Три перетворення в одній виставі - в Київській опереті показали "Мадемуазель Нітуш" | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Три перетворення в одній виставі - в Київській опереті показали
Три перетворення в одній виставі - в Київській опереті показали "Мадемуазель Нітуш"
10 січня 2014, п'ятниця
Поширити у Facebook

"В душі нема спокус життя, живе душа для райського натхнення" - співає на сцені Київської оперети 28-річна Ольга Федоренко. Її героїня Деніза вчиться у монастирському пансіоні, але мріє про велику сцену. Репетирують французьку оперету "Мадемуазель Нітуш". Перша прем'єра відбулася 26 грудня - рівно 130 років після того, як спектакль був уперше поставлений у Парижі в театрі "Вар'єте". Атмосферу монастиря на сцені підкреслює блакитне освітлення, жіночий хор виконує свої партії, склавши руки ніби у молитві. Сама головна героїня спершу грає кілька акордів на арфі, потім танцює разом із балетом на пуантах.

В Киевской оперетте показали "Мадемуазель Нитуш". Фото: Ольга Каменева

""Складніше зробити кілька па на пуантах, ніж грати на арфі," - розповідає Ольга у гримерці, сидячи за фортепіано. "Для балету потрібна розтяжка, гарна фізична форма. З арфою мені простіше - беру уроки вже другий місяць, можу зіграти кілька мелодій. Поки тренувала правильний щипок, мала мозолі на пальцях. Сучасний театр вимагає від актора бути універсальним."

Для Ольги це перша головна роль, в Київській опереті артистка працює другий рік. У перерві репетиції до гримерки заходить костюмерка, просить Ольгу поміряти високі шкіряні чоботи. "Моя героїня має кілька образів: із правильної дівчинки з пансіону за одну ніч вона перетворюється на зірку оперети. Її третє обличчя - солдатка: тікаючи із театру вона потрапляє у казарму. Там одягає військовий мундир і грає на барабані, тож барабан також довелось освоїти для ролі."

В Киевской оперетте показали "Мадемуазель Нитуш". Фото: Ольга Каменева

На афіші до вистави "Мадемуазель Нітуш" обличчя Ольги поділене на дві половини: одна загримована під ученицю пансіону, друга - під актрису оперети. Друга дія вистави показує світ театру, де всі носять маски. Двоповерхова декорація точно повторює вигляд справжньої сцени і завіси Київської оперети. Режисер вистави Богдан Струтинський, 43 роки, включив у сюжет оперети вставний номер "Брехня".

"На жаль нас всіх оточує вона - брехня, панує в світі нашому щодня - брехня..." - співає артист зі сцени.

"Взявся за цю виставу завдяки ідеї брехні, бо ми сьогодні всі граємо багато ролей, - каже художній керівник театру. - Змінюються епохи, соціальні статуси, світогляди, але не змінюються проблеми. Україна сьогодні теж носить маску. Номер "Брехня" актуальний і гостросоціальний, це врізка сучасності, тому артист співає у мікрофон, в манері мюзик-холу. За це можуть "бити", а можуть і хвалити, але глядач завжди готовий до правди."

У січні прем'єру "Мадемуазель Нітуш" покажуть 24, 25 і 31 числа.


Автор: Катерина Кисельова
Фото: Ольга Каменєва
Концертна організація: Київський національний академічний театр оперети
Концертний зал: Глядачевий зал Київського національного академічного театру оперети
Джерело: gazeta.ua



Інші:

Львівський музичний «десант» у Києві – браво!
Завершилось всеукраїнське турне Академічного симфонічного оркестру Львівської філармонії
У Київській муніципальній академії музики ім. Р. М. Глієра провели майстер-класи для юних харків'ян
У Відні відбувся масштабний концерт за участю 150 українських виконавців класичної музики
ЛУЦЬКІЙ МУЗИЧНІЙ ШКОЛІ №1 ВИПОВНИЛОСЯ 85 РОКІВ
Повернення шедевра: у Відні говорили про віднайдену оперу українця Дмитра Бортнянського
«Спалахи пам’яті»
У Харкові знову виступив прекрасний лебідь в оточенні кращих голосів міста
Вишиванки на сцені і в залі: ансамбль "Запорожці" запросив шанувальників на "Зоряні зустрічі"
Артисти симфонічного оркестру виступили для бійців ЗСУ
На концерті пам'яті Михайла Чембержі "Там, де музика звучить!"
Враження від 21-ших "Акордів Хортиці"
Галас навколо GAIA. В Києві відбулась прем'єра авангардної опери від Opera aperta
Ансамбль солістів "Київська камерата" виступив у Carnegie Hall
“Отелло” - магічна подорож, або Без стереотипів на класику
У Стокгольмі відкрився другий "Європейський фестиваль: Українська весна"
У Кропивницькому відбудеться свято хорової музики "Молитва вустами дітей"
У Лондоні вперше пролунали твори львівських композиторів
Про владу, кохання та підступність
Вперше в Україні презентували легендарний бродвейський хіт “Чикаго”
Симфонічні твори Станіслава Людкевича
Прем'єра симфонії - сорок років згодом
У Таллінні відбувся благодійний концерт класичної музики "Перетин культур"
В філармонії Одеси відбудеться концерт кларнетиста Ксіди та оркестру під керівництвом Шаврука
Французький органіст Жан Марі Леруа виступив на ІV фестивалі органної та камерної музики "Sounds of BACH" у Чернівцях
У Дніпрі завершився Міжнародний музичний конкурс
До Тернопільської філармонії завітав Шуберт зі своєю "Шубертіадою"
Сценографічна спадщина Євгена Лисика
У Страсбурзі відбувся концерт за участі українського оркестру та дитячих хорів
«Від бароко до класицизму»: музиканти оркестру «Ars – Nova» порадували миколаївців гарною музикою
У Ніжинській музичній школі на благодійному концерті зібрали 10 тисяч на тепловізор
Фотомиті "Київської пекторалі". Подія, яка вже стала історією
"Вечір української музики" у Кропивницькому
Маріупольський оркестр «Ренесанс» взяв участь у великому концерті в Італії
Музичний символ солідарності: на другу річницю великої війни оркестр Львівської філармонії виступив у Варшаві
"Музика без меж": у Дніпровській академії музики провели Міжнародний фестиваль академічного музичного мистецтва
Сучасна академічна музика та саунд-перформанси в іменах — 11 українських композиторів, чиї концерти не варто пропускати
Від Бетховена до Скорика: пам’ять Небесної сотні в Харкові вшанували музикою
“Музичні мости”
Полтавська обласна філармонія презентувала програму «Присвята Астору П’яццолі».
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
806.jpg