від кількості слухачів, які прийшли на концерт. Натомість в Україні працюють від касового збору.

-- А де любите відпочивати?

-- Дуже люблю відпочивати у Карпатах, у Закопане та на морі. Нещодавно декілька років поспіль відпочивав у Римі.


Автор: Олеся Максим'як
Виконавці: Григоренко Сергій
Джерело: vivexpres.com



Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
40.jpg