"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом" | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Національний заслужений академічний український народний хор імені Г.Г. Верьовки
Пірієв Олександр Валерійович
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
22 жовтня 2019, вівторок
Поширити у Facebook

Ігор Курилів, директор-розпорядник Національного хору імені Верьовки прокоментував історію зі скандальним виступом на концерті "95 кварталу". Про це він розповів в ефірі Радіо Культура.



Ігор Курилів розповів, що хор може працювати на замовлення будь-яких замовників, і працювати як на планових, обов’язкових, так і позапланових концертах. При цьому колектив може сам приймати рішення, чи буде він виступати у конкретному випадку, чи ні.

За два виступи на концертах "95 кварталу" 15-16 жовтня, де хор Верьовки разом з Євгеном Кошовим виконали сатиричну пісню "Горіла хата, палала" про Валерію Гонтареву, колектив отримав 30 000 гривень, зазначив Ігор Курилів.
"Ми працюємо для того, щоб отримувати певне фінансування, яким нас не забезпечує держава, бо наш бюджет передбачає лише зарплатню. Усе, що стосується придбання музичних інструментів чи костюмів, чи пошиття взуття – це все відбувається за рахунок наших коштів. Лімітна вартість виступу колективу – 27500 гривень", – поділився директор-розпорядник хору.

Ігор Курилів дивується, чому українців так збурив виступ хору на шоу "Кварталу". Адже "ще рік тому усі стояли, кричали, що Гонтарева така-сяка, де наші гроші", говорить він.

"І раптом усі стали на захист Гонтаревої. Та ж не я палив її хату, не Зеновій Корінець і не хор Верьовки. Але сьогодні ви всі чомусь закцентували свою увагу на хорі Верьовки, – зазначає Ігор Курилів. – Не хор Верьовки писав цей сценарій і текст цієї пісні, не Зеновій Корінець. Цей текст давно бродив по інтернету, він створений, так би мовити, самим народом. Тому з подачі "Кварталу" ми сприйняли цей текст як щось сатиричне, яке мало би право існувати. Але ми не маємо до цього жодного стосунку. Ми просто були ілюстраторами даного матеріалу".

Зараз, розповідає директор-розпорядник хору, і він, і всі учасники колективу отримують купу гнівний повідомлень, де їх лають та обзивають.

"75 років колективу. Невже такий мізерний інцидент…? Я досі не можу зрозуміти, що сталося, що виник такий суспільний резонанс від цієї події? Невже цей інцидент може "вбити" такий колектив, гордість і славу України, який об’їздив 110 країн світу? В голові не вкладається, – дивується Ігор Курилів. – Хор Верьовки – це той єдиний представник, який за кордоном може зробити більше, аніж усі дипломати, разом узяті".

Нагадаємо, у номері "95 кварталу" актор Євген Кошовий разом з хором виконали пісню на мотив української народної "Горіла сосна, палала". Зокрема там прозвучали рядки "Горіла хата, алала, в Лондоні жінка плакала", "Люди вогонь побачили – допомагати почали, відра схопили й прибігли, у вогонь соляру плескали", "Мораль проста – хата згоріла зі стида" та інші.

Гендиректор, художній керівник Національного заслуженого академічного українського народного хору імені Г. Верьовки Зеновій Корінець у коментарі Радіо Свобода заявив, що пісня хору та "Кварталу 95" про пожежу в будинку ексголови Національного банку України Валерії Гонтаревої була "некоректною", а текст пісні йому був відомим перед виступом хору. За його словами, стосовно організації виступу із хором контактували від колишнього учасника "Кварталу 95", народного депутата зі "Слуги народу" Юрія Корявченкова.

Гендиректор хору повідомив, що цей виступ оплачувався, "були два виступи по 15 тисяч гривень згідно з договором". 

Останнім часом з Валерією Гонтаревою та її майном відбулись низка подій. Спершу в Лондоні вона стала учасницею ДТП, у Києві згоріла машина родичів, а потім і її власний будинок. Гонтарева натякає на слід олігарха Ігоря Коломойського у цих подіях, тоді як він будь-яку причетність до цього заперечує.


Колективи: Національний заслужений академічний український народний хор імені Г.Г. Верьовки
Музикознавці: Олександр Пірієв
Джерело: .nrcu.gov



Інші:

Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
Музика, що виховує: директор Луцької музичної школи №2 про навчання, натхнення та виклики війни
Василь Коваль: «Диригент має вести співака і підтримувати його музично»
"Музика не знає кордонів": інтерв'ю з французьким диригентом Ніколя Шавліном
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
"Теми пов’язані з нашою майбутньою перемогою": балетмейстерка Олеся Шляхтич про вистави "Мойсей" і "Кассандра"
Музикознавиця Adelina Yefimenko та диригент Artem Lonhinov – про здійснення українських мрій, які неодмінно стають реальними
День народження української королеви скрипки з трьома прем’єрами
Культурний егрегор Олександра Шимка
«Я їхала крізь Бучу, назустріч мені їхали російські танки». Інтерв’ю з композиторкою Вікторією Польовою
Художній керівник Київської опери Петро Качанов: "Тепер у нас є абсолютно український "Лускунчик"!"
Диригент Української капели у США пояснив таїнство Різдва
Людмила Монастирська: «У співака має бути такий агент, якому можна повністю довіряти»
Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
1.gif