Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
Остапенко Дмитро Іванович
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
8 листопада 2017, середа

Національна філармонія останнім часом переживає щось на зразок зміни комунікативного формату.

Іншого вигляду із новим сучасним дизайном набули афіші й офіційний web-сайту, де тепер он-лайн можна купувати квитки на всі концерти. Крім того, філармонія прагне комунікувати зі слухачем через посередництво соціальних мереж.

Боротьба за слухача, а тим паче концертів класичної музики, зараз посилилася. В цьому сезоні чимало програм відбуваються під егідою Національної філармонії поза її традиційним Колонним залом ім. М. Лисенка. Так, у жовтні такі заходи відбувалися в галереях «Дукат» і Tauvers Gallery, лютеранській кірсі св. Катерини, «Білій залі» Будинку вчених, Музеї Марії Заньковецької тощо.

— У найбільших філармоніях Європи зазвичай є декілька залів — для виконання симфонічної, камерної музики тощо. Ми ж маємо тільки один Колонний зал ім. М. Лисенка, — каже Генеральний директор Національної філармонії України Дмитро ОСТАПЕНКО. — Творчий потенціал є. У філармонії працює два оркестри (симфонічний і камерний), десять ансамблів, двадцять чотири солісти-вокалісти і двадцять два солісти-інструменталісти, десять артистів розмовного жанру, чотири концертмейстери. Ми вирішили піти шляхом культурної експансії через співпрацю з різноманітними концертними майданчиками Києва. Зараз із нами працюють п’ять залів. Серед них є мистецькі галереї, в яких філармонія проводить концерти у форматі салонних концертів. Наприклад, із великим успіхом нещодавно відбулися концерти піаніста Антонія Баришевського в Tauvers Gallery і «Різоль-квартету баяністів» у галереї «Дукат».

Для філармонії це, насамперед, спроба розширити цільову аудиторію. Цікавий досвід співпраці з кірхою св. Катерини. Наприкінці жовтня тут відбувся концерт Київського камерного оркестру Національної філармонії України із програмою «Вечір серенад». Був повний зал. Не виключаю, що дехто раніше не був у філармонії, а тепер він про неї дізнався.

— Для нас це дуже цікавий досвід і велика честь, підкреслює Оксана ДОВГАН, управляюча Tauvers Gallery. — Дуже приємно, що філармонія довіряє нам своїх найкращих артистів. Крім того, це нагода заявити про нашу галерею. Зараз такий час, що всім ніколи, всі кудись поспішають. А тут відразу «два в одному» — сходив на концерт і разом подивився виставку.

— Ми функціонуємо не лише як церква, а й як культурний центр, — пояснює Олександр ПРОКОПЧУК, представник громади лютеранської кірхи св. Катерини. — Постійно у нас відбуваються концерти, творчі вечори, зустрічі. У виступі філармонічного колективу мене вразив надзвичайно високий професійний рівень музикантів. Це було щось надзвичайне! Наша постійна, сказати б, традиційна публіка — люди, які живуть неподалік і для них це прекрасна можливість культурного дозвілля. До речі, в листопаді та грудні вже заплановано наступні виступи філармонічного камерного оркестру.


Діячі мистецтв: Дмитро Остапенко
Концертна організація: Національна філармонія України
Джерело: НАЙДЮК Олеся



Додати: Share on Facebook

Інші:

Працювати із повною самовіддачею – життєвий принцип сім’ї Тітяєвих
Не другорядний предмет: як музика змінила поведінку школярів-мігрантів у британській школі
Творчість Остапа Нижанківського
Страсті за Леонтовичем по-вінницьки: відновлений музей і забутий благодійний вечір «гуманітарного» фонду
Духові інструменти Гуцульщини
Науковці розповіли, як різна музика впливає на здоров'я
Музичні інструменти Стародавнього Єгипту
«Орея»: найнезвичайніший хор України
Учені: Джазові піаністи швидше класичних адаптуються до раптової зміни строю під час гри
Полтавська філармонія на зиму залишилася без ремонту
Александр Стоянов и Екатерина Кухар рассказали о новогодних традициях
За відродження високої культури в глибинці, що «призабула» своє шляхетне минуле
Проект "Три С": Мирослав Скорик, Євген Станкович і Валентин Сильвестров
Племінниця автора Щедрика: нам забороняли спілкуватися з Леонтовичами
"Щедрик" Леонтовича - одна з найпопулярніших різдвяних пісень у світі
Він мав стати вченим, а став музикантом
Дузе танцює у Гамбурзі
Як народилася найвідоміша різдвяна пісня
У вінок великому маестро
Молодіжний симфонічний оркестр України - від ідеї та до реалізації
У Львові поставили заборонену 40 років тому оперу
Пам’яті Андрія Сахарова
Микола Леонтович - "український Бах" - 140 років від дня народження
Незрячий баяніст на слух обробляє та вивчає французькі вальси і знає секрет щастя
13 декабря исполнилось 140 лет со дня рождения Николая Леонтовича
Прості історії: тромбоніст Богдан Роменський
Продовження історії успіху: Український молодіжний оркестр отримає близнюка
Чернівецький симфонічний оркестр: історія на чверть століття
Незвичайний метод знищення ракових клітин
"Папороть" Станковича: повернення легенди
В Сьомій симфонії Бетховен використав мотиви народних пісень
Фестиваль "Одеське бельканто": юні вокалісти представили свою творчість
Німецька традиція виготовлення органів та італійська піца як спадщина ЮНЕСКО
Видатний оперний співак і талановитий художник Федір Стравінський був тісно пов’язаний із Україною
Національній опері виповнилося 150 років: які таємниці зберігає театр
Відлунали акорди Міжнародного пректу "Музика є вищим одкровенням"
У Музеї Максима Рильського презентували видання "Максим Рильський. Лібрето опери "Євгеній Онєгін". Український переклад"
Сергій Подолянчук: "Обдарована українська молодь не налаштована на перемогу"
Кароль Шимановський - погляд з туманного Альбіону
Одна з перших у світі жінок-диригенток ─ родом з Уманщини
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
290510_011.jpg