Роман Кофман: «Я вважаю в музиці неприпустимим приблизність – у задумі чи виконанні твору, в усьому!» | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Роман Кофман: «Я вважаю в музиці неприпустимим приблизність – у задумі чи виконанні твору, в усьому!»
Академічний симфонічний оркестр Національної філармонії України
Кофман Роман Ісаакович
Роман Кофман: «Я вважаю в музиці неприпустимим приблизність – у задумі чи виконанні твору, в усьому!»
28 березня в Національній філармонії України відбувся заключний концерт циклу «Всі симфонії Чайковського»
31 березня 2014, понеділок
Поширити у Facebook

Роман Кофман. Фото: Юрій ТоцькийЦикл, який став своєрідною трилогією творчості Петра Чайковського, був присвячений пам’яті знаного радянського диригента Натана Рахліна і складався за принципом симетрії.

У прем’єрному концерті прозвучали Друга і П’ята симфонії, у наступному Третя і Четверта, і, нарешті, у заключному третьому концерті прозвучали славнозвісні Перша та Шоста симфонії.

Пролунали перші звуки і слухацька зала, затамувавши подих, з перших звуків потрапила під магічний вплив музики генія Чайковського, яку тонко та філігранно відтворював оркестр під орудою Романа Кофмана.

Власне, саме йому належить задум та втілення цього масштабного проекту в Столиці.

Протягом короткої розмови, маестро Кофман поділився деякими своїми думками з порталом “Мюзік-Ревю”:

- Романе Ісаковичу, чим був обумовлений Ваш вибір – виконання всіх симфоній саме Чайковського? Адже вже були виконані всі симфонії Моцарта, Шостаковича…

- Всі симфонії Шостаковича я грав у Німеччині, а тут, у Києві, я виконав всі симфонії Бетховена, Шуберта, Моцарта, і ось… підійшла черга до Чайковського ( посміхаючись).

- Скажіть, а сама особистість Чайковського, така незбагненна, що Вас зацікавило в ній?

- Особистість мене цікавить не в першу чергу, хоча Чайковський мене дуже приваблює, як індивідуальність будь-якого композитора, але його музика це… Говорити про музику марно, її неможливо виразити словами.

- А якщо розглянути питання про стан сучасної культури, духовного життя країни…

- Його нема. Духовне життя, на жаль, сьогодні відсутнє, в тих формі та проявах, як я розумую. Певні паростки пробиваються крізь асфальт, ось, як один такий – скажімо, сьогодні… Але це не можна називати «життям». Це ніби емоційні зойки, сплески, стогін тощо.

- Романе Ісаковичу, що Ви вважаєте неприпустимим у музиці?

- Неприпустимим?... Наближеність до задуму, виконання, усього.

Подякуємо майстрові і будемо з нетерпінням чекаємо на його нові дивовижні проекти, які допомагають нам поринути у світ прекрасного – зануритись у музичне мистецтво.

Адже все минуще, і лише музика – вічна!

28 березня в Національній філармонії України відбувся заключний концерт циклу "Всі симфонії Чайковського". Фото: Юрій Тоцький

28 березня в Національній філармонії України відбувся заключний концерт циклу "Всі симфонії Чайковського". Фото: Юрій Тоцький

28 березня в Національній філармонії України відбувся заключний концерт циклу "Всі симфонії Чайковського". Фото: Юрій Тоцький

28 березня в Національній філармонії України відбувся заключний концерт циклу "Всі симфонії Чайковського". Фото: Юрій Тоцький



Автор: Ірина Куркова
Фото: Юрій Тоцький
Колективи: Академічний симфонічний оркестр Національної філармонії України
Диригенти: Роман Кофман
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: Редакція



Інші:

Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
6.jpg