У Києві стартував перший концертний сезон проекту «Нова філармонія» | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
У Києві стартував перший концертний сезон проекту «Нова філармонія»
Василевич Юрій
Київський квартет саксофоністів
Пірієв Олександр Валерійович
У Києві стартував перший концертний сезон проекту «Нова філармонія»
5 листопада 2014, середа

Амбітні проекти у Києві вже давно не дивина. А от у галузі класичної музики експериментів замало. Змінити це взявся Національний портал академічної музики Music-Review Ukraine. На днях у столичному Будинку вчених стартував проект «Нова філармонія». Його родзинка — інноваційний підхід до популяризації мистецтва класичної музики, формування музичної культури, а головне — залучення до цього молодих талантів та молодих слухачів.

Відкриття концертного сезону розпочалося концертом Київського квартету саксофоністів, до яких долучилися контрабас, фортепіано та ударні. У програмі — твори Баха, Джо Завінула, Джорджа Гершвіна, Дюка Еллінгтона та інших композиторів. Не обійшлося і без сюрпризів. Під час відкриття сезону В’ячеслав Полянський, один з найвідоміших українських джазових музикантів, зробив музичний подарунок слухачам. А також на сцені з’явився дует молодих китайських саксофоністів, музику яких супроводжувала піаністка Віолетта Таран.

Протягом усього концертного сезону організатори проекту «Нова філармонія» обіцяють слухачам отримати можливість долучитися до розмаїття інструментів та програм — це і фортепіанні речиталі, і камерна музика, і концерти хорової музики, та навіть оркестровий формат. Серед виконавців, що братимуть участь у заходах проекту, — когорта відомих українських музикантів із міжнародним ім’ям: піаністи Геннадій Дем’янчук, Юрій Кот, Дмитро Онищенко, скрипалі Кирило Шарапов, Мирослава Которович і Богдана Півненко, численні виконавці на духових, народних та ударних інструментах, а також низка провідних колективів столиці, серед яких оркестри «Київські солісти» і «Київська камерата», камерний хор «Хрещатик» та «Київ», Національний оркестр народних інструментів та багато інших. Олександр Пірієв, артистичний директор проекту, сподівається, що «Нова філармонія» дасть поштовх для поєднання класики і джазу.

Головну ідею ж окреслює так: «За часів незалежності України у сфері серйозної класичної музики утворився певний інформаційний вакуум між слухачем і виконавцем. І протягом останніх років ми намагаємося подолати цю ситуацію, об’єднавши поціновувачів класичної музики із кращими потужностями музичної України та із загальнонаціональним інформаційним простором. Тому «Нова філармонія» — це, скоріше, не новаторство, а певний погляд на те, як має виглядати сьогодні класична музика та її прояв у інформаційному просторі України».

Але найголовніше, що вже у першому концертному сезоні кияни матимуть можливість почути виконавців і колективи з різних куточків України. Андрій Савка, директор Івано-Франківської філармонії, розповів «УМ», що вважає такий проект важливим для об’єднання музичного простору. У їхній філармонії є джазовий квартет, який, можливо, також виступатиме у рамках проекту «Нова філармонія».

Юрій Круліковський, директор Фонду сприяння розвитку мистецтв, запевнив «УМ»: «Нова філармонія» — це не конкуренція Національній філармонії, а подальший і більший розвиток музичного мистецтва».

Усі заходи проекту відбуватимуться у столичному Будинку вчених (вул. Володимирська, буд. 45-А). І хоча акустика цього приміщення не ідеальна, та Юрій Василевич, керівник Київського квартету саксофоністів, запевнив, що її насамперед творять самі музиканти. А успіх проекту і кількість концертів залежатиме від аудиторії, а особливо від її кількості і потреби у високому мистецтві.


Автор: Катерина КОТВІЦЬКА
Колективи: Київський квартет саксофоністів
Виконавці: Юрій Василевич
Діячі мистецтв: Олександр Пірієв
Концертна організація: Національний портал академічної музики “Music-review Ukraine”
Концертний зал: Велика зала Київського Будинку вчених
Джерело: Газета "Україна молода"



Додати: Share on Facebook

Інші:

Відлуння столітніх оплесків
Закарпатський камерний хор «Кантус»: становлення, перемоги, плани
Психологи розповіли, в якому віці краще починати навчання музиці
Вчені з'ясували, яка музика покращує креативність
Ян Сибелиус (1865-1957) композитор
Артем Ведель – українська традиція хорового співу
А на Вкраїні – там сонечко сяє
Лікарі радять хропунам регулярно... співати
Про стан здоров'я людини можна дізнатись за її голосом
Алла Шейко і голоси від Бога
Традиційні музичні інструменти. Ерху
Територія музики: Вінницькій філармонії - 80!
Свято Людкевича
Сучасна опера: соціальна утопія + психоаналіз
Як у Львові директора Органного залу обирали
До 150-річчя від дня народження Євгена Купчинського
"Стрес я залишаю в театрі". Прима нью-йоркського балету поділилася правилами здорового способу життя
Згадаємо Андрія Іщенка
Духові інструменти: загадки саксофона
Польські пісні Шопена – українською
Львів, Європа і – світ
17 серпня - 75 років Мусліму Магомаєву
"Котяча фуґа" та її історія
Скромного українського співака визнали одним із найкращих тенорів світу
Стравінський у ПАР: композитор, який кинув виклик апартеїду
Оксана Линів: українка на чолі кращих оркестрів Європи
Рахманіновські гостини
Ромський піаніст – Дьордь Цифра
Ваґнерівський фестиваль у Байройті: з червоним килимком і без скандалів
Україномовна опера: загибель відкладається?
Молода українська скрипалька діагностує інструменти Страдіварі, Аматі та Гварнері
Класична італійська опера. Ази та аналогії з сьогоденням
Джордж Гершвін: 80 роковини смерті відомого композитора
Основоположник династії музикантів
Заняття класичною музикою – це не так складно
Потрібне перезавантаження
Україна у звуках: забуті народні музичні інструменти
Історія піаніста, якого могло не бути
Опера в свинарнику: європейські рецепти відродження малих українських міст
Як музика зустрічає розум?
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове






File Attachment Icon
30.jpg