Новорічна казка: “Лускунчик” на сцені Сан-Карло в Неаполі | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Новорічна казка: “Лускунчик” на сцені Сан-Карло в Неаполі
Новорічна казка: “Лускунчик” на сцені Сан-Карло в Неаполі
Відеосюжет
11 січня 2016, понеділок
Поширити у Facebook

Балет “Лускунчик” Чайковського традиційно пов'язаний з періодом новорічних свят. Ця музика – поза часом. Оперний театр Сан-Карло в Неаполі – ідеальне місце для цієї вистави. Дивіться у цьому випуску програми “Музика”.

Поміж чудових природних та художніх перлин Неаполь може похвалитися одним з найстаріших у Європі оперних театрів. Це – театр Сан-Карло. Цього року під час різдвяних свят на його сцені був поставлений один із найбільш заворожливих класичних балетів – “Лускунчик” Чайковського, першими хореографами якого були свого часу Маріус Петіпа та Лев Іванов.

Ми поспілкувалися із танцюристами, що виконали провідні партії в цій чарівній казці.

Анбета Торомані та Алессандро Макаріо, танцюристи:

- “У цій казці я – класичний принц, а вона – Фея Драже”.

- “Я – ніжна й ефірна істота. Солодка, але не надмірно, елегантна…”

- “Принц має ціле королівство. Він стрункий, вишуканий, гарно одягнений, має коня… В мене самого коня немає!”

- “Він блондин з блакитними очима”.

- “Так, блакитноокий блондин. Типовий неаполітанський принц! Я жартую!”

Анбета Торомані:

“Па-де-де” в “Лускунчику” має надзвичайний музичний вимір… Він відкриває нам дивовижні можливості для танцю. Це справжня мрія для танцюристів… Інтерпретувати виражені у музиці ідеї за допомогою танцю”.

Алессандро Макаріо:

“І за допомогою рухів!”.

Анбета Торомані:

“Так, рухів, і це складно. Намагаєшся виразити грацію, легкість… І це не так просто, коли докладаєш фізичних зусиль, а все має виглядати плавно й природно. Це і є магія балету”.

Анбета Торомані:

“Танцюристи мають свою власну мову, досить складну, до речі. Ми здійснюємо певні рухи, виражаємо дії та почуття, які потрібно пояснити, щоб публіка зрозуміла. Я наведу Вам приклад: коли він мій наречений, як у балеті “Жизель”, це потрібно якось пояснити”.

Анбета Торомані:

“Ті хто люблять балет, вони люблять його по-справжньому. І коли ти закоханий в танець, дуже важко зупинитися, навіть коли тобі кажуть: “ти не маєш майбутнього”. Все одно продовжуєш. Ось чому, на мою думку, це так красиво. Ти закоханий у балет, а всі ті жертви, на які йде кожен танцюрист, про них просто забуваєш. І, в кінцевому підсумку, балет змушує тебе мріяти, більше ніж будь-що інше!”.


Джерело: Euronews





Інші:

Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
      © 2008-2024 Music-review Ukraine