Браво, «Українська Кармен» | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Браво, «Українська Кармен»
Швачка Анжеліна
Браво, «Українська Кармен»
Знана оперна співачка Анжеліна Швачка представила у Національній філармонії нову сольну програму
9 лютого 2016, вівторок
Поширити у Facebook

Ім’я провідної солістки Національної опери Анжеліни Швачки давно знаходиться в центрі уваги меломанів. Втім, популярність володарки сильного мецо-сопрано і красивої жінки і талановитої актриси, на вистави якої йдуть не лише з метою насолодитися красою її голосу, а й помилуватися її яскравою, колоритною зовнішністю, сягнула й багатьох культурних центрів Західної Європи. Тріумфальні виступи української співачки супроводжували овації та визнання слухачів Бельгії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Франції, Швейцарії, Швеції, Словенії, Естонії, Латвії, Литві, Туреччині та інших країн.

Анжеліна Швачка

У більшості шанувальників таланту Швачки співачка асоціюється з образом Кармен із однойменної опери Ж.Бізе. Закордонні критиrи навіть називають Анжеліну «українською Кармен». До течі, цю партію артистка виконала понад 175 раз у 18 постановках різних режисерів країн світу! Її глибокий, хвилюючий грудний тембр голосу, багатий на обертони, виразна пластика, вражаюча розкутість на сцені примушують режисерів звертатися до А.Швачки у пошуках гармонійного поєднання розкішного вокального матеріалу з ефектною зовнішністю. Саме такий унікальний комплекс і знайшов в особі української артистки популярний на Заході режисер Шарль Рубо, який ввів співачку у свою грандіозну постановку «Аїди» Дж. Верді, що відбулася на найбільшому у світі модульному паризькому стадіоні з трьома галереями «Стад де Франс», де вільнорозміщується понад 81 тисяча глядачів! Масштаб цього дійства був насправді вражаючим, адже лише в його масових сценах було задіяно понад 800 артистів!

У репертуарі А. Швачки — провідні партії мецо-сопрано в оперних шедеврах Россіні, Верді, Сен-Санса, Чайковського, Римського-Корсакова, Лисенка та інших композиторів. Та, мабуть, найприродніше вона почувається під час виконання українських солоспівів та народних пісень. І в цьому мали змогу переконатися щасливчики, які потрапили на її концерт в Національній філармонії України. Не випадково того вечора весь другий відділ було цілком присвячено виконанню співачкою солоспівів Я. Степового, пісень О. Білаша, українських народних мелодій, що яскраво й емоційно пролунали у супроводі ансамблю народних інструментів «Рідні наспіви». Море квітів і шквал овацій вдячної публіки вкотре переконали, що Анжеліна Швачка — дійсно народна артистка. Адже закоханість у свою справу, у свою музику випромінювала кожна вокальна фраза, кожний жест і міміка співачки, що і знаходило гарячу підтримку у слухачів.


Автор: Наталія Семененко
Фото: Артем Сліпачук
Виконавці: Анжеліна Швачка
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: Газета «День»



Інші:

Як диригентка Наталія Пономарчук ламає стереотипи через музику та культурну дипломатію
Магія кохання на сцені: у столиці презентували одноактний балет на музику Джорджа Гершвіна
У Дніпрі філармонія реалізувала масштабний проєкт
Три великих «Ш»: миколаївцям зіграли найкращі твори композиторів-романтиків
В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
      © 2008-2024 Music-review Ukraine