Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Скорик Мирослав Михайлович
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Композитор в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Вдень"
22 червня 2018, п'ятниця

Герою України Мирославу Скорику невдовзі виповниться 80. З яким настроєм сучасний геній завершує концертний сезон, композитор розповів в ефірі Українського радіо в програмі "Сьогодні. Вдень".

Я мав програму таку специфічну програму "Мирослав Скорик у стилі джаз" і ми її грали в різних містах України, в десяти містах.

Це було багато концертів. Мінялися колективи. Джаз не є тільки розважальним. У джазі є різні аспекти, різні вирази. Там є і радість, і сум, і переживання. І взагалі різні емоції. Він став класичним таким навіть. Той джаз, який я показую, він не є чисто імпровізаційним. Він є в нотах. Це вже те, що закріпилося і ми вже показуємо як факт, який відбувся. Те, що робилося і що вже закарбувалося.

Ця пристрасть до джазу у вас проявилася ще в 60-х роках. Як це все далі перемішалося у вашій творчості? Як ви завжди вміли вичленяти чистоту жанру і не плутати її в окремих творах?

Я не плутав їх. Розумієте, є якесь взаємопроникнення також. Я часто в таких класичних творах часом вживаю елементи джазу, але в іншому аспекті. Це не чистий джаз, який є в тій програмі, яку я зробив, а це таке поєднання.

Яку музику слухати, щоб заспокоїтися якось у наш важкий час?

Мені дуже важко сказати. Музики гарної дуже багато. Я думаю, що музика, в якій закладені позитивні і щирі емоції.

А яку ви слухаєте музику, якщо слухаєте взагалі?

Я часом слухаю. Мені деяка музика подобається і я із задоволенням слухаю. Але я не можу сказати точно, чому вона мені подобається. Це вже така справа. Музика або подобається, або ні.

Наскільки вам подобається співпрацювати з оркестром Українського радіо? Як ви оцінюєте його творчий потенціал?

Я дуже високої думки про цей колектив. Він є дуже мобільний і дуже легко сприймає різні стилі, різні напрямки. І те, що він працює в ефірі, це теж велика справа. Співпраця продовжується. Є у нас проекти, які будуть реалізовані.

Що для вас сьогодні є джерелом натхнення?

Натхнення — це така річ, яка приходить невідомо коли, невідомо чому і невідомо до кого. Безперечно, все, що звучить навколо і що відбувається, воно має відобразитися в тому, що робить композитор. Але як це робиться, це є тайна, яку дуже важко зрозуміти. Безперечно, композитор має писати таку музику, яка комусь подобається. І це є найважливіше досягнення композитора, коли він бачить, що його музика подобається, як публіка на концертах реагує, аплодує. І це найважливіше.




Композитори:Мирослав Скорик
Концертна організація: Національна радіокомпанія України
Джерело: Українське радіо



Додати: Share on Facebook

Інші:

«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
Ольга Нагорна: «Мрію, щоб у кожному місті країни був оперний театр»
Наталія Пономарчук, шеф-диригент Київського камерного оркестру Національної філармонії України
Антоній Баришевський: "В Україні збільшується аудиторія, яка готова сприймати "складну" музику"
Головний учитель – це сцена! I ми вчимося все життя
«Керувати країною легше, ніж керувати оркестром»
Нове звучання забутої спадщини
Оркестр Національної філармонії України повернувся з гастролей по Китаю
Коли Нацрада з питань телебачення і радіомовлення оголосить форматний конкурс на 14 ФМ-частот в обласних центрах для розбудови мережі суспільного радіо «Промінь»?
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Новатор Луїджі Гаджеро
Керівниця Академічної капели Українського радіо Юлія Ткач: «Не знаю досконалішого явища, ніж хоровий спів»
Німецький режисер Штурм: "Україна може більше ставити Вагнера"
Тарас Демко з Органного залу: Найскладніше – дивувати далі
Пласідо Домінго у Києві
''Щось в країні відбувається'' – прима-балерина Національної опери анонсувала '' Лебедине озеро ''
Іван Остапович: "Диригент не повинен бути ідіотом"
Взяли і зробили: Органний зал
Вікторія Польова: «Коли в тебе потрапляє музика, більше не відчуваєш болю»
«Бути сильною вимагає життя...»
«Наш основний конкурент – це бажання залишитися вдома». Молоді керівники Органного залу про перший рік роботи
У Києві напередодні дня народження Моцарта зіграють оперу "Дон Жуан"
Наталія Пономарчук: «Із музикою я проживаю іноді більш справжнє життя, ніж у дійсності»
«Українська музика – це моя ідея фікс»
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
Піаністка- вундеркінд Христина Михайличенко розповіла про конкурсну діяльність та новий сольний альбом
Інколи люди не розуміють класичну музику через невдале її виконання — Стелла Красовська
Диригент Володимир Сіренко
Українка з Перемишля здобула місце на сцені Цюрихської Опери
Кшиштоф Пендерецький: «Найдосконаліша, найчистіша музика для мене та, де звучить людський голос»
Сам собі оркестр: вінничанин виготовляє інструменти з усього світу за описом з інтернету
Співати може кожен. Чому франківці плачуть у вокальній школі «Lika Music»
25 років на Волині: організатор міжнародного фестивалю про повернення «райського куточка» світового класика
От хора к театру
Вікторія Лук'янець: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
"Ти щаслива людина, якщо можеш займатися улюбленою справою" - скрипаль-віртуоз Олександр Божик про концерт в Івано-Франківську та свою творчість
Скрипаль-віртуоз Олександр Божик: "Покажу тернополянам, як за допомогою телевізійного пульта керувати оркестром"
«Мені казали, що потрібно народитися в штанях, аби стати диригентом»
Вікторія ЛУК'ЯНЕЦЬ: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
      © 2008-2018 Music-review Ukraine