Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші
Алмаші Золтан Гаврилович
Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші
17 січня 2016, неділя
Поширити у Facebook

Про реалії української академічної музики, її конкурентність на музичному ринку і світові тенденції говорить Золтан Алмаші, композитор, віолончеліст й організатор фестивалю «Гольфстрім»

Василь Шандро: Наскільки новорічно-різдвяна тематика є популярна в сучасній академічній музиці?

Золтан Алмаші: Ця тема є популярною настільки, наскільки є актуальною тема різдвяного свята для людей. Це не може не виражатися в музиці. Наш «гольфстрімівський» проект у 2015 так і називався — «Різдвяні струнні дуети». До нього входили мої колядки для скрипки та віолончелі. Ми грали і класичну, і сучасну музику.

Взагалі таке поєднання є головною темою «Гольфстріму». Я, до прикладу, вважаю, що музика одна — не ділю її на сучасну та класичну. Ділю, радше, на хорошу і погану, і от хороша музика — актуальна завжди.

Іноді мене питають про віолончель: що це за балалайка? Подібні запитання свідчать про низький рівень культури у суспільстві. Хоча останнім часом спостерігається зацікавлення академічною музикою.

Василь Шандро: Для кого ви граєте: хто ваші слухачі?

Золтан Алмаші: Почнемо з того, що в Києві багато культурних людей, які ходять на концерти серйозної музики. Тобто, публіка для такої музики дійсно існує і вона складається не тільки з представників мистецького кола. Більше того, аудиторія поціновувачів академічної музики постійно зростає.

Василь Шандро: Що таке сучасна академічна музика в контексті світового ринку?

Золтан Алмаші: У світі так і є, що кращі оркестри — повноцінні гравці на ринку.

Василь Шандро: Проанонсуймо концерти. Де і коли їх можна побачити і почути?

Золтан Алмаші: Концерти відбуватимуться у концертній залі Національної спілки композиторів України, що на вул. Пушкінській, 32.

22 січня відбудеться концерт «Грані українського неоромантизму» за участі національного ансамблю «Київська камерата».


Виконавці: Золтан Алмаші
Конкурс (фестиваль): Фестиваль сучасної музики "Гольфстрім"
Джерело: Громадське радіо









Інші:

Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
      © 2008-2024 Music-review Ukraine