714 тисяч гривень на оренду Палацу «Україна» для Віденського філармонічного оркестру | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
714 тисяч гривень на оренду Палацу «Україна» для Віденського філармонічного оркестру
714 тисяч гривень на оренду Палацу «Україна» для Віденського філармонічного оркестру
11 квітня 2013, четвер
Поширити у Facebook

У пік снігопадів Попов шукав спонсорів, щоб привезти Віденський філармонічний оркестр до Києва. Але трохи не допрацював, тож столичним платникам податків усе одно доведеться потрусити гаманцем. Є такий корисний сайт — «Вісник державних закупівель», завдяки якому днями громадськість довідалася, що комунальне підприємство КМДА «Агентство з обслуговування театральної і концертної діяльності» витратить ще 714 тисяч гривень на оренду Палацу «Україна», де 12 квітня відбудеться концерт, оформлення сцени, звуко– та світлоустаткування, замовлення рекламних роликів, які транслюватимуть на муніципальних майданчиках — у метрополітені та на нерейтинговому телеканалі «Київ».

Власне, це нормальна практика, коли певні супутні витрати бере на себе приймаюча сторона. В іншому разі журналісти не так доскіпливо б придивлялися до сум бюджетних витрат. Але в нашому випадку гастроль віденських музикантів стала для киян не лише культурною подією, а й… заручником політичних нюансів.

До речі, концерт відбудеться на майданчику, що є в державній власності. Якщо вірити операторам сайта parter.ua, ще позавчора більшість квитків на концерт була або розкуплена, або заброньована. Вартiсть — від 150 (балкон) до 600 гривень у партері. Можливо, це зайві підрахунки, але сам Палац «Україна» за концерт мусить виручити в середньому до мільйона гривень.

Аншлаг (якщо, звісно, заброньовані КМДА та адміністрацією Президента близько 700 місць будуть заповнені нашими «куль­турними» чиновниками) можна буде використати як додатковий привід для відбілювання реноме Попова. Не даремно всюди наголошується, що концерт відбуватиметься «під патронатом голови Київської міської державної адміністрації Олександра Попова». Проте саме сьогодні стає ще більш очевидним недолуге лукавство столичного градоначальника. Виходить, що 22—23 березня він тікав iз полоненого стихією Києва до Австрії, начебто «у відрядження», тільки для того, щоб «домовитися» зі спонсорами про один–єдиний концерт. Така місія цілком була б по силі і по «рангу» керівникам вищезгаданого комунального агентства з обслуговування концертної діяльності.

Нагадаємо, що переговори з доброчинцями з компанії Voest–Alpine Stahl AG пан Попов таки не провів, бо, як він пояснив пізніше в ефірі телевізійного шоу Савіка Шустера, «змушений був уранці 23 березня повертатися» додому. А доручив провести ті переговори такому собі пану О.Морозу, про що йшлося в офіційній відповіді КМДА на запит, що його надіслав минулого тижня журналіст «Української правди» Сергій Лещенко. Отож патроном завтрашнього концерту по праву можна вважати не Попова, а невідомого нам Мороза.

*****
Віденський філармонічний оркестр починався з музикантів Придворної імператорської капели. Офіційно заснований 1842 року капельмейстером Отто Ніколаі. Відтоді концерти оркестру стали проводити регулярно. Цікаво, що Віденський філармонічний оркестр ніколи не мав художнього керівника і не укладав довготривалі контракти з диригентами. До 1933 року щороку загальним голосуванням обирали так званого «абонементного» диригента. Втім «абонементний» диригент міг переобиратися щораз так, що керував оркестром і більше десятиліття. Наприклад, Ганс Ріхтер, з іменем якого пов’язують «золоту еру» цього музичного колективу, із незначною перервою диригував оркестром у 1875—1898 рр. Або Фелікс Вайнгартнер (1908—1927 рр.). Серед запрошених же диригентів були такі знаменитості, як Вільгельм Фуртвенглер, Карл Бьом, Герберт фон Караян, Леонард Берстайн, Георг Штолі.


Автор: Оксана Читанка
Концертна організація: Національний палац мистецтв "Україна"
Джерело: Газета "Україна молода"



Інші:

ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ КОРИФЕЯ УКРАЇНСЬКОГО ОПЕРНО-ХОРОВОГО МИСТЕЦТВА ЛЬВА МИКОЛАЙОВИЧА ВЕНЕДИКТОВА (1924 – 2017)
Станіслав Людкевич і Василь Барвінський, які не дали затихнути українській музиці
Духовність Центральної Європи в музиці: від Пендерецького до Пярта
Мистецтво неможливого
Пам’яті тої «Рути»
«Арсенал» Довженка в Берліні: Історія, яка резонує і через століття
Мельпомена Таврії
Зараз 11 наших людей у війську, - очільник Національної оперети Струтинський
Полон в росії замість фестивалю в США: музиканти з миколаївської 36-ї бригади перебувають у неволі
10 мудрих цитат легендарного актора Богдана Ступки про життя, любов та Україну
Ярослав та Інгігерда. Тисячолітня українсько-шведська історія кохання на фестивалі Bouquet Kyiv Stage- 16 серпня
”ВІД СЯНУ до ДОНУ”
Геніальний тенор
Змушували відкопувати тіла вбитих маріупольців: історія музиканта військового оркестру
Ukrainian Freedom Orchestra втретє зазвучить у світі
У музеї на Кіровоградщині діє виставка, присвячена ювілею відомого композитора і диригента
Опера «Тарас Бульба» лютого патріота Миколи Лисенка. Як її подати світові у час війни з росією?
Українсько-польські музичні мости Фонду “Pro Musica Viva”
ОПЕРА В ЕПОХУ ЗЛОДІЙСТВА
ЄВРОБАЧЕННЯ - МУЗИКА І НЕ ТІЛЬКИ
Правила ринку: агент Линів пояснив, чому диригенти виконують твори російських композиторів
В Мюнхені запрошують на «Страту» та «Дванадцяту ніч»
Національна опера України поставить оперу "Конотопська відьма"
Українська опера Chornobyldorf виборола Премію Королівського філармонічного товариства
А ви знали, що Шевченко міг би стати й відомим музикантом?
Премʼєри в імʼя Перемоги
ЛІТЕРАТУРА З МУЗИКИ, МУЗИКА З ЛІТЕРАТУРИ
«Незламні»: музичне послання українців у другу річницю початку повномасштабної війни
«Десять років чекаємо на перемогу»: історія оркестру, який двічі з дому вигнала війна
Найкращий концерт Кіровоградської філармонії - попереду. Він буде присвячений Дню перемоги!
Музичні інструменти змінили на автомати: історії артистів театру Одеси
Оновлений репертуар, літній фестиваль та інтерактивна "Ластівка Щедрика": майбутнє Івано-Франківської філармонії в баченні Володимира Рудницького
Змінив пуанти на армійські берці: згадаймо артиста балету Ростислава Янчишена
"Музичні вечори у будинку родини Мейтусів"
«Для мене дім – там, де серце» – Віктор Рекало, автор музики до балету про вимушену міграцію «Дім»
Як розтопити «Крижане серце»?
В Одеській опері відновили незвичайну виставу
Хмельницький фаховий музичний коледж ім. В.І.Заремби: 65 років від дня заснування
До дня Соборності: в Національній опері представлять всеукраїнський музичний проєкт
Як доктор мистецтвознавства став... диригентом
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
1.gif