Три перетворення в одній виставі - в Київській опереті показали "Мадемуазель Нітуш" | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Три перетворення в одній виставі - в Київській опереті показали
Три перетворення в одній виставі - в Київській опереті показали "Мадемуазель Нітуш"
10 січня 2014, п'ятниця
Поширити у Facebook

"В душі нема спокус життя, живе душа для райського натхнення" - співає на сцені Київської оперети 28-річна Ольга Федоренко. Її героїня Деніза вчиться у монастирському пансіоні, але мріє про велику сцену. Репетирують французьку оперету "Мадемуазель Нітуш". Перша прем'єра відбулася 26 грудня - рівно 130 років після того, як спектакль був уперше поставлений у Парижі в театрі "Вар'єте". Атмосферу монастиря на сцені підкреслює блакитне освітлення, жіночий хор виконує свої партії, склавши руки ніби у молитві. Сама головна героїня спершу грає кілька акордів на арфі, потім танцює разом із балетом на пуантах.

В Киевской оперетте показали "Мадемуазель Нитуш". Фото: Ольга Каменева

""Складніше зробити кілька па на пуантах, ніж грати на арфі," - розповідає Ольга у гримерці, сидячи за фортепіано. "Для балету потрібна розтяжка, гарна фізична форма. З арфою мені простіше - беру уроки вже другий місяць, можу зіграти кілька мелодій. Поки тренувала правильний щипок, мала мозолі на пальцях. Сучасний театр вимагає від актора бути універсальним."

Для Ольги це перша головна роль, в Київській опереті артистка працює другий рік. У перерві репетиції до гримерки заходить костюмерка, просить Ольгу поміряти високі шкіряні чоботи. "Моя героїня має кілька образів: із правильної дівчинки з пансіону за одну ніч вона перетворюється на зірку оперети. Її третє обличчя - солдатка: тікаючи із театру вона потрапляє у казарму. Там одягає військовий мундир і грає на барабані, тож барабан також довелось освоїти для ролі."

В Киевской оперетте показали "Мадемуазель Нитуш". Фото: Ольга Каменева

На афіші до вистави "Мадемуазель Нітуш" обличчя Ольги поділене на дві половини: одна загримована під ученицю пансіону, друга - під актрису оперети. Друга дія вистави показує світ театру, де всі носять маски. Двоповерхова декорація точно повторює вигляд справжньої сцени і завіси Київської оперети. Режисер вистави Богдан Струтинський, 43 роки, включив у сюжет оперети вставний номер "Брехня".

"На жаль нас всіх оточує вона - брехня, панує в світі нашому щодня - брехня..." - співає артист зі сцени.

"Взявся за цю виставу завдяки ідеї брехні, бо ми сьогодні всі граємо багато ролей, - каже художній керівник театру. - Змінюються епохи, соціальні статуси, світогляди, але не змінюються проблеми. Україна сьогодні теж носить маску. Номер "Брехня" актуальний і гостросоціальний, це врізка сучасності, тому артист співає у мікрофон, в манері мюзик-холу. За це можуть "бити", а можуть і хвалити, але глядач завжди готовий до правди."

У січні прем'єру "Мадемуазель Нітуш" покажуть 24, 25 і 31 числа.


Автор: Катерина Кисельова
Фото: Ольга Каменєва
Концертна організація: Київський національний академічний театр оперети
Концертний зал: Глядачевий зал Київського національного академічного театру оперети
Джерело: gazeta.ua



Інші:

«Кращі мюзикли»
У Києві до Дня Європи виконали гімн ЄС
У Токійському музеї мистецтва відбувся концерт української музики
У Королівській опері Швеції відбувся концерт, присвячений українським співакам Менцинському та Крушельницькій
У Харкові відбувся вечір музики Валентина Сильвестрова «Коди відродження: тиша»
Європейський тур Одеської опери у Нідерландах назвали «потужною культурною заявою»
Світова прем’єра документального фільму «Куба&Аляска» про життя українських парамедикинь
Рівненський музичний фаховий коледж концертом відзначив 70-річчя
Українські музиканти виступлять у Музеї д'Орсе в Парижі
У Києві відбувся концерт до 100-річчя Ігоря Шамо
На Шаргородщині відбувся виступ Національного президентського оркестру
У Японії відбувся концерт української музики
Міжнародний культурно-мистецький фестиваль пам'яті Мирослава Скорика - Skoryk FEST
Мистецьке братерство Львівської та Запорізької філармоній
Як відмітили ювілей «Кармен» у Києві?
Це було неймовірно: національний ансамбль солістів "Київська камерата" виступив у Берліні
Згадуємо Євгенію Мірошниченко
У Харкові відбулася прем’єра опери-кабаре «ТГШ. Подорож у часі»
У Мукачеві виступив оркестр тромбонів з Баварії
Музика — це мова, яка не потребує перекладу
Балет «Соляріс» - нова творча перемога Львівської опери
Молодь експериментує
Артисти Одеської опери підкорили серця глядачів в Нідерландах та Німеччині
Оркестр "Кантабіле" виступив у ковельскому костелі Святої Анни
«Створення світу»
«Місяць» Карла Орфа вперше «засвітив» в Україні
«Камінний господар» від Театру Лесі і заньківчан: батл чи суголосся?
«Запорожець за Дунаєм» лунав у Харкові
«Чарівна флейта» в Нюрнберзькій опері: per aspera ad astra, або «здогадайся з трьох разів»
«Музика при свічках»
«Брати» - про родину, кохання і кров
"Стоїмо на сцені на своїй землі" - так називалося дійство, присвячене ювілею франківців
Квітучі мальви та символ української жінки: в одеській Опері показали прем`єру «Наталки Полтавки»  
Враження про бенефіс Алли Сіренко
Магічний світ Баха
Концерт та фотодокументальна виставка: у Житомирі відзначають 110-ту річницю від дня народження Святослава Ріхтера
У Житомирі стартував Міжнародний фестиваль майстрів мистецтв імені Святослава Ріхтера
Острівець позитиву у «Схід Опері»
Гастролі львівських музикантів в Одесі
У Вінницькому храмі відбувся благодійний концерт "Мелодії Шевченкового слова"
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
806.jpg