Фестиваль VIVERE MEMENTO пам'яті Івана Карабиця. Офіційне відкриття | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Фестиваль VIVERE MEMENTO пам'яті Івана Карабиця. Офіційне відкриття
Копиця-Карабиць Маріанна
Олійник Леся Степанівна
Пірієв Олександр Валерійович
Фестиваль VIVERE MEMENTO пам'яті Івана Карабиця. Офіційне відкриття
Ансамбль "XX век" (м. Москва)
20 червня 2010, неділя
Поширити у Facebook

Наприкінці червня у столиці України відбувався масштабний проект, приурочений до 65-річчя Івана Федоровича Карабиця, який організували Артем Ляхович, Олександр Пірієв, Маріанна Копиця-Карабиць, Національний портал академічної музики «Music-review Ukraine», НМАУ ім. П. І.Чайковського, КІМ ім. Р. Гліера за підтримки Російського центру науки та культури.

Музичний форум, який розпочався 14 червня у Москві, і згодом продовжився у Києві зібрав плеяду молодих музикантів з обох країн які виконували твори видатного українського композитора, його попередників та сучасників.


Маріанна Копиця-Карабиць
Маріанна Копиця-Карабиць

У камерній залі Фонду сприяння розвитку мистецтв упродовж шести вечорів відбувався діалог між країнами, епохами, композиторськими та виконавськими школами. Перший концерт подарував яскраву зустріч з російським авангардом ХХ століття. Пролунали «Наш марш» Артура Лур’є (вірші Володимира Маяковського), «Рух життя» Івана Вишнеградського (текст автора), «Вальс» Миколи Рославця, «Соната» Олександра Мосолова.

Роль лектора та мелодекламатора доби футуризму виконав композитор, викладач Московської консерваторії Федір Софронов. Він надав концерту колорит театрального дійства.


Федір Софронов
Федір Софронов

Відроджували забуту музику солісти відомого московського ансамблю «ХХ Век»: Марія Ходіна (скрипка), Надія Гребеннікова (віолончель), Даніїл Єкімовський (фортепіано).


Ансамбль «ХХ Век»
Ансамбль «ХХ Век»

Марія Ходіна (скрипка)
Марія Ходіна (скрипка)

Марія Ходіна (скрипка)
Марія Ходіна (скрипка)

Надія Гребеннікова (віолончель)
Надія Гребеннікова (віолончель)

Органічно влилися в авангардну стилістику вечора «Ліричні сцени» Івана Карабіца, «Шопен. Фуга» Федора Софронова, тріо «Royal-Flush» Кармелли Цепколєнко...

Ансамбль «ХХ Век»

...А для виконання «Троїстих музик» Володимира Тарнопольського на текст Григорія Сковороди «Гімн Різдву Христовому про злидні Його» у рояль помістили металеві предмети, і він став звучати як цимбали.


Ансамбль «ХХ Век»

Ансамбль «ХХ Век»

Федір Софронов

Олександр Пірієв
Керівник Національного порталу академічної музики «Music-review Ukraine» Олександр Пірієв

Наталія Батова та Леся Олійник
Аташе по культурі Посольства Російської фередації в Україні Наталія Батова та
Генеральний секретар Національного комітету Міжнародної музичної Ради Юнеско, професор Леся Олійник


Юрій Круліковський, Наталія Батова, Леся Олійник, Маріанна Копиця-Карабиць
Директор Фонду сприяння розвитку мистецтв Юрій Круліковський, Наталія Батова, Леся Олійник, Маріанна Копиця-Карабиць


Автор: Ольга Савицька
Фото: Тетяна Платонова
Музикознавці: Маріанна Копиця-Карабиць, Леся Олійник
Діячі мистецтв: Олександр Пірієв
Концертна організація: Національний портал академічної музики “Music-review Ukraine”
Концертний зал: Галерея Фонду сприяння розвитку мистецтв
Конкурс (фестиваль): Україно-російський фестиваль VIVERE MEMENTO пам'яті Івана Карабиця





Інші:

125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
Музичний шедевр пролунав у Харкові
Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
«Летючий голландець» - концертна версія
Прем'єра перформансу "Війна. Обличчя. Монологи"
Ми-Є! Музика української Незалежності
Мелодії Турку і Львова. У Фінляндії прозвучали твори українських композиторів
У Мукачеві виступили військовий оркестр «Едельвейс» та струнний ансамбль «Дивертисмент»
"Ковток нормальності у важкі часи": в Одесі відбувся фестиваль "Два дні і дві ночі нової музики"
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
100724_09.jpg