Інтерв'ю |
|
|
|
|
Новорічна казка: “Лускунчик” на сцені Сан-Карло в Неаполі
Відеосюжет
11 січня 2016, понеділок
Поширити у Facebook
Балет “Лускунчик” Чайковського традиційно пов'язаний з періодом новорічних свят. Ця музика – поза часом. Оперний театр Сан-Карло в Неаполі – ідеальне місце для цієї вистави. Дивіться у цьому випуску програми “Музика”.
Поміж чудових природних та художніх перлин Неаполь може похвалитися одним з найстаріших у Європі оперних театрів. Це – театр Сан-Карло. Цього року під час різдвяних свят на його сцені був поставлений один із найбільш заворожливих класичних балетів – “Лускунчик” Чайковського, першими хореографами якого були свого часу Маріус Петіпа та Лев Іванов.
Ми поспілкувалися із танцюристами, що виконали провідні партії в цій чарівній казці.
Анбета Торомані та Алессандро Макаріо, танцюристи:
- “У цій казці я – класичний принц, а вона – Фея Драже”.
- “Я – ніжна й ефірна істота. Солодка, але не надмірно, елегантна…”
- “Принц має ціле королівство. Він стрункий, вишуканий, гарно одягнений, має коня… В мене самого коня немає!”
- “Він блондин з блакитними очима”.
- “Так, блакитноокий блондин. Типовий неаполітанський принц! Я жартую!”
Анбета Торомані:
“Па-де-де” в “Лускунчику” має надзвичайний музичний вимір… Він відкриває нам дивовижні можливості для танцю. Це справжня мрія для танцюристів… Інтерпретувати виражені у музиці ідеї за допомогою танцю”.
Алессандро Макаріо:
“І за допомогою рухів!”.
Анбета Торомані:
“Так, рухів, і це складно. Намагаєшся виразити грацію, легкість… І це не так просто, коли докладаєш фізичних зусиль, а все має виглядати плавно й природно. Це і є магія балету”.
Анбета Торомані:
“Танцюристи мають свою власну мову, досить складну, до речі. Ми здійснюємо певні рухи, виражаємо дії та почуття, які потрібно пояснити, щоб публіка зрозуміла. Я наведу Вам приклад: коли він мій наречений, як у балеті “Жизель”, це потрібно якось пояснити”.
Анбета Торомані:
“Ті хто люблять балет, вони люблять його по-справжньому. І коли ти закоханий в танець, дуже важко зупинитися, навіть коли тобі кажуть: “ти не маєш майбутнього”. Все одно продовжуєш. Ось чому, на мою думку, це так красиво. Ти закоханий у балет, а всі ті жертви, на які йде кожен танцюрист, про них просто забуваєш. І, в кінцевому підсумку, балет змушує тебе мріяти, більше ніж будь-що інше!”.
Джерело: Euronews
|