Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
Остапенко Дмитро Іванович
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
8 листопада 2017, середа

Національна філармонія останнім часом переживає щось на зразок зміни комунікативного формату.

Іншого вигляду із новим сучасним дизайном набули афіші й офіційний web-сайту, де тепер он-лайн можна купувати квитки на всі концерти. Крім того, філармонія прагне комунікувати зі слухачем через посередництво соціальних мереж.

Боротьба за слухача, а тим паче концертів класичної музики, зараз посилилася. В цьому сезоні чимало програм відбуваються під егідою Національної філармонії поза її традиційним Колонним залом ім. М. Лисенка. Так, у жовтні такі заходи відбувалися в галереях «Дукат» і Tauvers Gallery, лютеранській кірсі св. Катерини, «Білій залі» Будинку вчених, Музеї Марії Заньковецької тощо.

— У найбільших філармоніях Європи зазвичай є декілька залів — для виконання симфонічної, камерної музики тощо. Ми ж маємо тільки один Колонний зал ім. М. Лисенка, — каже Генеральний директор Національної філармонії України Дмитро ОСТАПЕНКО. — Творчий потенціал є. У філармонії працює два оркестри (симфонічний і камерний), десять ансамблів, двадцять чотири солісти-вокалісти і двадцять два солісти-інструменталісти, десять артистів розмовного жанру, чотири концертмейстери. Ми вирішили піти шляхом культурної експансії через співпрацю з різноманітними концертними майданчиками Києва. Зараз із нами працюють п’ять залів. Серед них є мистецькі галереї, в яких філармонія проводить концерти у форматі салонних концертів. Наприклад, із великим успіхом нещодавно відбулися концерти піаніста Антонія Баришевського в Tauvers Gallery і «Різоль-квартету баяністів» у галереї «Дукат».

Для філармонії це, насамперед, спроба розширити цільову аудиторію. Цікавий досвід співпраці з кірхою св. Катерини. Наприкінці жовтня тут відбувся концерт Київського камерного оркестру Національної філармонії України із програмою «Вечір серенад». Був повний зал. Не виключаю, що дехто раніше не був у філармонії, а тепер він про неї дізнався.

— Для нас це дуже цікавий досвід і велика честь, підкреслює Оксана ДОВГАН, управляюча Tauvers Gallery. — Дуже приємно, що філармонія довіряє нам своїх найкращих артистів. Крім того, це нагода заявити про нашу галерею. Зараз такий час, що всім ніколи, всі кудись поспішають. А тут відразу «два в одному» — сходив на концерт і разом подивився виставку.

— Ми функціонуємо не лише як церква, а й як культурний центр, — пояснює Олександр ПРОКОПЧУК, представник громади лютеранської кірхи св. Катерини. — Постійно у нас відбуваються концерти, творчі вечори, зустрічі. У виступі філармонічного колективу мене вразив надзвичайно високий професійний рівень музикантів. Це було щось надзвичайне! Наша постійна, сказати б, традиційна публіка — люди, які живуть неподалік і для них це прекрасна можливість культурного дозвілля. До речі, в листопаді та грудні вже заплановано наступні виступи філармонічного камерного оркестру.


Діячі мистецтв: Дмитро Остапенко
Концертна організація: Національна філармонія України
Джерело: НАЙДЮК Олеся



Додати: Share on Facebook

Інші:

Мирослав Скорик і музика Львова
Кістки та фрески: про що мовчать стіни Львівського органного залу
З любов’ю, Скорик
Принц піаністів
Які фестивалі потрібні та де їх проводити?
Під звуки піаніно: юний принц Джордж займатиметься балетом
Покинуті фортепіано і роялі у дивних світлинах
Бах для ...корів
Клуб композиторів
Яна Тойбер показала удивительный мир балерин
Українські примадонни в музиці
190 років з дня народження Міхала (Михайла) Адамовича Завадського (1828-1887) – відомого польського і українського композитора, піаніста, педагога
Як створюється опера: від задуму до виходу на сцену
Вражаючий звук і кількасотрічні музичні інструменти: Чому Закарпаття називають органним краєм
Міжгалактичний арт-проект музика для прибульців
Уродженець Кременця, який врятував Карнегі-Холл
Класична музика в суді. А чому б ні?
Ще одна причина записати дитину на фортепіано
Марко Р.Стех: Творчість Василя Барвінського виявилася могутнішою від кремлівського диктату
Мирослав Скорик. Інтелігентний бешкетник
Сто великих украинцев - Сергей Михайлович Лифарь
Мрії Оксани Линів
Скрипка Страдиварі: таємниці розкрито????
"Його твори – містичний тотем": Ірен Роздобудько про автора "Щедрика" Миколу Леонтовича
«Шляхи дружби. Равенна-Київ». Презентація проекту
"Оскароносний" син емігранта, який змінив уявлення про музику до кінофільмів
Вчені: Навчання гри на віолончелі покращує мозкову активність
Музика бентежних душ: що таке справжній джаз та про що він оповідає
5 цікавих фактів про дует 2CELLOS, який виконає гімн Ліги Чемпіонів у Києві
Исключительное звучание скрипок Страдивари связали с их высоким «голосом»
Браво, Маестро!
Мирослав Скорик ніколи не забував впливу Соломії Крушельницької
У Києві відбувся Перший Всеукраїнський конкурс імені Богодара Которовича
Гармонія, традиції та … авангард
Як народився «Запорожець за Дунаєм»
Як Бах рекламував каву
Оперу Моцарта імператор вважав неполіткоректною
Квітка - кохання Лесі
Кирило СТЕЦЕНКО: "Проект "DRUM & BACH" - двері в майбутнє"
Буковинська пісня галичанина
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
290510_011.jpg