Браво, «Українська Кармен» | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Браво, «Українська Кармен»
Швачка Анжеліна
Браво, «Українська Кармен»
Знана оперна співачка Анжеліна Швачка представила у Національній філармонії нову сольну програму
9 лютого 2016, вівторок
Поширити у Facebook

Ім’я провідної солістки Національної опери Анжеліни Швачки давно знаходиться в центрі уваги меломанів. Втім, популярність володарки сильного мецо-сопрано і красивої жінки і талановитої актриси, на вистави якої йдуть не лише з метою насолодитися красою її голосу, а й помилуватися її яскравою, колоритною зовнішністю, сягнула й багатьох культурних центрів Західної Європи. Тріумфальні виступи української співачки супроводжували овації та визнання слухачів Бельгії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Франції, Швейцарії, Швеції, Словенії, Естонії, Латвії, Литві, Туреччині та інших країн.

Анжеліна Швачка

У більшості шанувальників таланту Швачки співачка асоціюється з образом Кармен із однойменної опери Ж.Бізе. Закордонні критиrи навіть називають Анжеліну «українською Кармен». До течі, цю партію артистка виконала понад 175 раз у 18 постановках різних режисерів країн світу! Її глибокий, хвилюючий грудний тембр голосу, багатий на обертони, виразна пластика, вражаюча розкутість на сцені примушують режисерів звертатися до А.Швачки у пошуках гармонійного поєднання розкішного вокального матеріалу з ефектною зовнішністю. Саме такий унікальний комплекс і знайшов в особі української артистки популярний на Заході режисер Шарль Рубо, який ввів співачку у свою грандіозну постановку «Аїди» Дж. Верді, що відбулася на найбільшому у світі модульному паризькому стадіоні з трьома галереями «Стад де Франс», де вільнорозміщується понад 81 тисяча глядачів! Масштаб цього дійства був насправді вражаючим, адже лише в його масових сценах було задіяно понад 800 артистів!

У репертуарі А. Швачки — провідні партії мецо-сопрано в оперних шедеврах Россіні, Верді, Сен-Санса, Чайковського, Римського-Корсакова, Лисенка та інших композиторів. Та, мабуть, найприродніше вона почувається під час виконання українських солоспівів та народних пісень. І в цьому мали змогу переконатися щасливчики, які потрапили на її концерт в Національній філармонії України. Не випадково того вечора весь другий відділ було цілком присвячено виконанню співачкою солоспівів Я. Степового, пісень О. Білаша, українських народних мелодій, що яскраво й емоційно пролунали у супроводі ансамблю народних інструментів «Рідні наспіви». Море квітів і шквал овацій вдячної публіки вкотре переконали, що Анжеліна Швачка — дійсно народна артистка. Адже закоханість у свою справу, у свою музику випромінювала кожна вокальна фраза, кожний жест і міміка співачки, що і знаходило гарячу підтримку у слухачів.


Автор: Наталія Семененко
Фото: Артем Сліпачук
Виконавці: Анжеліна Швачка
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: Газета «День»



Інші:

Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
“Вечір аргентинського танго”
У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко
Рефлексії про втрачене та мрії про майбутнє
Французький віртуоз без нот на відкритті XIV Міжнародного львівського органного фестивалю
У Херсонському укритті провели обряд ворожіння
«Трубадур» – нова версія класики
«Король Артур» від Open Opera Ukraine: у пошуках героїв, сенсів та актуальних меседжів
“Ці діти ще не раз повернуться до концертного залу”
Обʼєднані сакральною спадщиною
Одеська опера тріумфально провела IX Міжнародний фестиваль мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері»
У Херсоні показали осінню терапію
Камерний оркестр імені Дмитра Ахшарумова виступив під орудою польського диригента
Зшивання країни нитками культури
Доступний театр: додатки Earcatch і Subcatсh презентували в Національній опереті України
Мікс жанрів
У Харкові пройшов фестиваль "Арфові Барви 2024: акустика та цифрові технології"
Сьогодні на Одещині відкривається міжнародний органний фестиваль ім. Теофіла Ріхтера
Віват, Схід Опера!
В Україні вперше пройшли концерти кримськотатарської симфонічної музики
Веселе хуліганство, але з тонким смаком
Післямова до фестивалю «Два дні й дві ночі нової музики»
Херсонці відвідали музично-терапевтичну програму
Символи війни у творах українських композиторок
Музика австрійського композитара, автора понад ста симфоній, звучала в чернігівській філармонії
Житомирська філармонія відкрила новий сезон виступом симфонічного оркестру з Черкас та столичного квартету тенорів
Національний президентський оркестр виступив у Кропивницькому з благодійним концертом 
      © 2008-2024 Music-review Ukraine